Saturday, February 15, 2014

Flormar P045 palette (neutral shades)

A little more than month ago I showed you this Flormar P043 palette and now it's time for you to see the second Flormar palette that I have and for now the last one. 

Pred nekih mjesec dana sam vam pokazala ovu Flormar P043 paletu i sad je vrijeme da vam pokazem drugu Flormar paletu koju imam i za sad je to zadnja.

flormar p043 paleta

This is Flormar P045 palette and here it is shot in the natural (slightly colder light) and as you can see it has two light and two darker shades. You get 14 g of eyeshadow, I bought it for 33 kn which I think it's still the price but sometimes they have awesome discounts.

Ovo je Flormar P045 paleta i ovdje je slikana na prirodnom (ali pomalo hladnijem) svjetlu i kao što možete vidjeti ima dvije svjetlije i dvije tamnije nijanse. U ovoj paleti dobijete 14 g sjenila i kupila sam je za 33 kn, mislim da im je cijena još uvijek ista, ali ponekad imaju i super popuste. 

flormar paleta neutralnih sjenila

Pictures on the left are in the shade, and in the right are in the sunshine. This is a swatch without a base. As expected the lighter shades are very sheer and not very pigmented, but darker ones are much better. 

Fotografije na lijevoj strani su u sjeni, a na desnoj na suncu. Ovaj prvi swatch je bez baze. Kao što sam i očekivala, svijetlije nijanse su slabo pigmentirane, ali su tamnije puno bolje.

paleta sjenila u zemljanim tonovima

Here they are over the base. It's visible that they blend quite nicely over the base. The shades are from left to right, very pale yellow with yellow shimer, pale rosy matte color which almost matches my skintone perfectly, warm medium brown with some light golden shimmer and a darker and cooler matte brown shade.

Evo ih ovdje preko baze. Vidi se da se ljepše blendaju s bazom. S lijeva na desno, nijanse su svijetlo žuta sa žutim shimmerom, svijetlo roza mat nijansa koja se skoro potpuno poklapa s tonom moje kože, topla srednja smeđa sa zlatnim shimmerom i tamnija i hladnija mat smeđa nijansa.

flormar svijetlo zuta i svijetlo roza nijansa

And I swatched these two paler shades on a greasy pencil so you can see more intense how the colors look like, blending is a little harder over this, but on the eyes it can be done :) I use this palette quite often and I'm sure I will post a look with it soon. :)

Swatchala sam ove svijetlije nijanse na masnijoj olovci da vidite kako intenzivnije izgledaju u tom izdanju, ali blendanje je nesto teze preko ovoga, ali na očima je to ipak lakše :) Koristim ovu paletu prilično često, tako da sam sigurna da će uskoro i neki look s njom se pojavit na blogu :)

24 comments:

  1. lipa paletica a još lipša roza i smeđa boja

    ReplyDelete
  2. Znam koliko voliš ove Flormar paletice :) :) Nemam još ni jednu, ne znam jeli mi uopće treba, ali imam ih na umu ako će možda imati kakav super popust na njih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budu na popustu sigurno ti treba, ako ne budu mozes se malo suzdrzavat ^_^

      Delete
  3. boje stvarno jesu prekrasne, ali pakiranje nikako nije za mene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni pakiranje ne smeta, pogotovo jer je ne nosim okolo sa sobom pa mi se nema gdje otvarat

      Delete
  4. Volim neutralne boje, divno će ti odgovarati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec je i dobro potrosena samo se ne vidi na slici toliko, ali da super je za radit svakakve lookove :D

      Delete
  5. Moja najdraza. Od kad je imam nista drugo i ne koristim. Imam i onu Catrice nude, ali meni je ova Flomar puno, puno, puno kvalitetnija, manje se trusi i sjenila su pigmentovanija, em ima i mat sjenila. Ovo je paleta koja svima treba, a u Bosni kosta smjesnih 24kn. Meni je roza odlicna za prikrivanje podocnjaka, a mat smedja za obrve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam onu Catrice preskocila, preshimmerasta mi je, ova mi je taman ono sto mi treba :D i totalno zavidim sto su kod vas i flormar i golden rose jeftiniji.

      Delete
  6. Ajme šta su slabe ove svijetle, baš im triba baza... Veselim se novom looku! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jesu svijetle, al ova roa taman lijepo ujednaci boju kapka, a ovu svijetlo zutu ne bi ni volila nosit u punom intenzitetu tako da mi nije problem to :)

      Delete
  7. nije loša, ali ona prva mi se puuuuuno više svidjela, sve se mislim treba li mi ipak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ova ipak draza, a ti se misli pa ces se i domislit :D

      Delete
  8. Uh, baš je lijepa. Obožavam nude nijanse

    ReplyDelete
  9. Sviđaju mi se nijanse, ova smeđa tamnija me podsjeća na smeđu iz wet n wild palete I'm getting sunburned!

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooj moram i njihove palete probat, a sve odgadjam :D

      Delete
  10. U Green Goldu su imali Flormar štand nasuprot DM-a i prošla bih ali nisam nikad nešto zastala i razgledala, i sad neki dan vidim da su ga maknuli. A koja ideja staviti ga nasuprot DM-a, to im stvarno nije bio najbolji potez dana.
    Sviđa mi se paletica, ali su mi sad za oko zapele neke Wet n Wild paletice - a rekla sam da neću kupovati šmiiinkuuuuuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da je to samo tamo, nije valjda da ih nece vise bit kod nas na trzistu :O ja se jos uspjesno odupirem wnw paletama :D

      Delete
  11. Jako mi se sviđa ova paletica :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)