Saturday, January 11, 2014

New in December/January

Another new in video in Croatian, for full list of products you can go to the info bar on the video :)

lendoxia new in video

Nekako izgleda da svakih mjesec, mjesec i po radim nekakav new in i najlakše mi ih je napravit u obliku videa, pa evo danas još jednog. Nadam se da vi možete gledat videe, baš sam odlučila ove godine više snimati pa bi mi bilo žao ako vam je to problematično. 


Kao i uvijek kompletna lista proizvoda je napisana ispod videa. Što bi prvo voljeli vidjeti? Ponešto sam već swatchala samo mora  doći na red za objavu, a ponešto čeka ponovno sunce. :)

12 comments:

  1. Mene naravno, najviše zanimaju ruževi :)

    ReplyDelete
  2. Mnogo si karizmaticna i imas jako lijepe, tople oci. Pridruziti cu se Martininoj sugestiji za ruzeve a uz njih me zanimaju i dojmovi o Deborah sjenama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme skroz sam se zacrvenila, hvala :D ruz ce ic, paletica ce zasad pricekat jer nas sunce malo izbjegava, a nije jos dosla na red za swatchanje :)

      Delete
  3. Lakićiii :D Inglot paletica i Catrice rumenila me baš zanimaju! Inače, imala sam YR nutri balzam od ulja badema, odličan mi je bio, pa imaš toplu preporuku da ga probaš kad potrošiš ovaj. Sad sam uzela onaj od maline, ali nije mi baš nešto, ne hidratizira previše usne a ostavlja i laganu boju....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bas proucavala kod njih sastave kad sam kupovala, ovaj mi se cinio najbolji iako mi je prodavacica preporucila i taj od badema. Ovi iz limited kolekcije mi nisu bas bili nesto mirisom, al probat ce se i badem u buducnosti :)

      Delete
  4. Oho, lipo si se nakupovala! :D Taman sam tila pitat di su lakovi, kad ono, šećer na kraju!
    Ziaju ću probat obavezno! Drago mi je šta ti se sviđa Inglot, meni je sve njihovo odlično, od kistova, do sjenila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ima svega, moram 2014 obiljezit smanjenim kupovanjem XD lakovi su meni uvijek secer na kraju :D Ako nisi ljubitelj kokosa ima zijaja od cokolade koja isto ful fino mirise :D

      Delete
  5. a evo i 'mog' kozmo seta ;)
    deborah paletica, a i inglotova, odlično izgledaju... mislila sam da si odustala od kupnje novih rumenila ccc ;)
    puf puf tufner lol
    'oćem i ja beauty uk u svom kozmu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. je je tu je, jos nisam usla u trag je li u prodaji, morat cu se pomnije raspitat. Jesam odustala sam od dvije i cetrneste necu vise casna pionirska, zasad samo na lakovima opet grijesim XD Nadam se da ce vam doc beauty uk ako nista radi ruzeva se isplate

      Delete
  6. Volim gledati tvoje videe, ali generalno nemam 15ak minuta za prosjediti nad jednim postom :( Pa onda odgledam dio, preskačem i premotavam i nisam sretna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam >.< jos sam ovog fakat skracivala, bilo bi valjda 25 min da nisam, jednostavno se ne znam zaustavit kad pocnem pricat XD Trudit cu se ubuduce ispod deset, al ne mogu nista obecavat ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)