Sunday, March 2, 2014

Organix event + turquoise make up look

This Wednesday I was in Velvet on Organix cosmetics presentation with Kozmo and Cosmopolitan. I haven't written about the event but today I remembered that I didn't show you any of my make up looks lately so I sad why not show you the one from that night. 

U srijedu sam bila u Velvetu na predstavljanju Organix kozmetike uz Kozmo i Cosmopolitan, nisam nešto pisala o eventu, ali mi je danas palo na pamet da nisam vam odavno pokazala nikakav look pa rekoh zašto ne ono što sam nosila tu večer. 

organix event uz kozmo i cosmopolitan

O Organixu ću vam već pričati kad probam serum i defining cream koje sam dobila, zasad mogu samo reći kako fino mirišu :) Sorry for the bad picture it was too dark :/

I'll write about Organix when I try out the serum and defining cream I got, for now I can only say they smell nice :) Isprike na lošoj fotki, ali bilo je prilično tamno :/

tirkizni make up look sa nude usnama

Well let's get on the make up, unfortunately all the pictures are under artificial light because the event was in the evening so there was no natural light to take pictures in. My primary idea was to try out the new green Essence Colour flash mascara in the shade 1 so you see just her on my eyelashes. Foundation I used is Catrice All matt plus in the shade Light beige, Catrice camouflage cream in the shade Ivory as a concealer, Beauty UK compact face powder in the shade 1 to mattify everything. I cant remember which blush I used but it's probably Catrice A woman's world from a LE and on my eyebrows is Catrice Date with Ashton pencil

Nego hajmo mi na make up, slike su nažalost sve pod umjetnim svjetlom jer je event bio navečer pa nisam imala danjeg svjetla za fotke. Primarna ideja je bila pobat novu zelenu Essence Colour flash maskaru u nijansi broj 1 tako da je ona sama na trepavicama. Kao podlogu sam koristila Catrice All matt plus u nijansi light beige, Catrice camouflage cream Ivory kao korektor, Beauty UK compact face powder u nijansi 1 za matiranje. Koje je rumenilo u pitanju se trenutno ne mogu sjetiti, ali pretpostavljam da je Catrice A woman's world koje je bilo LE i na obrvama je Catrice Date with ashton olovka.

tirkizni look close up

All of the eyeshadows are from Essence Style victim palette that was part of the I love Berlin LE so that doesn't help you a lot, but I mixed light blue and light green all over my eyelid and in the outer part of my eye and in the crease I mixed dark blue and dark green eyeshadow. 

Sjenila su sva iz Style victim palete od Essencea i ona je bila dio I love Berlin kolekcije koja je isto bila limited pa vam to nije od velike pomoći, ali svakako mješavina svijetlo plavog i svijetlo zelenog sjenila preko cijelog kapka, a uz vanjski dio oka i u utor sam miješala tamno plavo i tamno zeleno sjenilo. 


make up look sa obojenom maskarom

And in the end on the lips it's Beauty UK lipstick in shade Chelsea, swatch of that is still pending, but it will be soon. I'm not sure what I think about the look, I liked it in person but in the pictures it doesn't look so good, especially when flash is used I looked like a ghost and nude lips might be guilty for that too. it will be better next time :) Tell me what do you think about it? :)

I na kraju na usnama je Beauty UK ruž u nijansi Chelsea, čiji swatch još nije došao na red, ali i to će uskoro. Nisam sigurna što sama mislim o looku, uživo mi se sviđao, na fotkama ne ispada tako dobro, pogotovo kod flash fotki sam izgledala pomalo kao duh pogotovo zbog nude usana. Bit će bolje drugi put :) Recite mi što vi mislite? :)

21 comments:

  1. Joj baš mi se sviđa ova maskara, kako ti lijepo stoji! :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. boja je super :D moram jos koji put probat da vidim kako se ponasa na duze staze

      Delete
  3. Oči su mi jako lijepe, usne not so much...s nekom MLBB nijansom bi mi bilo savršeno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam poslije skuzila da bi nesto drugo bilo bolje, ali bit ce drugi put :)

      Delete
  4. Uživo je look bio jako lijep! I nude ruž ide, samo eto na fotkama ne ispadne tako dobro.. Trebala si fotkati i čašu i svoje frikišli male pusice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahahahaha ove Josipe munje! :D :D
      meni se maskara najviše svidila...

      Delete
    2. maskara je i trebala bit zvijezda :D a Josipa me i tamo zezala, sto cu ja kad su bile male case, pa ne ostavljam velike tragove na njima XD

      Delete
  5. meni je look super, čak mi se i maskara sviđa, iako ih baš ne volim u boji :D
    kako ti se drži taj catrice all matte plus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D stalno razmisljam kako moram napisat recenziju za taj all matt pa nikako, meni je to trenutno najdrazi puder, ako trazis neko matiranje to ne pruza, ali za nekakav poludewy efekt mi je super

      Delete
  6. Love it! I have never tried colored mascara and I find this pretty. I wanna try this out. You look amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I hope you like it when you try it :D

      Delete
  7. Look mi je super, svidja mi se kada napravis sminku u nekoj "mirnijoj" verziji, mada sam ti savrseno stoje i neki mnogo jaki ruzevi... A imam jedno nezgodno pitanjce: da li se manikir dobro slagao sa bojom trepavica? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Manikura je bila ona tirkizna iz prethodnog posta, pa ti procijeni koliko se slazu :D

      Delete
  8. Prav razmišljam, da bi preizkusila eno teh maskar, ker sem imela neko obarvano od Isadore in na mojih temnih trepalnicah sploh ni bila vidna. Mogoče bom vzela Essencoco modro, da vidim, če se bo kaj poznala na mojih trepalnicah. Drugače pa mi je look zelo všeč. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi ti se ove mogle vidjet, istina moje trepavice su svijetle na vrhovima ali oboja se i ovaj tamniji dio :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)