Wednesday, January 22, 2014

Purple FOTD

 So when I reviewed this palette I promised you a look with it, so I decided to use some products that I reviewed lately and use them all in one look. 

Kad sam recenzirala ovu paletu obećala sam vam jedan look s njom, pa sam danas odlučila uzeti neke proizvode koje sam nedavno recenzirala i iskoristiti ih sve u jednom looku. 

ljubicasti make up look

So here is a complete look and as you can see it's purple themed :D

Ovdje možete vidjeti čitav look i čao što vidite, tema je ljubičasto :D

ljubicasta sjenila oko

Eye close up. All pictures are shot in natural light but they are slightly cooler since it was cloudy.

Evo i prvog i kako oko izgleda izbliza. Sve slike su slikane na prirodnom svjetlu, ali su malo hladnije jer je bilo oblačno.

ljubicasto na ocima, ljubicasto na usnama

I used Catrice All mat plus in Light beige as a foundation, Flormar P043 pallete on the eyes, Date with Ashton pencil for my eyebrows, Essence Get big lashes triple black mascara, Catrice Rosewood Forest blush and a little Toffee Fairy for contouring. I used Catrice camouflage cream in Ivory to cover my spots and under eye circles, I set the whole make up with Beauty UK compact face powder in shade 1 and the final thing, Golden Rose lipstick in 228.

Koristila sam Catrice All mat plus u nijansi Light beige kao podlogu, Flormar P043 pallete na očima, Date with Ashton olovku za obrve , Essence Get big lashes triple black maskaru, Catrice Rosewood Forest rumenilo i malo Toffee Fairy za konturiranje. Koristila sam Catrice camouflage cream u nijansi Ivory tza prekriti nepravilnosti i podočnjake, Matirala sam cijeli look sa Beauty UK compact face puderom u nijansi 1 i konačno na usnama Golden Rose ruž u nijansi 228.

ljubicasti make up na spustenim kapcima

And another close up of the eye, I used the white in the inner corner of my eye, lilac on the rest of the lid, tapped a little of the pink in between lilac and the white and used the brown purple shade as an eyeliner and just a little dust of it in the crease to define the eye. How do you like it overall too purple or just right?

I evo izbliza i poluzatvorenog oka, koristila sam bijelu nijansu u unutarnjem kutu oka, lila nijansu na ostatku kapka, potapkala malo ružičaste nijanse na prijelaz lila i bijele i smeđeljubičastu nijansu sam koristila kao liner i mrvicu samo u pregibu oka za definiciju. Kako vam se sviđa ovaj look, previše ljubičaste odjednom ili baš taman?

16 comments:

  1. Po mom ukusu! Nikada previse ljubcaste! Ruz mi je savrsen, iako preferiram mat zavrsnice, nekako se bas odlicno uklapa uz sve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je mat da bi to jos otezalo nanosenje tako da mi je drago da nije, drago mi je da ti se svidja look :)

      Delete
  2. Super je, sploh GR šminka mi je lepa. Ravno včeraj sem razmišljala, da že dolgo nisem naredila vijoličnega makeupa, tako da to je na to-do listi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavi na listu pa pokazi kad napravis :D

      Delete
  3. Odlično ti stoji ovaj ruž! I slažem se da nikad dosta ljubičaste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Je treba malo sarenila pogotovo zimi :)

      Delete
  4. ma ke previše, stavila bih ja i više ;)
    ali u kombinaciji s ružom premoćno izgleda <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe da je jos bila kakva ljubicasta maskara mozda bi bilo previse :D ali da svidja mi se kombinacija, ovo definitivno ponavljam u buducnosti :)

      Delete
  5. Ja te ipak više volim u toplijim tonovima, baš si mi onda vamp totalni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram malo miksat da ne bude dosadno :D al i meni se u zadnje vrijeme cini da mi bolje pristaju toplije boje

      Delete
  6. Very nice look, the eye make up is sooo classy and nicely done *__*
    kisses
    Marghe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Marghe :) and thank you very much :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)