Friday, February 21, 2014

Essence My favorite milkshake

You all know my love for swatching discontinued products :P Just kidding but when I swatched it, it was just going away (maybe it can still be found in some places) and I couldn't make it appear on the blog before now, sorry :) This is Essence My favorite milkshake and it's milky pale peach color. 

Svi znate za moju ljubav za swatchanjem diskontinuiranih proizvoda :P Malo se šalim, swatchala sam ga taman kad je objavljeno da izlazi iz asortimana (moguće da se još da pronaći na ponekim mjestima), ali nisam ga stigla objaviti do danas. :) Ovo je Essence my favorite milkshake i ovo je mliječna peachy boja.

 Essence My favorite milkshake sjajilo

This is a swatch in the shade and I think I will pair it up with Just peachy lipstick when I want to add a little bit of gloss to it. 

Ovo je swatch u sjeni i mislim da ću ga upariti sa Just peachy ružem kad hoću da je on malo sjajniji.

 Essence My favorite milkshake swatch na usnama

And this is a swatch in the sun. This one is pretty much the same in consistency as the Kiss kiss kiss that I swatched here this one is maybe a little less pigmented. I have nothing more to add to this, if you have any questions just ask them in the comments :) if you don't tell me how do you like this shade?

I ovo je swatch na suncu. Ovaj je iste konzistencije kao Kiss kiss kiss swatchan ovdje, jedino je ovo sjajilo možda nešto manje pigmentirano. Ne znam što bi još dodala ovdje, tako da ako imate ikakvih pitanja postavite ih u komentarima :) ako nemate recite mi kako vam se sviđa ova nijansa?

15 comments:

  1. Mislim, da sem v preteklosti porabila 2 pakiranji tega odtenka, res je krasen. Pri nas se še najdejo ti glossi, ker so šele ta teden vse znižali, sem sama včeraj kupila 2 odtenka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja sam ga se evo pametno tek uhvatila kad su ga izbacili, ali nema veze potrajat ce ovo meni jer ne koristim sjajila toliko

      Delete
  2. Jel to ruž ili sjajilo? Kako je izgledalo pakiranje? Baš mi se sviđa bojica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja :) nisam ukljucivala sliku ambalaze jer sam ih bila pokazivala u videu pa sam mislila da ne treba XD drugi put se moram sjetit ukljucit

      Delete
  3. nije moj đir od boje, ali priko nečeg pigmentiranijeg bi prošlo bez problema!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je boja super, al sjajila nisu toliko moj djir, pa je ovo vise za dodatak :)

      Delete
  4. Svidja mi se, a izgleda bas "soc'no" :-)

    ReplyDelete
  5. Joj moram priznati da mi se nikako ne sviđa, ja volim ili tamne ili žarke nijanse na usnama :)

    ReplyDelete
  6. Ja si zarke vise ne mogu toliko opravdavat da kupujem pa sam onda malo presla i na ovaj ostatak XD

    ReplyDelete
  7. I ja ga imam ali još nisam procjenila kakav mi se čini....malčice mi je pre-vodenast. Ali nijansa mi je stvarno super

    ReplyDelete
  8. Misliš preproziran ili baš vodenast, jer moj ima onako guscu teksturu?

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)