Sunday, February 9, 2014

Matching manicures: Valentine's day nails

I was getting lazy and had a lack of time with these matching manicures so I decided that today I must do something and the video if it is up later today great if it isn't you'll get it tomorrow. So Valentine's day is approaching so we took inspiration from that. 

Malo sam se ulijenila, a i falilo mi je vremena za ove matching manicure postove pa sam se odlučila da danas obavezno moram napraviti nešto, a onda video ako bude kasnije super, ako ne dobiti ćete ga sutra. Inspiracija nam je ovaj put bila Valentinovo koje nas čeka u petak.

manikura za valentinovo 2014

My first thought was, fuzzy hearts on all my nails, but some of them didn't turn out as I wanted them to, so I went for a mix and match type of manicure instead. On my thumb is Rimmel Urban purple, on my index and middle finger is Golden Rose Jolly Jewels 109 (swatch still pending XD) and on my ring and little finger as a base is Avon Pastel pink* stamped with Urban purple and covered with Essence flocking powder I'm velvety.

Prva pomisao su mi bila đemper srca na svim noktima, ali neki mi nisu ispali kao što sam htjela pa sam išla na neku kombinaciju umjesto toga. Na palcu je Rimmel Urban purple, na kažiprstu i srednjaku je Golden Rose Jolly Jewels 109 (swatch je još u pripremi XD) na prstenjaku i malom prstu je Avon Pastel pink* koji je pečatiran sa Urban purple i posut sa Essence flocking puderom I'm velvety.

barsunasto srce na noktu

And here is a close up of the heart, I must do a full flocking manicure to show you the powder (although they have just recently discontinued it, should I do it anyway?) Tell me what do you think about the manicure and as always look what the other girls did in the Inlikz below :)

I evo i srca malo pobliže, moram napraviti cijelu manikuru s ovim puderom da vam pokažem kako izgleda ( iako nedavno su ga povukli iz prodaje, želite li ga ipak vidjeti?) Recite mi što mislite o manikuri i kao i uvijek pogledajte što su druge cure napravile u Inlinkzima ispod :)

*PR Sample

36 comments:

  1. fluffy srčeka su baš kjut :)

    ReplyDelete
  2. ;)
    I ja sam imala u planu napraviti manikuru sa flocking powderom, ali od svih boja nemam crvenu!
    Super ti je ispalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja imam jedino ovu i rozu tako da mi se bas poklopilo :D Hvala :)

      Delete
  3. Bas slatko, srca su mi predivna!!! :)

    ReplyDelete
  4. Odusevljena sam srcima, a nisam imala prilike da probam takav efekat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se dokopas flocking pudera svakako probaj :D

      Delete
  5. ajme kako su dobra ta čupava srca <3
    bilo je i vrime da nam se vratiš :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je nadam se da cu manje zabusavat :D

      Delete
  6. Super su srceta! Skoro nista od stvari koje su diskontinuirane nisam uzela, kao ne treba mi ha ha mos mislit, sad mi je svakim danom sve vise zao, samo iskacu po postovima genijalni proizvodi kojih vise nema :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto je najgore imam jos toga na listi sto vam treba pokazat >.<

      Delete
  7. Naravno da zelim videti i celi manikir sa fluffy puderom! :-) Prerano si objavila manikir, do San Valentina moras napraviti jos bar 2 ovakva manikira sa raznim srculencima, cupavim ili ne :-)
    Super je manikir! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajajaj puno mi je to u sto sam se sad uvalila XD vidjet cemo sto se moze napravit po tom pitanju ^_^

      Delete
  8. Supeeer suuu! Srčeko je geniijalno! Sooo fluffy! xD

    ReplyDelete
  9. Jaaako mi se sviđa!!
    Ne znam što mi je bolje, Golden Rose lak ili srčeka...
    I mislim da sam jedina koja još nema taj fluffy puder, a toliko mi je fora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) i nisi, al ako naletis nije losa stvar :D

      Delete
  10. Preslatka su mi ova čupava srčeka <3

    ReplyDelete
  11. Dobra ideja sa cupavim srcekima ;)
    A i JJ je krasan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ideju sam istina vidjela negdje na netu samo nikako se sjetit kod koga

      Delete
  12. Jako lijepa manikura, fora mi je fluffy akcent :D

    ReplyDelete
  13. Fuzzy hearts - so cute! Btw, I love those GR nail polish ;)

    ReplyDelete
  14. a baš je lipo... ove flafi manikure su mi totalna komedija, nikad neću zaboravit onu tvoju rozu koja mi je genijalna. šteta samo šta im trajnost nije jača strana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe moram je jednom napravit pa ti je uzivo pokazat :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)