Thursday, February 6, 2014

Vichy Teint ideal event kod Beauty&mess

Jučer je u Beauty&mess studiju Vichy predstavio novu liniju pudera pod imenom Teint Ideal. Sve je bilo u bijelo zlatnom ugođaju s naglaskom naravno na nove proizvode. 

vichy event za teint ideal pudere kod beauty&mess

Fotkama kao i uobičajeno s eventova nisam baš najzadovoljnija, ali bit će dio i u videu u nedjelju pa ćete i tamo moć povirit kako su izgledale stvari. 


Nakon par uvodnih riječi od Vesne i Martine novu liniju nam je predstavila Jelena Prša Šimko koja je product menađer u Vichyu. Teint Ideal linija se sastoji od četiri proizvoda, dva su tekuća pudera, jedan je za suhu kožu dok je drugi za normalnu i mješovitu. Ovaj drugi sam dobila na probu pa očekujte post kad ga dobro istestiram. Jedan je kompaktni puder ako želite lakše prekrivanje ili za matiranje i zadnji proizvod u liniji je bronzer. 



Nakon prezentacije smo mogli vidjet pudere i Vesnu i Martinu u akciji na dva modela. Te i sami pronjuškati po novitetima :D Taj dio mi je bio naravno najzanimljiviji :D Uz naravno makarone i druge slastice koje su bile osvježenje :D Taj dio vam neću pokazat jer znam da ništa ne bi vidjele od kolača, koga zanima ima sličica na instagramu.



Evo i četvorke proizvoda, na lijevo Teint Ideal za suhu, na desno za normalnu i mješovitu. Tekući proizvodi imaju četiri nijanse od kojih sam probala prve dvije 15 i 25 i sve su toplog podtona i prilično žućkaste. Meni su za sad zimi sve nijanse pretamne osim možda 15 od kremastog pudera za suhu kožu, ali se nadam nositi 25 od tekućeg pudera ovo ljeto :) Ova dva proizvoda će se prodavati po cijeni od 163 kn u svim Vichy ljekarnama. 


Ovo su pakiranja kompaktnog i bronzera. Kompaktni puder dolazi u dvije nijanse a bronzer samo u jednoj. Ova dva proizvoda će se prodavati po cijeni od 193 kn u određenom broju ljekarni.

vichy event u beautyandmess

Zanemarite malo moje odsjaje ^_^ , ali lijevo je kompaktni puder, a desno bronzer koji dolazi s četkicom. Bronzer iako je samo jedna nijansa mislim da dobro odgovara nama svijetlima jer je prilicno nježna nijansa. Budući da ova linija želi dati blistavost koži ovaj bronzer nije mat već ima shimmera.  Hvala curama i Vichy timu na pozivu i gostoprimstvu :D

10 comments:

  1. Super mi je zadnja fotografija di ti se vidi onaj prekokrasni ruž u ogledalcu od pudera! :D
    Baš nam je bilo super... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe i ja sam prvo primjetila super ruž u odsjaju :))

      Delete
    2. A rekla sam vam da ne gledate to :P nisam ni primjetila da se vidi kad sam fotkala

      Delete
  2. Prvo, ruž ti je bio zaaaaakon <3 i krasno ti stoji. Drugo, fotke su super i nisam znala da će biti i video, jedva čekam :)). Hvala što si došla i družila se s nama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lendoxia može nosit koji god ruž hoće kad ima najbolje usne ikad ;)

      Delete
    2. Je bit ce kakvih 30 sekundi onog sto odaberem, malo sam poskrivecki posnimila ^_^ TPR nazalost ne mogu, bas mi je jedna od zadnjih kupovina promasaj, toliko da najradije ne bi stavljala swatch, ali hocu kad ga jos malo probam natjerat da se pristojnije ponasa

      Delete
  3. zadnja fotka, puder s tobom je genijalna <3
    mene uvijek malo žicne ljubomora kad vidim kako se fino družite, šta da ti kažem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D A nadam se da ces bar uspjet na bbday doc da se druzimo, nismo se odavno vidjele :D

      Delete
  4. Bilo je super, a noviteti su da čovjek ostane bez daha, posebno bronzer <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je, nije jako pigmentiran nego ga se bas lijepo moze dozirat :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)