Wednesday, February 12, 2014

Wet n wild Just peachy lipstick

I was planning on posting this last night but other things got in the way, so you are getting it now. :) A month or two ago I bought this lipstick and well it's time to write a review. 

Imala sam u planu ovo objaviti sinoć, ali su se druge stvari ispriječile tako da ga gledate sada. :) Prije nekih mjesec dva sam kupila ovaj ruž i vrijeme je da napišem recenziju. 

wetnwild lipstick

This is Wet n wild Just peachy lipstick. This picture is shot in the artificial light so it's not 100% color accurate but the swatches are. So you get 3,3 g for 23 kn in this line, which is cheap and the lipsticks are nice. 

Ovo je Wet n wild ruž u nijansi Just peachy. Slika je slikana pod umjetnim svjetlom tako da boja nije potpuno točna, ali zato na swatchevima je. Kod ovog ruža dobijete 3,3 g za 23 kn u ovoj liniji što je jeftino, a ruževi su baš fini.

wet n wild just peachy ruz za usne

Here is a swatch in the shade it's a nice peachy shade. It's similar to Essence Velvet rose lipcream but it's less pink and more orange than Velvet rose. It's a pigmented and lipstick of slightly thicker consistency. It's quite long lasting because of that and it's creamy and without shimmer. It's not a matte shade but it's not glossy either it's a balmy finish I'd say but much more opaque.

Ovo je swatch u sjeni i ovo je jedna zgodna kremasta peachy nijansa. Slična je Essence Velvet rose lipcreamu, ali je nešto manje roza i nešto više narančasta od Velvet rosea. Dobro je pigmentiran i ruž je nešto gušće teksture. Zbog takve teksture je i prilično dugotrajan, ali je kremast i nema nikakvog shimmera. Nije mat nijansa, ali nije nešto ni sjajna, rekla bi da ima finish kao balzam, ali je puno pokrivnija od balzama.

wet n wild megalast ruz za usne

And here it is in the sun :) It's not drying on my lips it doesn't gather in the creases too much. It's a great every day shade. I haven't tried rest of the shades in the range but I will because I liked this one :) Did you try these lipsticks? How do you like this one?

Ovo je nijansa na suncu :) Ne isušuje usne i ne skuplja se previše u naborima na usnama. Meni je ovo super svakodnevna nijansa, nisam probala ostale nijanse u ovoj liniji, ali imam namjeru jer mi se ovaj ruž svidio. :) Jeste li isprobali ove ruževe? Sviđa li vam se ovaj?

30 comments:

  1. Boja je presavršena, moram da pokušam da nabavim ovaj ruž!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce potraga bit uspjesna :)

      Delete
  2. Nijansa je prava peachy , svidja mi se :) Imam 3 njihova ruza i moram priznati da su mi super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zasad nisam dalje istrazivala, ai jedino sto mi zasad smeta je malo tupava ambalaza jer svakim otvaranjem isprva bi malo ostetila ruz >.<

      Delete
  3. Super nijansa, čini mi se da bi mi čak i mogla odgovarati s obzirom na tu narančastu primjesu u sebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si neutralnog ili toplijeg podtona sigurno :D

      Delete
  4. Nisam nikad ništa njihovo isprobala dosad. Ovo je daleko presvijetla nijasna za mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja iako volim nosit intenzivne ruzeve na usnama sam malo popunila kolekciju i ovim svjetlijima u zadnje vrijeme :)

      Delete
  5. vidi se da je "balzamaste" teksture. nisam još uvik ništa njihovo probala jer nikako da naletim na DM di su njihove police.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od ovih u centru za koje ja znam ima dm dole u Cvijetnom i onaj gore u Kaptol centru, za ostale ne znam

      Delete
  6. Res je lepa. Jaz še iščem pravo peachy šminko, čeprav bi raje neko v mat verziji, ker imam zadnje čase raje mat šminke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces je pronac, pada mi na pamet Beauty UK Son of a peach, al nisam 100% sigurna da je skroz mat i znam da vama tamo nije u prodaju ili su nesto lude cijene?

      Delete
    2. Morala bi preveriti, če je na voljo, so pa dvakrat višje cene kot pri vas, se mi zdi.

      Delete
    3. A joj ja sam zamijenila s Beauty UK, nije valjda da vas deru i na ovome :(

      Delete
  7. Mrzim recenzije w'n'w proizvoda. Sve mi se čini tako predivo, a meni nije dostupno :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A joj vec sam mislila da je nesto problem s mojom XD nadam se da ce ti postati dostupniji :)

      Delete
  8. Odličan je, imam zasad samo Think Pink i prezadoovljna sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam krenula dalje istrazivat, ali i taj mi je na listi :)

      Delete
  9. ovo mi se čini čak nešto što bih i sama mogla nosit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nema ti se sto cinit, ja sam sigurna, nadam se samo da je i do vas dosao koji wnw standic :D

      Delete
  10. Nekako te ne spajam s peachy nijansama :D Ali lijep je skroz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je jer su prenjezne, al mi treba nesto za svaki dan ili kad imam tamne oci, sirim repertoar :D

      Delete
  11. Lijep mi je imam filing da bi mi mogao dobro stajati, ali dok ne potamnim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako si tamnija da onda bi vjerojatno presao u presvijetlu nijansu, ako nisi mislim da bi ti odgovarao tijekom cijele godine, jer nije ovo neka krecasta nijansa

      Delete
  12. Replies
    1. Je, a think pink je jedan od onih koji mi trebaju, ali u buducnosti :)

      Delete
  13. Sviđa mi se, baš jedna svakodnevna nijansa kako si i sama rekla. Nisam probala ni jedan njihov ruž dosad, mislim da bi bilo vrijeme da i tu grešku ispravim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slozila bih se s tim da to moras ispravit ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)