Thursday, January 23, 2014

Project 10 pan (update)

So it's been a whole year and I didn't want to leave you without an update to this one. If you remember here I chose 10 nail polishes to finish in one year.

Eto prošla je čitava godina i nisam vas htjela ostavit bez da vam napišem kako je ovaj projekt prošao. Ako se sjećate ovdje sam odabrala deset lakova za nokte za potrošiti u godinu dana. 


With the big red X-es are those that I managed to finish, well it's not even half. I hoped for a better result but I used them more than I used other polishes, I used up one or two nail polishes that weren't part of this project so I'm satisfied. All of the bottles are more than half empty and I should use them up in 2014. I'm not committing to a project like this again but I will have in mind to use these up. Do you do projects like this? Have you succeeded in completing one? If you have can I hear your secret?

Veliki crveni iksevi su za one koji su gotovi i ko vidite nije ih ni polovica. Nadala sam se boljem rezultatu, ali sam ih ipak koristila više nego druge lakove za nokte. Iskoristila sam i jedan ili dva laka koja nisu bila dio ovog projekta tako da sam na kraju ipak zadovoljna. Sve bočice su više nego poluprazne i trebala bi ih dovršiti u 2014-toj. Neću opet se upuštati u ovakav projekt, ali ću se podsjetiti da bi ih trebala dovršiti. Jeste li ikad radili ovakav projekt? Jeste li možda uspjeti dovršiti jedan? Ako jeste mogu li saznati vašu tajnu? :D

21 comments:

  1. meni je jedino cg snow pri kraju, ali takav je već mjesecima tako da u skorijoj budućnosti kod mene ne bude praznih bočica :(
    niti ne znam kako da dođem do njih, da mjesec dana lakiram samo jedan lak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A skoro XD ali treba neke izdvojit i natjerat ih se cesce koristit, jer inace budu lako zaboravljeni u velikim kolekcijama

      Delete
  2. Iskreno ne znam da sam u životu uspjela potrošiti lak za nokte do kraja :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nisam ni ja, baš sad vrtim po glavi i prije mi se dogodi da se stvrdnu i propadnu od nekorištenja :(

      Delete
    2. Thinner zene thinner, ocete post zasebno i o tome :D Ovi bi davno u smecu zavrsili da nije njega

      Delete
  3. Jedini lak koji sam potrošila doslovno do kraja je Eveline 8u1 terapija za nokte, ali opet nije u pitanju klasični lak... većinom mi se sasuše prije nego ih uspijem potrošiti, ali mi OPI baš dugo drže, pa polažem nade da ću jednog o njih i uspjeti potrošiti do kraja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opici su mi malo preveliki da se nadam njih potrosit, ali imam neke lakove na listi koji jednom moraju bit dovrseni, da trajat ce par godina, al potrosit cu ih :D

      Delete
  4. Svaka čast. Kod mene još ništa ni blizu trošenju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ode kod mene pokoji, ali neki su tvrdokorni :D

      Delete
  5. Ahahaha, ja ovo mogu potrošiti za 3 godine pod uvjetom da ništa ne kupujem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma daj pa nije ih deset nesto puno :D ili ti to rijetko lakiras nokte?

      Delete
  6. Ma biži ća, ko bi ih potrošija, prije mi se zgusnu od nekorištenja! :P Ali tebi svaka čast i za ovih nekoliko, jer poznavajući tvoju kolekciju, ovo je stvarno pohvalno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponavljam i tebi thinner je spas :D A kolekcija bolje da ne razmisljam XD

      Delete
  7. For me it looks like a huge success! To be honest I don't even remember when it was the last time I finished a bottle of a color nail polish.. perhaps during my school years - that time I used to have no more than 10-15 polishes. I regulary repurchase only white cremes (I often use them for nail art), top coats, and bases when I use them up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well then I'll start treating it as a success :D I try to use the old ones up either by using them or making frankens out of them, after a few years a color gets slightly boring :D

      Delete
  8. Congrats!! I know how hard finishing a polish is, I've only finished 2 mini ones (and bought a dozen new ones by this time!). Maybe you need to swap one or two of them if you see you don't like that colour anymore ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's not always that I don't like the color, when I don't I usually make a franken out of it. But there are just so many I don't have enough nail space to use them all XD

      Delete
  9. Ja ti ničeg nemam puno, pa za ovim nema ni potrebe. Čak i sjenila i rumenila trošim do kraja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam tako, u nekom proslom zivotu :D sad bi mi trebalo zabranit ulazak u trgovine neko vrijeme

      Delete
  10. Nisam se nikad upustila u ovakav projekat a mislim i da se necu upustati, skoro sam sigurna da ga ne bih uspesno zavrsila! :-) Do sada sam uspela da potrosim beli lak (nekoliko komada), crni lak (nekoliko komada) i naravno top coat... mozda i jedan svetlo plavi Kiko... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. osim kika ti se prakticki i ne racunaju :P samo ti skupljaj svoje kad su ti toliko dragi, ja moje pokusavam trosit, ali kako vidimo ne ide mi najbolje

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)