Thursday, March 20, 2014

My Avon Beauty Blog day report

Finally I'm writing this I was a busy bee lately and I haven't prepared anything in advance so that's why there were lack of posts but I hope that stops with this one. So onto the impressions from the day. For a long time I really looked forward to March 15th :D Unfortunately two big things I really looked forward to overlapped so I had to cut both of them a little short :( but in return I got one awesome day to remember :D

Konačno vam pišem ovaj post, bila sam prilično zauzeta u zadnje vrijeme, a nisam ništa pripremila unaprijed, pa zato nije bilo postova, ali nadam se da to prestaje s ovim. Sad idemo na dojmove sa D dana. Dugo vremena sam se veselila ožujku 15-om :D Nažalost dogodilo se i da su mi se poklopile dvije divne stvari, pa sam morala skratiti i jednu i drugu :( ali sam zato zauzvrat dobila jedan dan za pamćenje :D

avon beauty blog day 2014 ingress recursion kartice

My duo for the day Avon Beauty blog day in organization by online magazine and portal Ogledalo and Recursion Anomaly whose main site was Zagreb. If anyone else who reads this plays Ingress I would love to hear from you in the comments :D And of course just to say we won :D 

Moj duo događaja su bili Avon Beauty blog day, koji je i ove godine organiziran od strane online magazina i portala Ogledalo i Recursion Anomaly čiji je primarni grad bio Zagreb. Ako netko od vas koji čitate igra Ingress jako bih voljela da mi se javite u komentarima :D Naravno moram reći i da smo pobijedili :D


Now onto the BBDay things, this is a part of the Avon stand, they were the main sponsor for the event and I'm really glad that they recognized bloggers and really make the effort to collaborate with us :) You've probably already seen and read quite a lot of these reports so I'll be shorter with mine, since I left before the end I didn't see everything :(

A sad na stvari oko BBdaya, na slici je dio Avon štanda, oni su ove godine bili glavni sponzor eventa i baš mi je drago što su oni već prepoznali blogerice i trude se surađivati s nama već neko vrijeme :) Vjerojatno ste do sada već pročitali i pogledali dosta ovakvih postova, pa ću ja malo skratiti mog, a i otišla sam prije kraja tako da nisam vidjela sve :(


This was, again just part, of the Biobaza counter, they are a Croatian company which is orientated on natural  products, I have their face wash that is waiting to be reviewed so expect that in the near future :)

Ovo je, ponovno, samo dio Biobaza štanda, oni su hrvatska tvrtka koja je orjentirana prirodnim proizvodima, već neko vrijeme koristim njihov gel za lice i recenzija samo čeka da se napiše pa očekujte to u bliskoj budućnosti :)



This is the one where I drooled, Essie nail polish cake :D there will be quite few Essies in the future over here, I was one of the lucky winners of their spring collection Hide and go chic, I've already started trying them and I'm impressed :D Swatches will come as soon as my nails grow a bit, they are still in the short version :/

Ovo je onaj gdje sam slinila, Essie torta od lakova za nokte :D biti će dosta Essića u budućnosti na blogu budući da sam bila jedna od sretnih dobitnica njihove Hide and go chic proljetne kolekcije, već sam počela isprobavat lakove i zasad sam impresionirana :D Swatchevi će biti čim mi malo nokti porastu, još uvijek su u kratkoj varijanti. 



Here I looked at some L'Oreal goodies, I really like their eyeshadows the ones I had were really good quality. Now I got Miss manga mascara to review, but that will wait since I opened up a new mascara just a few days ago. 

Ovdje sam gledala L'Oreal stvarčice, volim njihova sjenila, ona koja sam imala su mi bila jako dobra. Sad sam dobila Miss manga maskaru za isprobavanje, ali ta recenzija će pričekati jer sam prije par dana otvorila novu maskaru, pa je ova na čekanju. 


You probably already know this but I got another confirmation that orange-red lips will be THE trend for this spring. Magnetic coral is the first choice from L'Oreal. Coral lips look is on my to do list as soon as possible :)

Vjerojatno već znate, ali sam dobila još jednu potvrdu da će crveno narančaste usne biti u trendu ovog proljeća, Magnetic coral je prvi izbor od L'Oreala. Look sa koraljnim usnama je definitivno na mojoj to do listi i to što prije :)


This is the Nivea stand, I like the outfits they looked really cute. Do you want a video so you can see all the things I got on BBday, maybe a few others, I don't really know what are all the new things from my last new in video.

Evo i sličice Nivea štanda, super su mi outfiti od cura. Želite li možda vidjeti video sa svim stvarima koje sam dobila na BBdayu i možda još pokojom, nisam sigurna što je sve novo od zadnjeg new in videa.


This is just a little bit of revenge for her ( nail crazy) posting my picture on facebook :P though I love the light in this one :)

Ovo je samo mali osvetnički jer je ona ( nail crazy) stavila moju sliku na facebook bez prethodnog odobrenja :P moram samo dodat da mi se jako sviđa svjetlo na ovoj. 


