Tuesday, January 21, 2014

Kiss kiss kiss

 Another one of the soon to be gone Essence products, so here is a final swatch so you can decide if it's worth your money. 

Evo danas još jednog Essence proizvoda koji izlaze iz asortimana, pa vam evo još jedan zadnji swatch da možete odlučit vrijedi li potrošiti koju kunu na njega. 

essence crveno sjajilo za usne

This is Essence Stay with me longlasting lipgloss in the shade Kiss kiss kiss, it's a nice name even-tough I wouldn't want to kiss with this on my lips it would be a huge mess :D I'm not a fan of lipglosses in general but I really like these Essence ones and I hope they keep the formula even though they are discontinuing some of them.  Now that they are going away you can get them for 9,90 kn and get 4 mL of lipgloss (they were 18 kn before).

Ovo je Essence Straz with me longlasting lipgloss u nijansi Kiss kiss kiss, sviđa mi se ime iako nije da bih se voljela ljubiti s njim na usnama, bio bi to pravi nered :D Nisam općenito ljubiteljica sjajila, ali mi se stvarno sviđaju ova Essenceova i nadam se da će u budućnosti ostaviti istu formulu iako sad neke izbacuju iz asortimana. Sada ih možete kupit za 9,90 kn za 4 mL sjajila (prije su bila 18 kn).

essence sjajilo kiss kiss kiss

This is a bright and very shiny red, it's really pigmented, to be honest I expected something less pigmented so this was quite a surprise. It stays well on the lips but it has a it heavier consistency to make it so. You can apply it over a lipstick to give it extra gloss or wear it on it's own. Do you have any of these lipglosses?  What do you think about this shade?

Ovo je jedna svjetlija i vrlo sjajna crvena i jako je pigmentirana, što me moram priznat iznenadilo, jer sam očekivala manju pigmentiranost. Dobro se drži na usnama zbog svoje malo gušće konzistencije. Možete ga nositi i preko ruža za dodatni sjaj, a svakako i samostalno :D Imate li neko od ovih sjajila? Što mislite o ovoj nijansi?

14 comments:

  1. Ti Essence glosi so mi bili res super, sem jih porabila kar nekaj, potem pa nehala kupovati, ker sem začela bolj nositi šminke in sem glose precej zapostavljala. Mi je pa tale prekrasen. Pri nas ni še nič znižano, ko pa bo, mogoče kupim kaj, bom videla, ker januar je bil mesec nakupov pa bi bilo mogoče boljše, da šparam za nove zadeve. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj ni ne spominji mi novosti vec vidim propuh u novcaniku kad to dodje :D Ali morala sam neke snizene sitnice kupit

      Delete
  2. Ovo ću definitivno potražit!!! Izgleda wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces nac sad su vec koji dan na snizenju pa tko zna jel ih ima

      Delete
  3. Šteta što izlaze iz prodaje, ovaj je baš lijep :) Premda nemam niti jedan, ali možda bih mogla skoknuti do dm-a ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nadam se da ce ih zamijenit necim jednako dobrim :D

      Delete
  4. izgleda super. uzela i one tekuće ruzeve ali mi se nesviđaju kako mi stoje one nudaste boje,vise sam zadovoljnija sa berry i silk red

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tekuce ruzeve odavno obozavam :D ove tamnije vecini stoje iako meni je favorit velvet rose :D

      Delete
  5. meni ovo odlično izgleda, pravo sjajilo a boja kao ruž, love :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :D jos da se boja upija u usne bio bi pravi glossy lip stain :)

      Delete
  6. Prekrasno je, al na moje usne to ne ide :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe vidjela sam onaj Matt about pink to ti je vec pocetak, tko zna sto ce se jos nac na repertoaru :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)