Sunday, March 23, 2014

Catrice Pinkerbell lipstick

I'm still not at my usual posting habits but I'm getting there. I'm only now seeing how much I've missed to post during these past few weeks. But here is one pretty standard post for me a swatch and a review of a lipstick :) 

Još se nisam vratila normalnom ritmu postanja, ali nadam se da se približavam tome. Tek sada vidim koliko sam toga propustila objaviti zadnjih nekoliko tjedana. Tako da vam evo večeras jedan standardni post za mene, swatch i recenzija ruža za usne.

catrice pinkerbell ruz za usne

This is Catrice Pinkerbell and this one is in the standard Catrice asortiment for quite some time, they've changed quite a lot of shades and this one still stands. I was looking at it for a long time and always was on the fence about buying it, but in the end I bought it and I'm really glad because of the color, quality of this shade is not as amazing as some of the rest. :/ Pinkerbell is a vibrant cooler toned pink with a little bit of a blueish/purple sheen of the shimmer that's inside. Catrice lipsticks have 3,8 g of product and sell for 34 kn. 

Ovo je Catrice Pinkerbell i dio je standardnog Catrice asortimana već dugo vremena, promijenili su mnoge nijanse, ali ova još uvijek stoji. Gledala sam je dugo vremena i uvijek se dvoumila oko kupovine, ali sam je na kraju kupila, drago mi je da jesam zbog boje, ali kvaliteta mi se čini nešto lošija od ostalih :/ Pinkerbell je živahna hladna roza sa plavkastim/ljubičastim odsjajem od shimmera koji ima. Catrice ruževi imaju 3,8 g proizvoda i prodaju se za 34 kn.

catrice pinkerbell rozi ruz za usne

Pigmentation of this shade is medium, it's not super pigmented but it's not sheer either. It's not drying on my lips but it's not hydrating either. Wear time is not very good it takes off really easily, it doesn't leave any kind of stain. Even though I wanted it for a long time and worn quite a few times I'm still not sure how I feel about how this shade suits me, I suppose that cold sheen is what stands out against my skin tone. How do you like this shade? Do you maybe own this particular one?

Pigmentacija ove nijanse je srednja, niti je jako pigmentiran niti je proziran. Ne isušuje, ali ni ne hidratizira usne. Vrijeme nošenja mu je dosta slabo po mom mišljenju i brzo se skida, a ne ostavlja nikakav stain na usnama. Iako sam ga dugo željela i nosila već dosta puta nisam još uvijek sigurna kako mi pristaje ova nijansa, pretpostavljam da me taj hladni sjaj muči jer odskače od mog podtona kože. Kako se vama sviđa ova nijansa? Posjedujete li je možda?

14 comments:

  1. nije ova za mene, ime me privuklo, ali čim sam je swatchala shvatila sam da nije za mene....ne sviđa mi se onaj sjajni odsjaj koji ima...ako znaš na što mislim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da taj odsjaj i mene muci, jedan dan mi je sve ok, drugi dan mislim kako mi ne stoji, ali potrosit ce se u to sam sigurna

      Delete
  2. meni se sviđa nijansa, baš mi je nekako cool :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam je isprobavala davnih dana u Mulleru i nije mi se svidjela, sad mi se na tvojim usnama opet sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ne znam , ako si i ti toplog podtona vjerojatno nije neki match :/

      Delete
  4. meni se sviđa baš zbog tog plavkastog odsjaja, a odavde mi se čini da ti dobro stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni ne izgleda lose na ovim fotkama, al uzivo sam kako koji dan XD

      Delete
  5. Meni se ovo baš jako sviđa, djeluje mi super za ljeto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to da za quick make up koji mora odolit otapanju :D

      Delete
  6. Ja sam si ju kupila, pa mi na kraju nikako ne stoji, trošim si ju "za po doma"... a ni kada sam je miješala s drugim ruževima nisam pronašla neku idealnu nijansu, jer mi je podton topli, žućkasti... :/ Ako ga slučajno netko želi, spremna sam ga dezinficirati i pokloniti/prodati, jer mi je žao i tih 35 kn. Inače, ruž mi se sviđa kako krasno klizi po usnama i koji finish ima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da izgleda da mi topliji ne izlazimo na kraj s njom bas, nisam imala do sad nekih problema s podtonom jer sam neutralna prema toplom, al ova je valjda toliko hladna da se ipak kolje :/ mozda bi se dala kombinirat s necim jako toplim, ali bi se onda potpuno izgubila ova nijansa

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)