Tuesday, March 25, 2014

Essence gel nails event

This was a press event but thanks to Persa I got invited to try out their gel nails kits for a gel manicure you can do at home. I will write about the event itself and in the future you will get a post with a more detailed review and how to do this yourselves.

Ovo je bio press event, ali zahvaljujući Persi sam pozvana na prezentaciju i isprobavanje njihovih gel kitova za manikuru koju možete napraviti i kod kuće. Ovaj put ću pisati o samom eventu, a u budućnosti ćete dobiti post sa detaljnijom recenzijom i kako ovakvu manikuru možete napraviti i sami.

essence predstavljanje gel nails kita

Lovely team from Essence Croatia gave us the introduction into the nail polish and gel nails thematic and a run through how their gel manicure is made. 

Ekipa iz Essence Hrvatska nam je u uvodu ispričala malo o lakovima za nokte i o geliranim noktima, a zatim i o tome kako izraditi njihovu gel manikuru. 

essence gel nails pripremljeni stol

Everything was prepared for us to try out, UV lamps, gel polishes, nail polish removers, nail files, basically everything you need. 

Na stolovima je sve bilo pripremljeno za nas i za isprobavanje, UV lampe, gel lakovi, odstranjivač za nokte, rašpice i sve ostalo što može zatrebati.

essence mala uv lampa

Here is a small version of the UV lamp, this one is now available in the stores and we got this one to try out at home, which I am doing these days so expect my results in the upcoming month, I hope I can stick it out and try for how long this manicure lasts on me, you know I'm very prone to changing my nail polish very often.

Ovdje je mala varijanta UV lampe i ona koja se trenutno može kupiti u trgovinama, mi smo ovu dobili za kućno isprobavanje što ja radim ovih dana pa u idućih mjesec dana očekujte i rezultate, nadam se da ću izdržati i provjeriti koliko ova manikura drđi na mojim noktima, jer kao što već znate volim jako često mijenjati boju svog laka za nokte. 

essence velika uv lampa

And this is the bigger lamp we worked with for the sake of the time even though I must say that with the small lamp when I got the grip I was finished pretty quickly.

I ovo je velika lampa s kojom smo radili da bi sve brže bilo gotovo, ali moram reći i kad sam doma isprobala malu lampu i kad se navikneš raditi s njom sve je prilično brzo gotovo.

essence krema za kutikule

I also had to try the new moisturizing cuticle cream, I can't say much after one use, but it's perfumed, a nice scent, not to greasy, it sinks into the skin easily and it re-hydrated my cuticle area after being exposed to the UV light and a cleanser and nail polish remover which are drying agents. And after that I applied my favorite 2u1 balm which I reviewed here.

Morala sam probati i novu hidratantnu kremu za kutikule, ne mogu reći puno nakon jednog korištenja, ali je vrlo mirišljava, nije masna i brzo se upija, dobro je hidratizirala moje kutikule nakon što sam ih izgnjavila UV svjetlom i čistaćem i odstranjivačem laka za nokte, što svi znamo da isušuje. Nakon toga sam nanijela i 2u1 balzam koji sam već odvano recenzirala ovdje i dugo obožavam.

essence gel nails manikura crvena sa glitterom

And here is the finished manicure. I wasn't satisfied with the thickness of it, they've told us it needs to be thicker so it peels off easily, but I'm trying out thinner layers now and I don't still see much of the difference but that is for the future post I don't want to rush to conclusions. Nail polish in this manicure is Essence Do you speak love? and on accents it's added Time for romance.

I ovo je dovršena manikura, za prvi put nisam bila zadovoljna debljinom, rekli su nam da manikura mora biti deblja da bi se lakše odlijepila, ali sad se igram s isprobavanjem tanjih slojeva i zasad nisam primjetila razliku, ali ne želim požurivati sa zaključcima pa ćete o tome u budućem postu čitati. Lakovi u ovoj manikuru su Essence Do you speak love? i na akcentima je dodan Time for romance.


And I saved food for last even though I know it might steal the post but it was delicious and these cupcakes were so cute I had to snatch the nail polish one at the end and there was this amazing cake that was made with the little products from the gel kit. I don't have a picture from my camera but there is one on my instagram account so head over there if you want to see it (my instagram).

