Tuesday, January 14, 2014

Golden Rose 228 lipstick

The other day you got a swatch of a purple palette, today I bring you a purple lipstick. I hope you like purple lipsticks, I sure do :) 

Neki dan sam vam pokazala swatch ljubičaste palete, a danas imam swatch jednog ljubičastog ruža. Nadam se da vam se sviđaju ljubičasti ruževi, meni svakako :)

golden rose classics ruz za usne

This is Golden Rose 228 and it's a picture shot under artificial light. I would say this is a purple on the warmer side, not too much but it's definitely not on the cool side. 

Ovo je Golden Rose 228 i ovo je slika pod umjetnim svjetlom. Rekla bi da je ovo ljubičasta koja je malo na topliju stranu, ne previše, ali svakako nije hladna.

golden rose classics ruz za usne 228

And here it is on my lips in the shade. It's quite pigmented but not super pigmented. Before application it takes a little preparation of the lips because it tends to accentuate the dry or flaked parts of the lips. Also sometimes color can come out a little uneven. Purple pigment is obviously one of the tricky ones to pull out. 

I evo ga na mojim usnama slikano u sjeni. Priilično je pigmentiran, ali ne baš onako jako intenzivno. Prije nanošenja treba malo pripremiti usne, jer zna istaknuti suhe djelove ili one koji se ljuskaju. Također aplikacija je malo nejednaka, pa prethodna priprema pomaže. Ljubičasti pigment je očito jedan od onih s kojima je nešto teže raditi.

golden rose purple lipstick

Here is the picture in the sun. With these Classic lipsticks you get 4,2 g for 25 kn, which is of course great. This lipstick doesn't dry out my lips, it doesn't bleed into the fine lines. It has a nice wear time it doesn't just disappear from the lips but also it doesn't stain them. What do you think about this lipstick? I adore it and will be wearing it a lot for sure :)

I evo slike na suncu. S ovom Classics linijom ruževa dobijete 4,2 g za 25 kn, čto je naravno super. Ovaj ruž meni ne isušuje usne, ne uvlači se u borice oko usana i prilično dobro traje na usnama. Ne staina usne, ali istovremeno ni ne nestane brzo s njih. Što vi mislite o ovom ružu? Ja ga već obožavam i znam da ću ga još puno nositi :)

20 comments:

  1. divna boja! nije da mi treba jos jedan ljubicasti ruz ali bi mogla napraviti dir do golden rose-a :D (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ja jos nisam pretjerala s ljubicastima tako da tko zna sto buducnost nosi ^_^

      Delete
  2. Lep odtenek. Glede na prvo fotko bi pričakovala, da bo prišel temnejši na ustnicah, ampak mi je všeč, da ni pretemen. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma prva slika je do umjetnog svjetla i kolicine svjetla pa je nakon obrade ispala takva, ali htjedoh stavit i sliku cijelog ruza, ove na usnama su puno realnije

      Delete
  3. Uuu, me gusta! Kad ga vidim v DM, moram vidjeti i tester, ponekad se mi na swatchima sviđa boja a onda na meni ispadne premalo ljubičasta i previše pink. Ali na tebi je baš savršena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod vas su u dmu? kul kod nas nisu bas rasprostranjeni koliko bi ja htjela, mislim da ti ova ne bi trebala vuc na pink meni je bas ljubicasta

      Delete
  4. Obožavam ljubičaste ruževe, pogotovo one malo tamnije nijanse od ove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da oni cak imaju jos jednu tamniju od ove i da mi i ta treba, ali nisam potpuno sigurna, morat cu pogledat kad se vratim u zg :)

      Delete
  5. krasna bojica, ali bojim se da ću ipak preskočiti, jednostavno se više ne vidim s nečim ovakvim na licu... hebemu naopake navike ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe moras ti promijenit onu dioptriju to ti je :)

      Delete
    2. a i šta kažeš, treba otići na kontrolu pa ćemo probati opet lol

      Delete
  6. Predivan mi je <3 ja moram prestat kupovati ljubičaste ruževe. too much ih imam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja s ljubicastima jos nisam kriticna, neke druge nijanse, e to je druga stvar vec :D

      Delete
  7. Vrlo lepa nijansa i bas ti lepo stoji! :-)

    ReplyDelete
  8. Ludilo ti stoji, baš ono super!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)