Tuesday, April 8, 2014

Avon Creamy melon + FOTD

This morning I was wondering what to write about and then I put on some make up, this lipstick included and said why not review it today and take a few pictures and show you the make up I'm wearing today. 

Jutros sam se pitala o čemu bih mogla danas pisati, a onda sam se našminkala što je uključivalo i ovaj ruž, pa rekoh što ne bi danas napisala recenziju za njega i pokazala vam usput i make up koji nosim danas.

Avon Ultra colour absolute line ruzeva za usne

This lipstick is from Avon Ultra colour absolute line, it has pink plastic packaging with a see-through cap which is quite eye catching every time I see it I wonder what it is and then realize it's a lipstick. :D

Ovo je ruž iz Avon Ultra colour absolute linije i ima ružićasto plastično pakiranje sa prozurnim čepom i svaki put mi oko zapne za njega i zapitam se što je to dok na kraju shvatim da je to ruž za usne. :D

avon peachy ruz za usne za svaki dan

The shade I got on Beauty blog day 2014 was Creamy melon, I would say a true peachy color, orange lips are in trend this spring and this is a perfect everyday option. You get 3,6 g of lipstick for currently 39 kn (full price is 50). 

Dobila sam ovu nijansu na Beauty blog dayu 2014 i nijansa se zove Creamy melon. Rekla bih da je ovo jedna prava peachy boja, a narančaste usne su u trendu ovo proljeće, pa bih ja rekla da je ovo savršen izbor za svaki dan. Dobije se 3,6 g ruža za 39 kn trenutno (puna cijena je 50).

avon creamy melon ruž za usne

Here is a picture in the shade. I would say the name describes it perfectly, it is really creamy, it applies like a dream, it doesn't dry out the lips, it has some shine but it's far from glossy. Staying power is average, it won't survive eating or drinking, but if you don't do that it stays well on the lips.

Evo slike u sjeni, rekla bih da ga ime savršeno opisuje, baš je kremast, jako lagano se nanosi ne isušuje usne i lagano se sjaji. Trajnost mu je prosječna ne preživljava jelo i piće, ali ako nema toga dobro se drži na usnama.

Avon Ultra colour absolute line creamy melon lipstick

And of course picture in the sun. I would say this one would suit both cool and warm undertones, it's not too pale to really stand out against the skin. 

Naravno evo i slike na suncu. Rekla bih da ova nijansa paše i toplom i hladnom podtonu, nije presvijetla da bi se sudarala s kožom. 

make up za proljece 2014

And finally this is the full make up I wore today. I'm experimenting with brown liner it's much softer than the black and I think more suitable for everyday wear (but that doesn't mean I won't be wearing black during the day any more ^_^). So how do you like the look and the lipstick? 

I na kraju evo i make upa koji sam nosila danas. Eksperimentiram zadnjih dana sa smeđim linerom, puno je mekši od crne i mislim prikladniji za svakodnevno nošenje (doduše to ne znači da sad neću nositi više crni tokom dana ^_^). Kako vam se sviđa moj look i ovaj ruž za usne ?

*PR Sample

18 comments:

  1. Predivan je, predivan! Naručujem ga prvom prilikom :)
    I da, volim nositi braon kreon na očima za dnevni makeup, nekako mi je prikladniji i opušteniji. Volim ja i crni ali volim i braon, možda za nijansu više :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces i uzivo bit jednako zadovoljna :D

      Delete
  2. Odlična boja, prekrasna :D Volim takve boje :)

    ReplyDelete
  3. Baš je lijepa, neutralna nijansa. Koji to smeđi liner imaš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smedji linerr je polovica iz beauty uk palete amazon, zasad probavam kako izgleda pa ako mi se svidi cu kupit neki pojedinacni, po mogucnosti ako nadjem vodootporan

      Delete
  4. Ti si baš prekrasnu nijasnu dobila, čak bi ju furala i ja koja inače uopće ne nosim ruževe :D U mojoj vrećici je bio Radiant Raisin koji mi se inače jako sviđa na fotkama, ali jednostavno ne mogu zamisliti tako nešto na sebi, čudna sam si skroz haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nosila bi ja i taj Raisin sigurno :D ako nisi bas od tamnijih ruzeva probaj pomalo s utapkavanjem pa s vremenom pojacavaj intenzitet dok se ne naviknes, prije tesko da bi se zamislila s ljubicastim ruzem na usnama sad su mi takvi favoriti :D

      Delete
  5. Super look, res primeren za vsak dan, šminka pa je tudi lepa. :D

    ReplyDelete
  6. Baš lijepa nijansa. Ja volim smeđe olovke, eno ih čak 3 potrošene u mom empty postu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala nesto, pa sam zagubila jednu koja mi je bila draga pa sam se sad prebacila na ovo, vidjet cemo sto je slijedece :D

      Delete
  7. ajde, ovakvu nijansu bih čak i ja mogla nositi ;)
    o linerima i olovkama na očima neću niti započinjati, sve sam boje probala lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ovakva nijansa je dovoljno njezna za svih :D a lineri i olovke volim posarenit nekad al ne mogu rec da sam sve boje probala :D

      Delete
  8. Ovo je prava dnevna nijansa ruža, čini mi se odličan. A i smeđi eyeliner je definitivno daleko mekši za dnevne varijante... Super!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)