Thursday, April 3, 2014

Bourjois Rose d'or blush

Yesterday on Facebook I posted a question would you like to see a blush or a foundation review and since there weren't any wishes I picked blush. I've had this one for a while and well it's high time I posted a swatch of it even though there is probably a bunch of them around on the internet.

Jučer na Facebooku sam vam postavila pitanje što bi radije vidjeli recenziju rumenila ili pudera, a budući da nije bilo nikakvih želja odabrala sam rumenilo. Imam ovo rumenilo već neko vrijeme i mmislim da je krajnji čas da postam swatch iako ih već vjerojatno ima hrpa po internetu.

Bourjois Rose d'or rumenilo

This is Bourjois Rose d'or blush and its a medium pink with a lot golden shimmer particles. This first picture is shot in the shade. These Bourjois blushes come in little plastic round pots and each one is in the color of the shade that's inside. I think that's cool if you have more of them you can locate the right one right away. In the packaging there is a little mirror which is useful if you need little corrections during the day, also there is a small curved brush that wasn't anything special so I threw it away.You get 2,5 g of product for around 60-70 kn depending on the stores and if there is a sale going on that can also go below that price. 

Ovo je Bourjois Rose d'or rumenilo i ovo je srednja roza s mnogo zlatnih shimmerastih čestica. Prva slika je slikana u sjeni. Ova Bourjois rumenila dolaze u malim okruglim pakiranjima i svako pakiranje je boje rumenila koje je unutra, što je zgodno ako ih imate više i tražite točno određenu nijansu. U pakiranju je s druge strane malo ogledalo koje može biti korisno ako ste negdje vani za sitnije popravke, dođe i mala zaobljena četkica, koja meni nije nešto posebno pa sam je se brzo riješila. Dobije se 2,5 g proizvoda za 60-70 kn, ovisno o trgovini i ako je nekakvo sniženje u pitanju idu i ispod te cijene. 

Bourjois Rose d'or rumenilo swatch

Swatch on my hand on the left in the shade, on the right in the sun, left swatch is blended and right part is heavy application. These have quite hard structure and you need a bit more work to transfer the color properly but the upside is that it's hard to go overboard. I've heard the some become harder over time and that you have to scrape of the top part so you can use them again but that never happened to me, mine is still the same since I bought it, so it must be the way someone uses it.

Swatch na ruci, na lijevoj strani je slika u hladu, na desnoj na suncu, lijeva strana je izblendana, a na desnom dijelu je intenzivniji nanos. Ova rumenila imaju prilično tvrdu strukturu i trebaju malo više rada da se prenese boja kako treba, ali je pozitivno to što je teže pretjerati. Čula sam da nekima ova rumenila stvore tvrdi sloj na površini koji se treba ostrugati da se mogu ponovno koristiti, ali se meni otkad ga imam to nikad nije dogodilo, tako da vjerojatno ovisi o načinu upotrebe. 

Bourjois Rose d'or lagano naneseno rumenilo

This is a light application on my cheeks and this is what I usually go for, it gives me a fresh spring look. It's quite long lasting, it's not comedogenic, color range is ok but not too wide. Nice blushes for the price, but if you don't like harder blushes skip these ones. 

Ovdje je laganije naneseno na obraze i ovo je varijanta kojoj češće pribjegavam za svježi proljetni look. Rumenilo dugo traje, nije komedogeno izbor boja je ok, ali nije baš prevelik. Dobra rumenila za cijenu, ali ako ne volite tvrđa rumenila preskočite ova.

Bourjois Rose d'or rumenilo intenzivno naneseno

And this is heavier application for those who want a more intense look. I think this shade would suit all skintones because it's a combination of warm shimmer and slightly colder base color so it's a good choice. 

Ovo je intenzivnije nanešeno za one koji žele intenzivniji look. Mislim da ova nijansa pristaje svim podtonovima kože jer je kombinacija toplijeg shimmera i nešto hladnije baze pa se čini kao dobar izbor.

Bourjois Rose d'or blush tekstura na suncu

This is the blush in the sun and you can see how shiny and prominent the gold shimmer is.  I love this picture I could watch it the whole day :D

Ovo je rumenilo na suncu i možete vidjeti kako se sjaji i kako se zlatni shimmer ističe. Baš volim ovu sliku i mogla bih je gledati cijeli dan :D

Bourjois Rose d'or rumenilo na suncu

And this is a try to picture it in the sun but I'm not very satisfied with it but I hope that at least you can see the gold shimmer. Do you have any of the Bourjois pot blushes? Are you satisfied with them? Do you have a favorite shade?

