Tuesday, February 18, 2014

Catrice Pinkadoxa blush

 You all probably know my love for cream blushes and this one is the newest one in my collection. Unfortunately it's from Catrice limited edition called Celtica and I'm not sure about it's availability. I bought it in DM three weeks ago but I hope it still can be found. 

Svi već vjerojatno znate za moju ljubav prema kremastim rumenilima i ovo je najnovije u mojoj kolekciji. Nažalsot dio je Catrice limitirane kolekcije Celtica i nisam sigurna koliko je više dostupno. Svoje sam kupila pred tri tjedna u DMu ali nadam se da se još ponegdje može pronaći.

Catrice Pinkadoxa rumenilo

There are two shades in the collection orange one and this pinky one which is called Pinkadoxa. First picture is shot under artificial light and I tried to edit the color but it's not true to life, but swatches in the pictures down in the post are :) You get 4 g for I think 34 kn.

Dvije su nijanse u kolekciji, narančasta i ova roza koja se zove Pinkadoxa. Prva slika je fotkana pod umjetnim svjetlom i probala sam ispraviti boju, ali nije realna. Zato swatchevi na donjim slikama jesu :) Dobije se 4 g rumenila za mislim 34 kn. 

Catrice Pinkadoxa kremasto rumenilo swatch

And here is a swatch on my hand, rest of the pictures are in natural light, on the left it's blended and on the right it's heavily applied. It's hard to put too much of the product with this shade which is great :D It's a nice pinky natural color. It's a cream product but once it sets on the cheeks it gets like a satiny soft and powdery finish (without obviously looking like it).

Ovdje je swatch na mojoj ruci, ovaj ostatak slika je na prirodnom svjetlu. Na lijevoj strani je izblendano rumenilo, a na desnoj intenzivnije naneseno. S ovom nijansom je teško pretjerati što je super :D Ovo je fina roskasta prirodna nijansa. Kremasti je proizvod, ali kad se upije na obrazima ostane mekani satenasti efekt sa puderastim finišem (iako ne izgleda očito puderasto).

Catrice Pinkadoxa rumenilo lagano naneseno

Here it is lightly applied on my bare cheek, you can barely see it so it can go with bold lips or a smokey eye, which ever you prefer or just a natural look. 

Na ovoj slici je rumenilo lagano naneseno na čisto lice, pogotovo na slikama se jedva vidi tako da može ići i na izražene usne ili smokey eyes look, što god više preferirate ili jednostavno prirodni look.

Catrice Pinkadoxa blush intenzivno naneseno

And here it is applied heavier, my camera did eat up some of the color but still it wasn't too much on the cheeks but it was much more visible. How do you like this blush?

I ovdje je intenzivnije naneseno, fotić je malo pojeo boju, ali ipak nije bilo previše na obrazima ni uživo iako se bolje vidjelo. Kako vam se sviđa ovo rumenilo?

20 comments:

  1. Super mi je kako kremasto rumenilo izgleda jako prirodno na kozi, ali iz nekog razloga ja ne uzpjevam dobiti taj "zdravi" izgled, tako da uvijek posezem za rumenilom u kamenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koji tip koze imas, ako je masnija onda se kremasta rumenila znaju sjajit previse, ovo sam recimo nanosila prstima pa se da lijepo izblendat na kozi

      Delete
  2. Divno izgleda, boja je prelepa, baš moja ali ja nažalost nisam baš vična kada je nanošenje u pitanju. Moraću malo da poradim na tome :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjezba je sve :) jedini savjet koji imam je zapocet pomalo pa nadogradjivat boju, bolje nego odmah pretjerat

      Delete
  3. Super mi je to rumenilo, gdje si ga našla????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dm kod uspinjace, al prije tri tjedna tako da ne znam kakva je sad situacija

      Delete
  4. I love cream blushes too and this shade looks so pretty with your skin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I've been loving this one and wearing it quite a lot since I got it

      Delete
  5. Replies
    1. Dm kod uspinjace ima, znam da je imao jedan u novom zagrebu, kod one bipe blizu avenue malla, nije to moj dio pa ne znam tocno objasnit, valjda ima jos poneki, ali nisam nasla popis poslovnica koje imaju, valjda one najvece ili tako nesto

      Delete
  6. taman sam se navikla na obićna rumenila ;)
    ne znam, nekako me ova kremasta uopće ne privlače... živa enigma ;)

    ReplyDelete
  7. Divno je...nisam još nikad probala kremasto rumenilo...ali poradit ću i na tome :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe definitivno moras, pogotovo ako volis dewy look :D

      Delete
  8. iiiiiiiiiiiii još jedno kremasto rumenilo! :D

    ReplyDelete
  9. Joj krasno je! Na žalost premasna sam za kremasti make up :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. da nije LE mozda bi ti ovaj i funkcionirao jer onako predje u neki puderasti osjecaj

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)