Tuesday, March 4, 2014

Beauty UK Big Pinkin' Posh pout

I wasn't really into the whole chubby pencil lip thingies XD but I had to give at least one a try so I chose this Beauty UK one.

Nisam bila pobornik ovog trenda debelih olovaka za usne, ali sam htjela isprobati bar jednu pa sam odabrala ovu Beauty UK.

Beauty UK Big Pinkin' debeljuca za usne

This is what they call a Posh pout in the shade Big Pinkin'. It's the regular twist up pencil, you get 3,7 g for I think 25 kn or somewhere around that which is cheap for this type of products and to be honest I don't know why the other ones are so expensive. Bad thing is that the product doesn't really stick in the packaging and on one of my first openings it just flew out, luckily I managed to save it and put it back. 

Oni ovo nazivaju Posh pout i ovo je nijansa Big Pinkin'. Ovo je obična olovka na odvrtanje i dobijete 3,7 g za oko 25 kn ako me sjećanje dobro služi što je jeftini za ovaj tip proizvoda, moram priznat da ne shvačam zašto su ostale olovke tako skupe. Loša strana ovog proiyvoda je što nije dobro učvršćen u ležištu pa je pri jednom od prvih otvaranja samo izletio, ali sam ga uspjela sačuvati i vratiti na mjesto.

Beauty UK Posh pout

Here it is what it looks like in the shade, it's soft medium to light pink and it's on the sheer side. It's not superlonglasting but these products aren't supposed to be, it's easily applied and very convenient for on the go. It does leave slight darker stain after the glossy part disappears.

Ovako izgleda u sjeni, ovo je jedna srednje do svijetla ružičasta i malo je na prozirnijoj strani. Nije jako dugotrajna na usnama, ali opet ovakvi proizvodi ne bi ni trebali biti, lako se nanosi i vrlo je zgodna kad trebate nešto nabrzinu. Ostavlja lagani malo tamniji stain nakon što sjajni dio nestane.

beauty uk roza debela olovka za usne

And here it is in the sun. I haven't tried rest of the shades but there are some interesting ones. Will I purchase some of them, sure when I get off my no buy which is effective immediately and lasts until I finish of some of the products. How do you like this shade and these kind of products?

I evo ga na suncu. Nisam još isprobala ostale nijanse, ali ima nekih zanimljivih. Hoću li kupiti još koju nijansu, vrlo vjerojatno ali kad mi prestane no buy koji sam si odredila ovih dana i koji ne prestaje dok ozbiljno ne potrošim neke proizvode. Kako se vama sviđa ova nijansa i ovakav tip proizvoda?

24 comments:

  1. Sviđa mi se nijansa, nisam ih probala još, a i sama se pitam zašto su ostale toliko skupe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako trazis nesto jeftino mislim da su ove dobre za probat za pocetak :)

      Delete
  2. Boja je prekrasna, ja imam samo jednu debeljucu, Manhattan i on ima najbolju teksturu ruža koju sam ikad probala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam bila probavala neke njihove testere, ali ne mogu se sjetit zasto nisam uzela

      Delete
  3. nisam ih niti ja probala još...ali već ih neko vrijeme mjerkam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mjerkaj, mjerkaj mozda koji i upadne u kosaricu :D

      Delete
  4. trebaš probati Manhattan chubbyje, to je nešto prekrasno i jaako kvalitetno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da morat cu ih opet pogledat, ne znam zasto sam ih prvi put preskocila

      Delete
  5. prelipa nijansa! ja imam dvi od MF i ne mogu ti opisat koliko sasm oduševljena njima, genijalne su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njih nisam bas nesto puno gledala, uvijek su testeri pomalo raskopani pa me to odbije :/

      Delete
  6. Imam jednu, i nakon prvobitnog odusevljenja, opet se vise okrecem ruzevima i obicnim olovkama, cisto zbog lakseg nanosenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su ruzevi drazi, ali ovo mi je bas za nabrzinu samo stavit bez razmisljanja

      Delete
  7. odlična mi je bojica, mogla bih ju nositi :D

    ReplyDelete
  8. Divna boja :) Još uvek toga nema kod nas ali ću se potruditi da je nekako nabavim :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh problemi po ponudi, nadam se da ce Beauty UK i u tvoju blizinu uskoro imaju zgodnih stvari

      Delete
  9. Ja imam olovke od Max Factora i naprosto ih obožavam, stalno ih nosim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci Manhattan i Max Factor su kandidati za favorite :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)