I sačuvala sam hranu za kraj iako znam da bi mogla ukrasti ovaj post, ali je bila jako fina i cupcakesi su bili preslatki da sam morala maznuti ovaj s lako za nokte na kraju. Još je bila i jedna sjajna torta koja je napravljena s proizvodima iz gel kita. Nemam sliku s fotoaparatom, ali je jedna na mom instagramu pa ako hoćete vidjeti skočite tamo.(moj instagram)

essence kolaci

I never previously did any kind of gel or acrylic nails at the salons because I didn't like the constant need to file them and it looks strange when they are growing out and they are usually pretty thick, this with a peel off base is a nice innovation that will make me try it out and see if my nail polish stays on for longer, I like to try out these non permanent things. I'll keep you updated on my progress with these gel nails. Are you interested in trying something like this or maybe have you already tried it? Do you wear one shade for a long time or you are like me changing it up all the time? :)

Nisam prije isprobala geliranje noktiju ili akrilne nokte u salonima, jer mi se ne sviđa stalna potreba za nadopunjavanjem i čudno izgledaju dok izrastaju i često znaju biti poprilično debeli, ali s ovom peel off bazom mi se čini zgodan novitet za one kojima treba da im manikura preživi dulje. Volim isprobavati ove stvari koje nisu toliko trajne. Novosti o mom napretku s ovim gel lakovima ćete čuti. Jeste li zainteresirani za probavanje ovako nečeg ili ste možda već isprobali? Nosite li jednu nijansu na noktima dulje vremena ili kao ja volite često mijenjati?

14 comments:

  1. moram priznati da me gel nokti niti najmanje ne zanimaju.....tako da ću preskočiti ove proizvode

    ReplyDelete
    Replies
    1. salonski gelovi su mi totalno nezanimljivi, ovo mi je cak fora stvarcica, samo jos razmisljam jel se isplati tolika investicija jer nisu bas jeftini kad se sve skupi

      Delete
  2. Mene baš zanima, cijela procedura s pravljenjem i trajanjem gel noktiju mi je malo previše i ovo izgleda zanimljivo. Inače mi se često nakon npr pranja suđa zna skinuti lak pa se nadam da bi u ovoj verziji dulje preživio, a opet ne predugo da izraste i da ga mogu promijeniti umjesto nadopuniti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da to je i meni zanimljivi dio, a eto ovih dana isprobavam, pa cemo vidjet kako ce ic, najveci problem kod isprobavanja mi je i drzat lak toliko na noktima i ne pozeljet promijenit boju jer mi se sprdnulo :D

      Delete
  3. Mene baš zanima jer se radi zapravo o trajnom laku, ne o klasičnom geliranju i zato što mi se čini da ovakav proces ne oštećuje nokte kao klasično geliranje zbog peel off baze, a opet traje duže nego inače. Baš me zanima tvoj finalni post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da pogotovo je super stvar sto nema raspanja nokta kao sto je stvar kod geliranja, sto grozno unistava nokat, ovako samo odvojis malo pocistis acetonom i sve je vraceno na staro

      Delete
  4. joj, slastice izgledaju oooodlično *.*
    samo me zanima što taj barba radi na fotki, šta mi žene nikad ne možemo imat mira ;)
    i narafski da jedva čekam čuti dojmove o ovom setu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. barba je samo pricao, a i ostali prisutni muski se ipak nisu bavili noktima, ali smo mi zene zato prionule na posao :D

      Delete
  5. Zanima me sve u vezi aplikacije i duzine trajanja manikira, samo sto mislim da bi to za mene bio pogresan proizvod i da bih ga jako, jako retko koristila, posto volim da menjam manikir svaki dan, ili svaka 2-3 dana :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ja sam vrlo slicna, ali vidim prednost za ovo kod glitter lakova ponovno za lakse skidanje, kad su mi vec ukinuli standardnu peel off bazu :(

      Delete
  6. I'm curious to read about your experience with gel nails :). I never tried them myself, I prefer to change colors often :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will try to review it and write it as soon as possible :)

      Delete
  7. Ne volim gelirane nokte, ali skroz ti okej izgledaju. A event je bio super vidim ja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja bas neki ljubitelj, ali ovo nije trajno pa je fora za probat, ovi su bili prilicno debeli, ali kad se tanje naprave puno je bolje :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)