Sunday, February 23, 2014

Matching manicures: French manicure

Another Sunday and I didn't want to be a partybreaker and skip this weeks manicure. I was struggling a bit because recently I shortened my nails a lot and in my head french manicure and short nails don't get along very nicely. So I combined all the things I don't like, short nails, french manicure and the bane of my existence green nail polish. ^_^ Oh and doing the line free hand and without tape. 

Evo još jedne nedjelje i nisam htjela propustit zabavu i preskočit manikuru ovaj tjedan. Malo sam se mučila oko ideje jer sam nedavno skroz skratila nokte i u mojoj glavi kratki notki i francuska manikura ne idu zajedno. Tako da sam odlučila kombinirat sve stvari koje ne volim, kratke nokte, francusku manikuru i najveće zlo u mom životu, zeleni lak za nokte  ^_^ Oh da ne zaboravim i povlačenje linije rukom bez selotejpa.

zelena francuska manikura na kratkim noktima

Well considering all the things listed above it turned out pretty decent, my lines are a little wobbly but I hope you don't mind that too much. I used Essence Crazy me and Catrice Spruced up, both limited editions from few years ago. This manicure reminds me of the beginnings of this blog, maybe it's not a bad thing after all :) As always check out rest of the girls in the Inlinkz below :)

Kad se uzmu u obzir sve stvari koje sam gore navela, mislim da je ovo čak i pristojno ispalo, malo su mi linije neravne, ali nadam se da vam to ne smeta previše. Koristila sam Essence Crazy me i Catrice Spruced up, oboje iz limitiranih kolekcija koje su bile aktualne prije par godina. Ova manikura me podsjetila na moje blog početke, tako da i nije tako loše ovo sve na kraju. Kao i uvijek pogledajte što su druge cure napravile u Inlinkz-u koji je ispod  :)

29 comments:

  1. Ne morem verjeti, da si uporabila zelena laka. :P This is so not you. Je pa meni všeč. :D

    ReplyDelete
  2. Joooj boje definitivno nisu moje, ali manikura je odlična :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu ni moje, al zakljucih da ne mogu ipak svaki put koristit plavu :D

      Delete
  3. Ispalo je i više nego pristojno :D ali joj što ne volim zeleni lak, imam i ja jedan i zapravo se još čudim kao nije završio u smeću

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja ove cijedim za zadnje kapi samo da ih konacno potrosim i ne gledam vise XD

      Delete
  4. U pravu si, vrlo je tesko napraviti french manikir na kratkim noktima... Sto se tice boja, ti mene tamo na mom blogu kritikujes za onaj zeleni lak koji sam objavila a sad ovde kod tebe imam sta da vidim: zeleno! :-) Slazem se sa Tayom, ne mogu da verujem da si koristila zeleni lak, hihihi... :-) ali je to sasvim pohvalno i svidja mi se kombinacija boja! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to si me ti zarazila, previse zelene sam vidjela :P moram pothitno nesto plavo nalakirat

      Delete
    2. Plava boja je savrseno resenje za "dezintoksikaciju" :-)

      Delete
  5. Meni super izgleda kombo boja :D sivi lak mi je wow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) pretpostavljam da mislis na ovog tamno zelenog, on ovako pod umjetnim svjetlom zna izgledat sivkasto, al oba su zelena

      Delete
    2. Uopce mi ne djeluje zeleno, al vjerovat cu ti na rijec :D

      Delete
    3. moram ga drugi put sparit s necim sto nije zeleno pa da dodje njegova zelenoca do izrazaja :D

      Delete
  6. Kako sam znala da ce kod tebe biti nesto zeleno? :
    Ne gunđaj,dobro ti je ispalo,sviđaju mi se bojice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, vidovita si :D :P a moram gundjat bar malo :)

      Delete
  7. Boja je prelepa, ni ja nisam fan zelene ali ta nijansa je divna =^.^=

    ReplyDelete
  8. Meni se svidja, lepo je ispalo iako ne volis french i zelenu. :)

    ReplyDelete
  9. buaaaahahahahahahaha zeleni lak! luzerice kratkih noktiju (sad gledaj kad meni sutra puknu nokti)! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vid je sto je grozna :P ipak se nadam da ti nece puknut :)

      Delete
  10. a ne mogu virovat, zeleni lak, umrit ću ahahahaha
    s obzirom da sama vječno mučim muku s duljinom noktiju i da volim zelenu, ovakvu bih manikuru definitivno i sama potpisala, skroz mi se sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj molim te, evo skinuta je vec da ne budes zabrinuta :D

      Delete
  11. yay! green nail polish on your nails! :D looks good, and even if the lines are not perfectly even, I'm sure it's not noticeable irl, where nothing is seen in macro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. they were but I didn't wear it for that long so it didn't bother me, I need to practice more so next time it's better :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)