Saturday, February 8, 2014

Catrice Toffee fairy

This one is already discontinued but I managed to find a piece and now I'm relentlessly using it every day so I thought why not show you a swatch. It's a blush and I swatched it as such but I exclusively wear it as a bronzer since the color on the cheeks doesn't do anything to me :)

Ovaj je proizvod nažalost već diskontinuiran, ali sam uspjela naći jednog i sad ga neumorno koristim svaki dan, pa sam pomislila da bi vam ipak mogla pokazati swatch. Ovo je rumenilo i tako sam ga swatchala, ali ga stalno nosim kao bronzer budući da boja na obrazima mi ne radi ništa posebno.

catrice rumenilo smedje

This is Catrice Toffee fairy blush. On the left is a picture in the shade, and on the right is in the sun. Left side is blended and the right side is more heavily applied. 

Ovo je Catrice Toffee Fairy rumenilo. Na lijevoj strani je slika u sjeni, a na desnoj na suncu. Na lijevoj strani svake slike je izblendan proizvod, a na desnoj je jače nanesen. 


Here it is on the cheeks in natural lightning, here is lightly applied all over my cheek. In the pan it looks shimmery but on the cheeks that converts into a light glow so you can use it as a bronzer or as a contour as well. It doesn't look orange on me but it's a nice shade of brown :) 

Evo ga i na obrazima na prirodnom svjetlu, na ovoj slici je lagano nanesen preko cijelog obraza. U ambalaži izgleda shimmerasto, ali na obrazima se to pretvori u lagani sjaj pa ga se može koristiti i kao bronzer i za konturiranje. Super mi je što ne izgleda narančasto na meni nego je lijepa nijansa smeđe :)


And here it is more heavily applied. Do you wear bronzers or contour your face? I've just recently got into the habit of doing that, before I always thought it would look too strange on my pale skin but now that I found this product I really like it. 

I ovdje je jače nanesen. Nosite li vi bronzere i konturirate li lice? Meni je tek nedavno prešlo u naviku jer sam se prije toga bojala da će čudno izgledati na mojoj svijetloj koži,  ali sad kad sam našla ovaj proizvod mi se jako sviđa.

12 comments:

  1. Zao mi je sto ga nisam kupila, iako cudnjikava nijansa bas me privlaci i cini mi se super za blago konturiranje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije bas na prvu, al toliko su ga nahvalili da sam ja jednostavno morala probat :D

      Delete
  2. Imam baš to rumenilo, još ga nisam koristila i šteta što ga više nema u prodaji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno ga izvuci i probaj isplati se :)

      Delete
  3. Ja volim takve zemljaste boje, a za konturiranje koristim baš mat proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bi radije koristila nesto skroz mat, ali nisam jos nasla nesto odgovarajuce, al zasad necu ni trazit dok malo ne potrosim ovo :)

      Delete
  4. Fin proizvod, izgleda prirodno i na tvom svetlijem licu :-)

    ReplyDelete
  5. ja volim bronzere, draži su mi od rumenila koja mi se dva dana sviđaju pa se nakon toga opet vratim na bronzer ;)
    nisam uhvatila nijedno catrice rumenilo na akciji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi, uf ja sam se prilicno dobro opskrbila njima, mislim da su mi najbrojnija u kolekciji :D

      Delete
  6. Tega sem gledala, ampak na koncu nisem kupila, ker imam raje pink/koralne blushes, pa še zaradi šimra nisem bila ziher, če bi bil dober za kontuiranje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam toliko pohvala za njega procitala da sam jednostavno na kraju na tom snizenju pokleknula i sad mi nije nimalo zao :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)