Sunday, January 12, 2014

Matching manicures: Animal print

As some of you may know I'm not really a lover of animal prints and the only way I know how to remedy that is to use blue nail polish ^_^ So here is my blue leopard :)

Kao što možda neki od vas znaju nisam baš ljubitelj životinjskih printeva i jedino kako to znam ispraviti je da koristim plavi lak za nokte ^_^  Evo mog plavog leoparda :)

blue leopard print manicure

I used Catrice It's all I can blue as a base and on top I used Essie After school boy blazer ( I still don't have a swatch for now) as a stamping nail polish and I used one of the Essence plates ( I think that particular one isn't available any more, they do change them quite often and I never know when). 

Koristila sam  Catrice It's all I can blue kao bazu i preko toga sam koristila Essie After school boy blazer (zasad još nemam swatch) kao lak za pečatiranje i jednu od Essence pločica (mislim da nije više dostupna, prilično često ih mijenjaju, a ja nikad ne znam kad) .

plava manikura sa stambiljima

And here it is with top coat, all stamping manicures I think look better with some top coat on :) Both pictures are shot in the artificial light. My stamping skills still need some improvement but it's not bad :) So what do you think about my blue leopard? Do you prefer some other color combo? Look at the manicures from the rest of the girls in the Inlinkz below :)

I ovdje je sa top coatom, mislim da sve ovakve manikure bolje izgledaju sa top coatom preko :) Obje slike su slikane pod umjetnim svjetlom. Mislim da moje pečatiranje treba još rada iako nije toliko loše ni sada :) Kako vam se sviđa ovaj moj plavi leopard? Je li vam neka druga kombinacija boja ipak poželjnija? Pogledajte i što su druge cure napravila u Inlinkzima :)

46 comments:

  1. avatar leopard :D
    baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis vidis da sam se ja toga sjetila mogla sam imat clever naslov :D

      Delete
  2. Divno ;) Svidja mi se ovaj plavi leopard <3

    ReplyDelete
  3. Plavo, savrseno, pecatiranje ti je super, Ja obozavam animal print u plavoj boji!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ja mislim da na pecatiranju moram jos malo poradit, pogotovo ovom gdje su cijeli uzorci ali nije lose :)

      Delete
  4. Odlično! Sviđa mi se ova kombinacija plavih nijansi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala bas mi je drago da ti se svidja :)

      Delete
  5. prelepo! leopard je moj print :D

    ReplyDelete
  6. Od svih zivotinjskih printeva najvise volim leoparda, a ovaj plavi je super! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D bilo je kod mene i nekakvih cudnih zebrica i kravica pa rekoh da sad probam i leoparda :D

      Delete
    2. Slabo stampam, ali dosta puta sam napravila leopard manikir free-hand i svaki put sam zadovoljna kako mi ispadne... :-)

      Delete
    3. Razmisljala sam i o free handu, ali sam onda shvatila da nemam kistic, ali bit ce i to jednom valjda

      Delete
  7. Super izgleda, baš mi se sviđa u plavoj verziji :) Btw ja valjda nikad ne budem uspjela prenijeti uzorak s pločice na nokat xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda te zeza aceton, sto agresivniji to bolje i treba nac dobro pigmentiran lak, jednoslojci su uobicajeno najbolji izbor :)

      Delete
  8. Super izgleda! Ja sam potpun zaboravila za MM. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ma mozes se ti ukljucit i sa zakasnjenjem :)

      Delete
  9. Krasni plavci, moram pohvaliti kako ti je ispalo pečatiranje!!!

    ReplyDelete
  10. Odlično, sviđa mi se izbor boje i svaka čast za pečatiranje:)

    ReplyDelete
  11. Bas je lepa ova kombinacija plave i leopard printa. :) I pecatiranje ti je super ispalo. Ja sam probala par puta, ali nikako ne uspevam lepo da prenesem uzorak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba prakse, a i bitno je kakav je lak i aceton koji koristis :)

      Delete
  12. Da barem postoje plavi leopardi u prirodi :D Super je, moram li uopće to reći ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao to bi mocno izgledalo :D al bi nam onda i kompletan svijet drugacije izgledao :O

      Delete
  13. aj ne grintaj, ovo je skroz dobro :D

    ReplyDelete
  14. Zelo lepa kombinacija! <3

    ker vem, da spremlješ moj blog, ti pošiljam nov link, saj sem spremenila naslov in če še vedno želiš spremljati moj blog, še enkrat označi spremljaj, ker drugače ti blogger ne bo prikazoval novih objav. Hvala <3 (www.madabout-red.blogspot.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hvala vidjeh vec da si mijenjala, updateat cu svoj bloglovin :)

      Delete
  15. Fora, jako! Daj probaj s mat nadlakom, mislim da će bit jako kul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet, kad budem iduci put ovako nesto radila probat cu i matirat

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)