Saturday, April 26, 2014

Catrice Apropos apricot blush

I wore this blush a few days ago and I remembered that I still haven't shown you my swatch of it, so I'm doing it today :) I've already written about Catrice blushes like Toffee fairy and Rosewood forest

Nosila sam ovo rumenilo prije nekoliko dana, pa sam se sjetila da vam ga još nisam pokazala. Tako da odlučih danas da je došlo vrijeme :) Već sam prije pisala o ovoj liniji Catrice rumenila kao recimo  Toffee fairy i Rosewood forest

Catrice Apropos apricot rumenilo slika by Lendoxia

This is Catrice Apropos apricot and it's a light peachy shade with lots of gold shimmer that's nicely visible in stronger light. You get 5 g for around 30 kn with these blushes and I think the price is amazing for the amount and the quality. 

Ovo je Catrice Apropos apricot i ovo je svijetla peachy boja sa puno zlatnog shimmera koji se lijepo vidi na jačem svjetlu. Kod Catrice rumenila dobije se 5 g za oko 30ak kuna i mislim da je za količinu i kvalitetu ovih rumenila cijena naprosto sjajna. 

Catrice Apropos apricot swatch rumenila slika by Lendoxia

This is the swatch on my hand, left in the shade, right in the sun, left swatch blender right one heavily applied. It's not a very strong blush but it is nicely pigmented, I find it very hard to put too much on. The down side might be that it won't be very visible on darker skintones.  

Evo swatcha na mojoj ruci, lijeva strana je u hladu, desna na suncu, lijevi swatch je izblendan, a desni intenzivnije nanesen. Ovo nije neko jako rumenilo, ali je lijepo pigmentirano, čini mi se teško ga stavit baš previše. Ono što će nekome biti mana je da vjerojatno neće biti jako vidljivo na onima tamnije puti.

catrice apropos apricot na obrazima

And here it is on my face this is lightly applied, nice for everyday, it probably looks better on warm toned people. Catrice blushes last really well on me, they are not comedogenic or chalky and blend nicely. 

 Evo ga i na mom licu, lagano naneseno, lijepo rumenilo za svaki dan, vjerojatno izgleda bolje na onima koji su toplijeg podtona. Catrice rumenila super traju na meni, nisu komedogena, ne praše se i lijepo se blendaju.

Catrice apropos apricot intenzivno nanseno

This is heavily applied, you can't see much difference from the photo above, this one is a bit lighter so you can't see the difference like in person, but then again in person it's not that big of a difference.

Ovo je intenzivno naneseno, ne vidi se velika razlika sa gornjom slikom, jedino je ova možda mrvicu svjetlija ispala pa se ne vidi razlika kao uživo, ali opet ni uživo ta razlika nije nešto velika. 

catrice apropos apricot na suncu

This is a try of the picture in the sun, but you can't really see the gold shimmer as it is in the person. Do you like this blush? Tell me your favorite Catrice blush shade :D

Ovo je pokušaj slike na suncu, ali nisam uspjela uhvatiti zlatni shimmer koji se uživo vidi. Sviđa li vam se ovo rumenilo? Recite mi koja je vaša omiljena Catrice nijansa rumenila :D

24 comments:

  1. Boja djeluje jako prirodno na tebi, super ti stoji. Volim njihova rumenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I meni su sjajna, kako je krenulo skupit cu sve nijanse

      Delete
  2. baš mi se sviđa boja. volim te breskvaste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam zasad neki ogromni ljubitelj, ali postajem :)

      Delete
  3. obožavam kad ima shimerastog u sebi, baš je lipo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti bas jako volis sljokice :D ovo mi je super bas je lijepo rijeseno, nema chunky glitter koji mi je problematican

      Delete
  4. I meni se sviđa, volim Catrice rumenila :D

    ReplyDelete
  5. Moram priznati da mi ovako na prvu ne izgleda baš privlačno, al' na tebi mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da swatchevi malo dosadnjikavo izgledaju, ali bitno je kako izgleda na licu

      Delete
  6. Imamo isto rumenilce, znam koliko je divno :) I naravno, želim još koje ali ih ovde u Srbiji nema :( Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da znam za vase probleme s Catriceom, ali nadam se da ce vam se to rijesit sto prije :)

      Delete
  7. Volim ove breskvaste nijanse, nama blijedunjavima jako dobro stoje :)

    ReplyDelete
  8. Lijepo je,volim breskvaste nijanse rumenila,najčešće i kupujem u tim bojama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se nisam bas do sad puno druzila s njima, ali mi nije jasno zasto :D

      Delete
  9. Ajme, ovo rumenilo je divno! :)

    ReplyDelete
  10. Krasno je <3, i lijepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  11. super mi je rumenilo, volim ovako nježna i delikatna jer mi se čini da s intezivnijima znam pretjerat :(
    na zadnjoj fotki se isto vidi malo shimmera, ravno ispod oka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko sokolovo :D ova njeznija su definitivno bolji izbor za one koji nemaju strpljenja malo pomalo nadogradjivat ona intenzivna

      Delete
  12. Lepo ti stoji, ima shimmera ali nije preterano :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) je shimmer je taman na granici da je vise bio bi samo highlighter :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)