I ovo je pokušaj slike na suncu, nisam baš zadovoljna s njom, ali se nadam da bar možete vidjeti kako izgleda zlatni shimmer na licu. Imate li neko od Bourjois rumenila u ovim "teglicama"? Jeste li zadovoljni s njima? Imate li omiljenu nijansu?

28 comments:

  1. Prelepo je, baš osvežava - ja sam ga imala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ga svatko mora imat bar u jednom periodu zivota :D

      Delete
  2. Zanimljivo! potpuno drugačija nijansa na suncu i u hladu, kao da se radi o dvijema različitima :D ali svejedno je boja prekrasna! najs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sunce otkriva svakakve stvari, a volim te koje pokazu neke skrivene adute :D

      Delete
  3. Imala sam baš tu nijansu (i još neke nijanse), ali dosta davno... dobro rumenilo, ali mene je živciralo što ga nakon nekog vremena nisam mogla pokupit kistom, pa sam morala prvo malo grbuckati po površini, tek onda bi mi malo pigmenta ostalo na kistu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da mnogi se zale na to, meni se srecom to nije dogodilo, ne znam je li do ulja na licu ili do cega drugog

      Delete
  4. Koristim nijansu koju si recenzirala i savršena mi je, super sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :D uvijek mi je drago cut kad je jos netko tako zadovoljan kao i ja :D

      Delete
  5. Imam 2 i jedna od najdražih su mi...i miris mi se jako svida :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da miris sam potpuno zaboravila spomenut i meni je bio super, ali ispario je vise manje do sad, a i ovih dana me nos muci pa me nije podsjetilo

      Delete
  6. Lijepa boja. :) Ja imam čini mi se 03 Brun D'Or, isto lijepa bojica ali nekako rijetko koristim. To mi je bilo drugo rumenilo koje sam kupila i u međuvremenu sam otkrila brojna druga koja su mi bolja. :D Najviše mi smeta to što su tvrda i ja sam imala problem s tim gornjim slojem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam bas od tih smedjih, ali nakon ovog imam namjeru uzet Lilas d'or nijansu, al ovo ce vjerojatno potrajat jos neko vrijeme.

      Delete
  7. Davno sam imala skoro sva Bourjois rumenila i jedna su od najljepših. Mana im je zapečenost koja me iskreno nervira jer moram 100 puta lupati po njima za malo boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da treba se malo potrudit, steta da nisu bar malo meksa sigurno bi ih jos vise ljudi volilo :D

      Delete
  8. taj zlaćani shimmer odnosno odsjaj mi skroz zanimljivo izgleda, baš mi se sviđa :D
    ali mislim da sam trenutno barem s rumenilima dobro pokrivena ;)

    ReplyDelete
  9. Prekrasna su im rumenila, ali se teško "grabe". Inače imam nijansu Lune D'or, laganu breskvastu nijansu sa zlatnim česticama. Sva sreća da sam uspjela prije nekoliko godina uloviti svoj primjerak jer je već jako jako dugo nema nigdje za kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da moguce da kod nas ne drze sve nijanse pa da su micali poneke ili je sam Bourjois odlucio izbacivat stogod, ali glavno je da si je ti uhvatila :D

      Delete
  10. Samo jedno posjedujem (Rose Ambre) i obožavam ga. Sve mi je super oko njega, to što je tvrd ko cigla pa ne mogu završiti ko klaun ni da hoću, to što divno miriši, a čak mi ni četkica nije toliko loša ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ih se jos ne mora vrtit kistom pola minute di bi im bio kraj :D

      Delete
  11. Svidja mi se bojica, a taj zlatni shimmer daje joj posebni odsjaj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina :D iako bila bi lijepa i da nije njega, ali s njim je bas ekstra :D

      Delete
  12. Všeč mi je, malce me na Rose Gold od Sleeka spominja zaradi zlatega šimra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to je taj tip boje, samo sto mislim da Rose gold ima mrvicu vise narancaste u sebi, ali to samo nagadjam po swatchevima :)

      Delete
  13. Bila sam zagubila svoje na 2 mjeseca i sad sam ga opet našla i baš sam sretna :D Ja s njim koristim samo tu četkicu, nemam niti jednu koja bi bila dovoljno tvrda da pokupi boju.. Ovako sam navikla i odlično mi je. I meni se nikad nije zapeklo na površini, ali ja ga redovito koristim pa vjerujem da zato.

    ReplyDelete
  14. Dobro je da si ga nasla, ja tesko vise pronalazim kozmetiku koju zagubim, ja imam neki stari kist za rumenilo koji nije toliko grub za obraze ali srecom ipak uspije pokupit boju s rumenila. Ja ne mogu rec da ga toliko puno koristim pa se svejedno nije zapeklo, ne znam do cega je mozda do uvjeta gdje ih se posprema pa ako ima vlage se zapece

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)