Thursday, January 16, 2014

Urban purple

 This was already in my favorites video and now I wanted to finally show you a swatch. 

 Već sam ovaj lak spominjala u videu o favoritima i danas sam vam odlučila pokazati i swatch. 

rimmel lakovi za nokte

This is Rimmel Urban purple and it's a gorgeous berry shade. Here  on the picture there is one coat without top coat, yes ladies it's a one coater. It's not perfectly opaque but for one coat and quick drying time I consider it a winner. 

Ovo je Rimmel Urban purple i jedna je prekrasna berry nijansa. Na slici je jedan sloj laka na noktima bez top coata, da drage dame jednoslojac je. Nije savršeno pokrivan, ali za jedan sloj i brzo vrijeme sušenja za mene je ovo pobjednik.

rimmel lak za nokte boje trule visnje

And here it is in the sun, it's a little overexposed picture but I think it looks true to the color. These Rimmel nail polishes have 12 mL, for around 30 kn (I'm not sure of the price I tossed the receipt). It has a good staying power and round cut brush, everything I like in a nail polish. Tell me are you in love with this color as I am? :D

I evo ga na suncu, malo je preeksponirana slika, ali mislim da je boja realna. Ovi Rimmel lakovi imaju 12 mL za negdje oko 30 kn (nisam sigurna točno jer sam bacila račun). Ova nijansa ima dobru trajnost na noktima i  okruglo rezanu četkicu, dakle sve što mi se sviđa u laku za nokte. Recite mi jeste li zaljubljeni u ovu nijansu kao što ja jesam? :D

18 comments:

  1. baš je prekrasna...stvarno divna nijansa...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Samo bih se slozila :D I danas sam ga morala stavit :D

      Delete
  3. meni se više sviđa kako izgleda u hladu, treba znači paziti i ne šetati previše po suncu s njim ;)
    jedan sloj??? meni se odmah srce uzlupa kad čujem te dvije riječi... krasna boja, bez imalo grižnje savjesti bih ti ju maznila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako nekako iako prezivjet cemo i sunce :D A da i meni se srce uzlupa na iste rijeci, samo ces si svog morat nabavit nema maznjavanja :D

      Delete
  4. Damn, kad bi barem svi lakovi izgledali ovako dobro sa samo jednim slojem! :D

    P.S. imaš nagradicu na mojem blogu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to bi bio dream come true :D Cekirat cu :)

      Delete
  5. Jako je lijepi! Opet jedna malo toplija boja koju bih nosila u toplije vrijeme, ali baš krasna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Meni je boja nekako za cijelu godinu i danas ga nosim samo uz dodatak glittera :D

      Delete
  6. Cinjenica da je one-coater mi se bas dopada...! :-) Svidja mi se i bojica, vise mi se dopada fotografija u hladu, na njoj izgleda malo tamnija.. :-) Imam nekoliko Rimmel lakova i zadovoljna sam njima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se svima uvijek svidja :D I meni se vise svidja kad je u hladu

      Delete
  7. Nijansa je predivna, obožavam njihove lakove!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ja se sve razmisljam koju bi jos nijansu ogla uet, ali znam da zasad ne smijem :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)