Sunday, February 2, 2014

Video Project 365 Week 5 + Phytorelax event at Kozmo

Scroll down for English :)

U petak  sam bila u Kozmu na predstavljanju novog branda u njihovim trgovinama, riječ je o Phztorelax kozmetici koja potiče iz Italije. Linije koje su dostupne kod nas su većinom one za kosu i tijelo. O mlijeku za tijelo i tekućem sapunu s mirisom badema ćete imati priliku u budućnosti čuti od mene koju riječ, a mali sneak peek s predstavljanja možete vidjeti u donjem videu. 

phytorelax event u kozmu

Here I'm combining Phytorelax presentation in Kozmo with my weekly video project 365 post, since it would be silly to write two posts when the video and the post are connected. So you get a sneak peek at the event and the rest of the stuff is a sneak peek into my life. I hope you don't mind that I combined everything. If it bothers you let me know and I'll try to separate these kind of things. But enough text here is the video :) 


12 comments:

  1. Baš me privlači ova linija. Nedavno sam joj ipak uspjela odoljeti jer imam previše toga u zalihama, ali morat ću probati svakako..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje mozda da prvo rijesis zalihe :D Sreca da se ovi preparativni proizvodi ipak brze trose od dekorative i lakova :)

      Delete
  2. Definitivno sam odlučila isprobati nešto, počet ću s gelovima za tuširanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se moram ovih dana bacit u isprobavanje, skuzih da je ovaj tekuci sapun koji sam dobila zapravo i gel za tusiranje i sve pa me bas zanima kako funkcionira

      Delete
  3. Bling bling ogrlica :D Okvir naocala je bio vrlo slican mojim prvim okvirima, nostalgija me hvata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao kad se ja sjetim svojih prvih >.< sreca jos je u osnovnoj skoli bilo pa mi je to opravdanje, onda sam promijenila hrpu okvira jer su mi svi pucali, ali onda sam kod ovih uzela lece pa ovaj okvir imam valjda vec deset godina :D

      Delete
  4. Super ti je ogrlica, obožavam takve stvarčice, uvijek podignu raspoloženje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je samo da se sto vise blijesti :D Ovu sam jako dugo gledala i na kraju na nekakvoj ponudi sam je ipak uzela uz jednu drugu i sad mi je genijalna :D

      Delete
  5. Kako si lijeeepa na početku videa <3 To ti ja kažem, divna si mi u tom prirodnom izdanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao crvenim se do usiju <3 mozda stavim koju fotku tog looka koji dan, samo mora doc na red :)

      Delete
  6. Odlično ti stoji ogrlica, to sam ti zaboravila jučer reć! :D Dobro da nisi zaspala na kraju videa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ma nije mi se to spavalo, to sam se jos razbudjivala XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)