Monday, April 21, 2014

BeYu 28 Catwalk volume gloss

Lip products are always a fun thing to talk about around here, aren't they :) I've got this one a pretty long time ago and there are no excuses why haven't I shown you this earlier. But better late then never ;)

Proizvodi za usne su uvijek zabavna tema za pričati ovdje, nisu li :) Imam ovo sjajilo već dulje vrijeme i stvarno nema isprike zašto vam ga nisam prije pokazala, ali bolje ikad nego nikad zar ne ;)

BeYu 28 lipgloss

These lipglosses come in a square plastic packaging with a little brush as an applicator as you can see in the picture, I'm used to the doe foot style applicators but I didn't have problems with this one it picks up product well and you can be precise with the application around the edges of the lips. With this lipgloss you get 7 mL for 90 kn, which is on top of my price range I must admit and since I don't really wear lipgloss that often I'd say for me it's too pricey.

Ova sjajila dolaze u plastičnom četvrtastom pakiranju, sa malim kistom kao aplikatorom kojeg možete vidjeti na slici. Ja sam više navikla na one stopalaste (jel to uopće riječ XD) aplikatore, ali nisam imala problema ni s ovim, dobro pokupi proizvod i može se precizno nanijeti i po rubovima usana. Ova sjajila sadrže 7 mL za oko 90 kn što je negdje na vrh mog cjenovnog ranga moram priznat, pogotovo što sjajila ne koristim rekla bih onda da je za mene to previše.

BeYu 28 sjajilo za usne

This is a picture in the shade, this is the shade number 28 it's not a color I would choose for myself but if you are looking for a natural nude lipgloss this might be it. The texture is on the opaque side but that makes it last quite a while and it has this intense gloss as you can see on the pictures.

Ovo je slika u sjeni, nijansa je broj 28, nije boja koju bih sama odabrala za sebe, ali ako tražite nude neutralno sjajilo, ovo bi moglo biti to. Tekstura je nešto gušća, ali zbog toga i dulje traje i lijepo se sjaji kao što možete vidjeti na slikama.

BeYu nude sjajilo za usne

This is the picture in the sun. Lipgloss has some shimmer in it but it's quite subtle on the lips. It's perfumed and smells like a combo of vanilla and caramel which I'm not really fan of but it's tolerable.  How do you like this shade, would you rather wear this one or something more intense?

Ovo je slika na suncu. Sjajilo ima shimmer u sebi, ali je prilično suptilan na usnama. Miris sjajila je kombinacija vanilije i karamele, osobno nisam ljubitelj karamele, ali je podnošljivo. Kako vam se sviđa sjajilo, bi li radije nosili ovu nijansu ili nešto intenzivnije?


*PR Sample

16 comments:

  1. Nesto slicno ali prozirnije imam od revlona, i moram priznati da mi je to jedino sjajilo koje imam, ne privlace me jer nisu traja, i daju sjaj :D
    Nisam nikada poprilicno shvatila poantu sjajila, ali ima cura koje ga stvarno lijepo znaju ukomponirati u look

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma shvacam ja poantu, samo ne volim sto mi se onda lijepi kosa u njih, to mi je zapravo najveci problem s njima, tako da ih stvarno rijetko nosim

      Delete
  2. imam el sjajilo koje smo svi dobili na bbd-u i jedino njega sada nosim, inaće se okrećem ruzevima tako da su sjajila pala u drugi plan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo svi, ja ga nisam dobila :) a i meni je u kolekciji puno brojnija kolekcija ruzeva nego sjajila :)

      Delete
  3. Meni miris zvuči super :) Također, nije baš boja koju bih ja odabrala, a i više volim ruževe, ali imala sam neko kremasto nude Be-Yu sjajilo i pamtim ga kao jedno od najboljih isprobanih sjajila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne volim karamelu bas, a dobra su im sjajila, da je na roziju stranu sigurno bi ga vise nosila, ovako sam si cudna s ovom nijansom

      Delete
  4. Lijepo, nisam baš fan sjajila, ali priznajem da lijepo izgleda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nisam ni ja, al svega treba imat nikad ne znas oces li zavoljet nesto naknadno :)

      Delete
  5. Rijetko koristim sjajila iako ih imam (možda i previše, pa se često pokvare i uvijek neko bacim), ali s vremena na vrijeme me uhvati želja za korištenjem. Lijepo je ovo, neutralno i suptilno, može se super kombinirati preko bilo kakvog ruža.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nazalost i moje stize slicna sudbina, ali eto uvijek cu prije potegnut ruz iz ladice nego sjajilo, eventualno ako zelim nesto preko ruza

      Delete
  6. volim sjajila, premda se u posljednje vrijeme čak i češće družim s ruževima ;)
    ovo mi dobro izgleda, diskretna su moj tip :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Druzi se druzi treba malo promjene :D

      Delete
  7. Svidja mi se jer je diskretno nude :-)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)