Tuesday, April 15, 2014

After school boy blazer

I'm getting worse and worse, I suspect it has something with the state of my nails, which is bad and they constantly are peeling and breaking and I neglect them a little bit to be honest. So today I have some of the old pictures for you. I've mentioned this one already in one of the nail art posts, but now I bring you my swatches (insert rant how pictures could be better but there is no sun today and these are all I have ^_^).

Izgleda da sam sve gora i gora, mislim da to pomalo ima veze i sa stanjem mojih noktiju koje je trenutno grozno i stalno se listaju i pucaju, a i ja ih pomalo zanemarujem da budem iskrena. Tako da danas imam malo starije slike za vas. Spomenula sam ovog već u jednom od nail art postova, ali sad konačno vam donosim swatcheve ( ubacite rant o tome kako bi slike mogle biti i bolje, ali nema sunca ovih dana, pa su ove sve što imam ^_^).

Essie After school boy blazer nail polish

This is Essie After school boy blazer and it was part of their fall collection. I managed to find it on sale for 50% off and if you have incredible luck you might still find it in one of those bins with products on sale. This is two coats in the shade without top coat.  This nail polish is very well pigmented and if you are careful with one thicker coat you can wear it like that. It dries really quickly and lasts well, chips and tip wear are visible after a while but that is what happens with dark colors.

Ovo je Essie After school boy blazer i bio je dio jesenske kolekcije. Uspjela sam ga naći upola sniženog i ako imate nevjerojatnu sreću možda ga se još može pronaći po onim košarama sa sniženim stvarima. Na slikama su dva sloja bez top coata, ova prva je u sjeni. Ovaj lak je jako dobro pigmentiran i za one pažljive je jedan malo deblji sloj dovoljan za nošenje. Jako brzo se suši i dobro traje, kad se izliže na vrhovima ili se chippa onda se to odmah vidi, ali tako je to s tamnim nijansama.

essie After school boy blazer lak za nokte

And this is the picture in the sun, a little bit overexposed but at least you can see this is a dark blue shade even though in most lightnings it looks black. It's a good polish for stamping which I've already shown you. With Essie nail polishes you get 13,5 mL usually for 75 kn unless there is a sale going on (I got this one for 35 kn). Do you have any Essie nail polishes? Which is your favorite shade?

I ovo je slika na suncu, malo je preeksponirana, ali bar možete vidjet da je nijansa tamno plava iako na mnogim osvjetljenjima izgleda crno. Super je lak za pečatiranje što sam vam već pokazala. Kod Essie lakova dobije se 13,5 mL za 75 kn ako nisu na sniženju ( ja sam ovog uzela za 35 kn). Imate li neki Essie lak? Koja vam je njihova omiljena nijansa?

30 comments:

  1. sviđa mi se boja. ja sam prvo mislila da su dva laka u pitanju, crni i plavi, dok nisam pročitala:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ovisi bas o osvjetljenju, treba mu jako svjetlo da bi plava dosla do izrazaja iako recimo u bocici se vidi da je bas tamno plavi a ne crni

      Delete
  2. me like boja, volim takve lakove koji pri slabijem svjetlu izgledaju crni, a onda te iznenade na suncu ;)
    imala bih i više njihovih lakića da im cijena nije takva, ne dam preko 50 kn za lak i gotovo :P
    a na sniženju nikad ne uspijem naći ono što bih htjela :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da da je cijena nesto niza vise bi se druzili, ali eto ovako je sladje kad se bocne neki na snizenju :D

      Delete
  3. Fotke su ti fenomenalne! Boja je divna a super ti i stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja uvijek mislim kako moze bolje tj znam da moze :D tebi hvala :D

      Delete
  4. Obožavam Essie ali su mi malo preskupi pa imam samo jednog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je da su bar malo jeftiniji, ja sam se na BBdayu usrecila pa imam sad mini kolekcijicu, al na nekim nijansama jos imam oko :D

      Delete
  5. Imam jednog jedinog - Cute as a button i preeeeeeedrag mi je, a ovaj tvoj nije moj đir jer ne nosim tako tamne lakove, ali moram priznat da mi se baš sviđa ova nijansa na prvoj slici. I super šta si prošla tako dobro sa cijenom! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je vidjela sam krasna je ta tvoja nijansa :D a znam da ti nisi za tamne, sreca oni imaju bas super izbor nijansi i u standardnoj postavi

      Delete
  6. Obozavam ovakve crna ali nije crna nijansa. Manhattan ima slicnog koji mi je godinama bio najdrazi skoro pa crni lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam koji je :D a volim i njihove lakove, dobro traju

      Delete
  7. prekrasan je *.*
    ja ih imam 5 ali mi je najdraži Lilacism kojeg trenutnog nosim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zahvaljujuci BBDayu na 8 komada, drugih sedam ce te nadam se uskoro vidjet, samo da mi grane sunce u pravo vrijeme da pocnem slikavat :D

      Delete
  8. I also broke a nail recently, and I had to file them off, so you are not alone! :) x
    The color is beautiful :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well it happens sometimes, we well at least I need to be more careful and not bump into stuff all the time XD

      Delete
  9. Uh, fantastican! :-) Stvarno mi je izgledao crne boje, a kad sam videla fotografiju na suncu onda sam shvatila o kakvom se lepotanu radi! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne moze ti kod mene ako nije plavo :D nisam odavno kupila crni lak, imam ih nekoliko na slicnu varijaciju pa mi ne treba jos jedan

      Delete
  10. ovaj lak mi se jako sviđa, boja je skroz po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  11. Obožavam Essiće, meni su najkvalitetniji. Ovaj je super!
    Hehe svaki put na Ingress farmama gledam što imaš na noktima, uvijek imaš neku super nijansu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe za ingress je najcesce plava :D a ja u cijeloj kolekciji imam samo super nijanse (just kidding imam svasta al one koje manje volim ne nosim bas XD)

      Delete
  12. Pedivna boja! Nekako me privlače crna i bijela boja za nokte u zadnje vrijeme! Imam Essie Cute As A Button! Preslatka koraljno-roza bojica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je Cute as a button je krasan :D meni su crna i bijela vise za nail art, ovakve tamno plave su mi puno mekse za redovno nosenje

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)