Monday, April 28, 2014

4 years

I don't have a prepared post, but I really wanted to post something, even if it is something really short because today is the fourth blogaversary of this blog, so 4 years, oh my how the time flies by :D
Since I don't have anything new for tonight to write I thought it might be interesting to give you a recap of my favorite 10 posts throughout the years :D


Danas nisam uspjela pripremit post, ali sam stvarno htjela postati nešto makar i samo kratko budući da je danas četvrta blogogodišnjica ovom blogu, dakle četri godine, ne mogu vjerovati kako vrijeme leti :D. Budući da nemam ništa novo za pisati večeras, mislila sam da bi vam možda bilo zanimljivo izdvojiti 10 mojih omiljenih/značajnih postova kroz ove godine :D


1.I have to mention this one since it was my first nail polish picture over here :) Ovog moram spomenuti jer je ovo prva slika noktiju ovdje :) here/ovdje

2. This one because I love the color and it reminds me of one great summer :D Ovaj je tu jer jako volim ovu boju i podsjeća me na jedno super ljeto here/ovdje

3. I can't do blue if I don't mention this one Ne mogu se spominjat plavih, a da ne spomenem i ovog here/ovdje

4. I love this set of pictures I'm rarely so satisfied with them Jako volim ovaj set slika, jer sam rijetko zadovoljna s njima kao s ovima here/ovdje

5.Sometimes I chose my top 5 lipsticks, I must do this for this summer too Ponekad sam vam i birala top pet ruževa za usne, morala bih to napravit ovog ljeta ponovno here/ovdje

6. This one is the beginning of my Project 365 series which I'm very proud of  Ovaj je tu jer je početak projekta 365 na kojeg sam jako ponosna here/ovdje

7. First Beauty blog day :D  Prvi beauty blog day here/ovdje

8.This one is here because it's the last in my lip cream series  and I love this red  Ovaj jer je zadnji u seriji lip creamova i jer volim ovu crvenu here/ovdje

9. This one because it's one of my favorite swatches, nail length is perfect I caught some good light, everything is sharp :D  Ovaj je ovdje jer mi je jedan od omiljenih swatcheva, duljina noktiju je savršena, uhvatila sam dobro svjetlo, sve je lijepo oštro :D here/ovdje

10. And the last one, it's obvious, the second Beauty blog day I zadnji, koji je već predvidljiv je drugi Beauty blog day  here/ovdje


Do you have any favorite posts of mine that I haven't included but you just remember because you loved it? Be sure to make a comment if you have one. Also I would just want to say a simple thank you very much, for being here, commenting, reading and I hope there are many more years ahead of us :D


Imate li vi neki omiljeni post koji nisam uključila ovdje, ali kojeg ste se sjetili jer vam se baš svidio? Ako postoji takav svakako mi ga spomenite u komentarima. Također samo vam želim reći jedno jednostavno hvala što ste tu, što čitate, komentirate i nadam se da je još puno godina pred nama :D


p.s. I know this format might be slightly confusing but I can't get around it since I want to write in both languages
Znam da je ovaj format malo konfuzan, ali nisam ga mogla izbjeći budući da sam  i ovaj post htjela napisati na oba jezika

32 comments :

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bogme zavidan broj godina ti već pišeš! :) Čestitam, i čudim se što si uspjela odabrati samo 10 omiljenih postova, sigurno ih imaš hrpu :) A možda i ne s obzirom na to kako si samokritična prema fotkama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je bio brzinski izbor/presjek, da ponovno gledam mozda bi stogod drugo uletilo, ali ovi su onako oni sto se meni isticu na prvu. Prvo sam mislila samo 5 odabrat, ali sam shvatila da je to apsolutno nemoguce XD I hvala <3

      Delete
  2. draga čestitke na 4 blogorođendanu! želim ti još puno uspjesnih godina bloganja! ja pred bozić slavim 3-cu godišnjicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Bome si i ti vec dugo tu, bas mi nekako ove sve godine letaju prebrzo

      Delete
  3. Cestitke na tako lijepoj i velikoj brojci, 4 godine bloganja je stvarno puno :)
    Ti si medju prvim beauty blogovima na koje sam naletila i tvoj blog jako rado citam, najdraze od prosle godine su mi 365 serije postova, kao malo intimno druzenje s tobom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala <3 to je 4 godine samo beauty bloganja, u blogosvijetu sam ja puno dulje, samo ne znam tocan datum prvog ikad posta, ali znam bar otprilike godinu :D

