Wednesday, March 12, 2014

Kiko 246 nail polish

It's been a long time since I got this baby from Raggio di Luna and quite some time since I swatched it. I'm sorry that I didn't publish it sooner, but on the brighter side now you can order it online and before you couldn't ^_^

Prošlo je već dugo vremena otkad sam dobila ovog ljepotana od Raggio di Luna kao i puno vremena otkad sam ga swatchala. Žao mi je što ga nisam objavila ranije, ali sad ga bar možete naručiti online, a prije niste mogli ^_^

kiko burgundy nail polish

So this is Kiko 246 and it's two coats without top coat in the shade. It's a dark burgundy color with small holo particles that shine in the sun like crazy :) You get 11 mL of nail polish, they are not available in Croatia but can be ordered online.

Ovo je Kiko 246 i ovdje su dva sloja bez top coata u sjeni. Ovo je tamnija boja trule višnje sa malim holo česticama koje na suncu sjaje kao lude :) Kiko lakovi imaju 11 mL i nažalost ne mogu se kupiti u Hrvatskoj, ali se mogu naručiti online.

kiko trula visnja lak za nokte

And this is a picture in the sun, you can't really see the holo particles like they are in the real life, but you can get a hint. They have straight but little wider brush, nice consistency, drying time is quite quick. It doesn't chip too fast. I love it and wish Kiko was more available in our stores. Now I've got to run but if you need to know something ask me in the comments and I'll answer :)

I ovo je slika na suncu, ne vide se holo čestice tako dobro kao uživo, ali možete zamisliti otprilike. Imaju ravnu, ali malo širu četkicu, dobru konzistenciju i vrijeme sušenja je prilično brzo. Ne chipa se brzo. Sve u svemu jako mi se sviđa i rado bih da se Kiko može kupiti i u našim trgovinama. Sad žurim i moram završiti post, ali ako nešto želite znati pitajte me u komentarima pa ću odgovoriti.

18 comments:

  1. ...Posto je predugo stajao u mraku neke fioke, do sada mu se polovina glittera izgubila, pa i nije nesto narocito... :-) Reci joj ti da ti posalje nesto novo, ali to novo odmah da stavis na nokte! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije bas toliko stajao u mraku, koristila ga jesam al nisam bas bila zadovoljna slikama pa ga tek sad pokazujem :D A za novitete rekoh sad je malo pauza nemam vise gdje skladistit to sve XD

      Delete
  2. baš je lijep :) ja danas isto imam Kikača, holo crvenog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zvuci mnogo zanimljivo :D a sad konacno dolazi vrijeme za holo lakove morat cu i ja izvuc svoje :D

      Delete
  3. Pravi ljepotan, posebno na suncu ;)!

    ReplyDelete
  4. Joj što je lijep, baš mi se sviđa :))
    Btw, ja sam jučer upala u kaos i nismo se Lenka i ja stigle naći, zato ti ništa nisam ni javljala. Kad počnemo smišljati neki novi termin, odmah šaljem poruku :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja sam u guzvi ovih dana, javi novi termin svakako, ja samo znam da u subotu i u utorak sigurno ne mogu.

      Delete
  5. ajme ovi Kiko lakovi svi do jednog izgledaju predivno... da ih barem ima kod nas... baš ću provjerit može li ih se kupit negdi drugo osim u Italiji, pa mogu Tonija upilat da mi kupi! :D

    ReplyDelete
  6. Znam da ih u Njemackoj ima sigurno, a za drugo nisam bas sigurna, al nadam se da ces probat kojeg :)

    ReplyDelete
  7. Not bad. Meni so Kiko laki zelo všeč, kvalitetni, škoda, da nam niso lahko dostopni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj kakav bi to bankrot bio da jesu :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)