And this is definitely my favorite picture of the day, Lenka on the right, Josipa in the middle and me on the left XD Unfortunately after lunch I had to go so I skipped the announcement of the blogger of the year, but later I found out it was Dear skin and since I couldn't do it in person congratulations to Martina on the award :D. I've missed the cake and the ice cream but I had fun playing Ingress in centre of the town :D

I ovo mi je definitivno najdraža slika ovog dana Lenka skroz desno, Josipa u sredini i ja na lijevo XD Nažalost nakon ručka sam morala ići tako da sam propustila objavu blogerice godine, za što sam kasnije saznala da je proglašena Dear skin i budući da joj nisam mogla čestitati uživo, ovim putem čestitam Martini na nagradi :D Propustila sam i tortu i sladolede, ali sam se zato zabavljala igranjem Ingressa u centru grada :D


And a final one, announcment of the Anomaly winners were in the Zagreb eye and they prepared lights in blue (Resistance) and green (Enlightened) and we spotted it right away. View from up there is breathtaking :D I snapped a few pictures probably one or two will come up on the blog sometime. I can't decide whether I prefer night or day view. All in all a busy but amazing day for me.

I zadnja za danas, proglačenje pobjednika anomalije je bilo na Zagreb eyeu i pripremili su unaprijed plava (Resistance) i zelena (Enlightened) svjetla koja smo odmah na trgu spazili. Pogled od gore je prekrasan :D okinula sam par fotki, vjerojatno će se poneka pojaviti na blogu nekad. Još uvijek se ne mogu odlučiti sviđa li mi se više pogled po danu ili po noći. Sve u svemu jedan buran i divan dan za mene.


For those who read everything a little video so you can se few bits and pieces in motion :D

Za one koji su stigli do kraja, nagradni video da vide kako je to bilo u pomičnoj varijati :D

24 comments:

  1. aaa, stavila si zaninu sliku, ja nisam namjerno jer znam da se nevoli slikavat niti staljat slike na fb/blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos cekam reakciju, al morala sam :D a i super mi je slika :D

      Delete
  2. Ludilo! Jedva čekam swatcheve lakića! I slika nam je osom i video je cool! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zao mi je sto nisam bila i na slikavanjima poslije, al ova mi je jedna ali vrijedna :D swatchevi ce bit, samo da mi vise nijedan ne pukne :D

      Delete
  3. Kada sam vidjela onu silu lakova i ruževa prvo sam pomislila na tebe:)) Vidjelo se koliko si uživala u kompletnom događaju i hvala ti od srca na čestitki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da meni je stvarno bilo krasno :D

      Delete
  4. Totalno ti zavidim na onim essie lakovima, sretnice :))
    I super ste mi ti, Josipa i Lenka na onoj fotkici, baš mi je draga i vesela! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jos uvijek jedva vjerujem da sam imala toliko srece :D

      Delete
  5. bome ti je bio dan za pamćenje! :D ja sam presretna što sam imala ekskluzivnu priliku zaviriti u goodie bags za vrijeme ingress ludila :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe i to na prvo otvaranje odma :D

      Delete
  6. Sem prebrala že nekaj postov o tem vašem dogodku in vidim po fotkah, da ste se res krasno imele. Pa čestitam za Essie in komaj čakam swatche. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesmo jesmo <3 sad tko ce docekat iducu godinu :D

      Delete
  7. Svidja mi se Essie stand i Avon stand, a i kod standa Nivea bih se poduze zadrzala! :-) Mislim da ti Zana nece zameriti na objavljivanju fotografije, bar se meni dopada :-) Vidi se da vam je bilo lepo i zabavno, zelim vam da se ovakvi dogadjaji sto cesce organizuju i desavaju! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma najbolju sam izabrala ne smije se ljutit :D Ja sam u nedostatku vremena sve standove samo preletila, da sam ostala dulje bome bi ja to sve detaljno istrazila, ali eto raspored mi nije isao u prilog, valjda ce bit bolje dogodine :D

      Delete
  8. Great photos! Especially the one with the Essie cake - it looks so yummy :)) Looking forward to see your swatches of the collection you won! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :D Oh Essie cake is something I wouldn't mind bringing home :D

      Delete
  9. Ja sam za igru Ingress saznala 2 dana prije... šteta ali je bilo super na BBdayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svejedno nije kasno da krenes igrat :D Preporucam Resistance kao THE izbor ^_^

      Delete
  10. ahahahah umrla sam od smija na 'osvetničku' fotku, dobro si prošla, ipak te neću tužit ;)
    po Dudinom postu sam skužila da si ti vjerojatno bila u pobjedničkom timu, ide to tebe :D
    bio ti je ovo zbilja krasan dan, želim ti još puuuuuno takvih :*
    i video mi je super, a panorama na kraju baš oduzima dah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birala sam najbolju nema tuzbi :D je pobijedili smo i to sa krasnom razlikom :D Sto se panorame tice pogled je prekrasan, jedino mi malo nije ugodno na toj visini, ali srecom nemam izrazeni strah od visina

      Delete
  11. Fotka s Josipom i Lenkom je najjača :D Baš me nasmejala :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)