      Delete
  4. Ajmeeee već četiri godine? Wooow svaka ti čast, želim ti sretan blogorođendan od srca :**
    Ne mogu vjerovati da si uspjela odabrati deset postova, ja sam prije (dok sam ih radila) svaki mjesec jedva odlučivala što će mi ući u top postove, a sad da moram birati među 4 godine bloganja...skidam ti kapu, svaka čast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je vrijeme leti, a sto se odabira tice, nisam si dozvolila previse neckanja, znam da ima i drugih dobrih postova koji nisu izdvojeni, ali mozda to nekom drugom prilikom :D I hvala :D

      Delete
  5. Čestitke na 4 blogorođendanu i da ih je još mnogo ovakvih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D nadam se i ja da ce ih bit jos puno :D

      Delete
  6. čestitke na blogorođendanu ;) blog je super, kao i uvijek, od tebe samo najbolje ;)

    ReplyDelete
  7. Sretan rođendan blogiću! :) Wow, četiri godine, stvarno puno - i vjerujem da je bilo teško odabrati samo 10 postova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Sreca da sam pisala post u zadnji cas pa se nisam danima premisljala sto da ukljucim nego je bilo ide to, to, to i to i gotovo :D

      Delete
  8. Čestitke od <3 i još najmanje toliko godina aktivnog bloganja želim :D Meni trenutno pada na pamet pun tanjur u jednom videu nakon kojeg sam cijelu večer slinila i mislila kako je to sigurno bilo jakooo finoo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala nadam se i ja da ce ih bit jos puno :D I mislim da znam na koji mislis, bas se razmisljam vec par dana kako bi trebala ponovit taj rucak

      Delete
  9. sretan četvrti rođendan blogiću:) puno ljeta živio!
    meni je isto deveti post divan, baš su oštre slike i ta blaga ružičasta nijansa laka (mislim da si rekla da je avon) je predivna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je Avon je, da mi je sto vise takvih fotki bila bi prezadovoljna :D I hvala :D

      Delete
  10. Srećan blogorodjendan! Ti imaš ozbiljan blogerski staž. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D realan je i dulji od ove cetri godine, ali samo ovaj blogorodjendan slavim :D

      Delete
  11. wow ženo, sretna ti obljetnica, dogodine dobiješ spomenicu ;)
    h&m plavac i silky red su mi savršeni, ali mislim da su mi najdraži postovi oni s bb day-a :D
    neka tebe nama još barem četiri godine :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D i ja kazem cetri po cetri :D iako ove godine mi je zapravo prvo desetljece bloganja, ali ne znam tocan datum kad bi to trebala obiljezavat XD

      Delete
  12. Sritno, sritnooooooooooo!!!
    Meni je jedan od najdražih nokto-lookova (ne znam kako drugačije to kazat) onaj pahuljičasti rozi šta su izgledali kao džemperići. To nisam nikad nigdi vidila i baš je bilo posebno. I znaš da sam pratila projekt 365... Ža mi je šta si stala s videima, al kužim, nije lako ni snimat svaki dan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D a snimanje, da nisu uletile neke druge stvari mozda bi i nastavila, ovako sto ces :) ali probat cu se video aktivirat i ovi pricalacki, a i koji vlogic ili nesto slicno ubacit :)

      Delete
  13. Sretan ti blogorođendan! Svaka čast na 4 godine!

    ReplyDelete
  14. Hvala draga :D proletilo mi je :)

    ReplyDelete
  15. Ove fotke pod 4. su ti prekrasne! A i ovaj plavac uopće nije loš mogu ti reći :) Ja volim tvoje povremene lookove i recenzije/swatcheve rumenila i ruževa jer smo slično svijetle (čitaj: bijele) pa odmah vidim kako bi meni pasale te bojice...i drag mi je tvoj blog jer je nekako baš "svoj"...dobro Žana kaže, iduće godine dobiješ nekakvu posebnu pohvalnicu!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D da pokusavam ga odrzat onako malo drukcijim od drugih jer i sama volim citat sto raznolikije blogove, pa se trudim da i moj odrazava moj personality najbolje sto moze :D

      Delete
  16. Do you need a splash? i Blue my mind su savrseni! :-) Avon Pastel Pink je odmah iza ova dva! :-) Svaka cast na zavrsenom projektu 365! :-) Srecan ti blogorodjendan i zelim ti jos mnogo uspesnih godina blogovanja! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :D nadam se i ja da ce ih bit jos puno :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)