Thursday, January 9, 2014

Flormar P043 eyeshadow palette

You've already seen this palette in one of the new in videos and I told myself it's high time to show you swatches of these eyeshadow. 

Vidjeli ste ovu paletu već u jednom od new in videa, pa rekoh da bi bilo vrijeme da vam pokažem i swatcheve sjenila. 

flormar p043 eyeshadow palette

This is a Flormar palette in shade P043 and it's in pink and purple color family. These palettes are "huge" they contain 14 g of eyeshadow (3,5 g each) which will last me a very very long time. I bought this one on sale for only 9,90 kn but regular price is 33 kn which is great for palettes like these. This picture is taken under artificial lighting. 

Ovo je Flormar paleta u nijansi P043 i u ljubičasto-rozoj je obitelji nijansi. Ove palete su "ogromne", sadrže 14 g sjenila (3,5 g ima svako sjenilo) što će mi potrajat jako dugo vremena. Kupila sam ovu paletu na sniženju za samo 9,90 kn, ali redovna cijena joj je 33 kn što je super za ovakve paletice. Ova slika je slikana pod umjetnim svjetlom. 

flormar palette eyeshadows without primer

On both pictures on the left are pictures in the shade and on the right are pictures in the sun. On this particular picture eyeshadows are applied with eyeshadow brush directly on my skin and pigmentation could be better, white shade is almost invisible over here and the purply brown one is as expected the best pigmented one.

Na objema slikama, s lijeve strane su slike u sjeni, a s desne na suncu. Na ovoj slici su sjenila nanešena kistom za sjenila izravno na kožu i kad se ovako nanose pigmentacija bi mogla biti i bolja, pogotovo kod bijele nijanse koja je gotovo nevidljiva, a ova ljubičasto-smeđa je kao što sam i očekivala najpigmentiranija.

flormar p043 with primer

And here are the shadows over Artdeco eyeshadow base and as you can see color is much stronger and they blend easily. There is some fallout from these eyeshadows, but they are quite soft. They are easy to work with and you can do daytime looks and something stronger for night time if you wish. First two shades have some shimmer, white one has a tiny pink shimmer (not really visible on the swatches) and the pink one has some white shimmer, lilac and this purple brown color are matte and I think that lilac one is my favorite of the four. No make up look with them today but I'll make sure to do one in the future if you want to see it. Do you have any Flormar eyeshadows? Any special recommendations? 

A ovdje su sjenila preko Artdeco baze za sjenila i kao što možete vidjeti boje su puno intenzivnije i lako se blendaju. Ova sjenila su prilično mekana pa se pomalo i praše, ali nije teško raditi s njima. Paleta je pogodna i za dnevne i za neke intenzivnije tamne lookove ako želite. Prve dvije nijanse imaju mali shimmer, bijela ima rozi shimmer (koji se baš i ne primijeti na swatchevima), a roza ima bijeli shimmer. Lila i ljubičasto-smeđa su mat nijanse i mislim da je ova lila nijansa favorit od cijele četvorke. Danas nemam make up look s njom za vas, ali ću se potrudit napraviti jedan i pokazati vam ga nekad u budućnosti ako ga želite vidjeti naravno. Imate li vi ijedno Flormar sjenilo i možda neku specijalnu preporuku što mi treba u kolekciji?

26 comments:

  1. Baza čini čuda, stvarno. Ne sviđa mi se pakiranje ovih paletica, ali cijena po kojoj si je zgrabila je fenomenalna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da pakiranje bi moglo bit i bolje, al za tu cijenu se ne moze ocekivat previse. Baza je najbolji izum ikad :D

      Delete
  2. Mene je moja paleta presenetila, sem pričakovala, da bo dosti manj pigmentirana. Se pa zdijo meni moja senčila brez baze bolj pigmentirana kot tvoja, mogoče se pa od palete do palete razlikuje. Jaz bi z veseljem videla look z njo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce, a i vjerojatno ovisi do toga kako je pripremljena koza, pa kako se onda sjenila uhvate za nju, meni je bitno da s bazom dobro izgledaju, jer je i tako uvijek koristim

      Delete
  3. flormar mi je oduvijek imao nekakav čudan dizajn ambalaže, ali sviđaju mi se. imala sam njihov korektor i bila sam oduševljena njegovom pigmentiranošću i gustoćom. odlično je prekrivao. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cula sam dobre stvari o tom korektoru, ali mislim da nisam bila nasla nijansu za sebe, imaju oni super stvari :)

      Delete
  4. Pozdravljena! Nominirala sem te za Liebster Award: 2014 Edition, podrobnosti si poglej na mojem blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam tu nagradu radila nekad vec al hvala na nominaciji :)

      Delete
  5. Joj kak volim uloviti nešto na tako super sniženju :D Lijepe su mi tamne nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da bila sam presretna kad sam vidjela i to je bila jedina od ove nijanse, druge su bile plave i zelene sto mi nije bilo zanimljivo

      Delete
  6. Kako se meni samo dopala ova paletica ali samo je jedna tad ostala i neko je dirao gdje ne treba tako da nije napustila sa mnom trgovinu :) Imam nekoliko Flormar sjenila i redovno koristim, zadovoljna sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces drugi put nac netaknutu, mrzim kad hocu nesto a vec je probavano

      Delete
  7. I have this very palette, but I never reach for it as it tends to wear quite chalky. Although I might try these over a different primer. My favorite shade is the pink one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope that different primer will be better for you, they are kind of chalky but they can be worked with :)

      Delete
  8. Stvarno si je ulovila za super cijenu :) Nisam baš od ovih rozih nijansi pa bi je preskočila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uopce nisam mogla vjerovat kad sam vidjela cijenu, pogotovo kad sam pitala prodavacicu pa je rekla da oni to tako tu i tamo snize nesto, ali 70% win win win :D

      Delete
  9. Od sve 4 nijanse, najviše mi se sviđa ova roza sa shimmerom. Imam jedno njihovo sjenilo (ljubičasto) i super mi je. Može look, naravno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da sam se usosila pa cu ga morat i napravit :D Valjda ce bit opet sunca ovih dana pa da mogu i slikat :)

      Delete
  10. Nijanse su baš lijepe i još super sniženje :D ali mene ta ambalaža tako odbija, baš djeluje jeftino i asocira me na one palete sa šarenim sjenilima i sjajilima što sam imala kao dijete, a kupovali su mi ih na štandovima za kirvaje i slično :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ambalaza bi mogla bit i bolja, al dok su sjenila dobra ne smeta mi puno, njih uvijek mogu prebacit u nesto drugo ako mi ovo postane nepogodno

      Delete
  11. Ja imam njihovu P045 i prezadovoljna sam. Sastoji se od tamno smedje mat, tamno smedja sa zlatnim cesticama, svijetlo roza mat i neka boja sampanjca. Mat tamno smedja je dupe za essence tamnije sjenilo za obrve, identicni su, i koristim je za obrve. Rozu koristim za podocnjake, tecni pucer, ta sjena, pa puder u prahu i prezadovoljna sam ucinkom. Sampanjac sjenilo je jedna klasika koja uvijek svima treba. Jedino mi je ono tamno smedje sa simerom netaknuto. Ko voli neutralne palete neka obavezno proba ovu, bas je jedan multipraktik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se skroz :D Imam i ja p045 doc ce na red i njezini swatchevi. Samo nazalost kad sam bila u ovom Acessoriesu nisam je vidjela, nju sam jos prije kupila :/

      Delete
  12. svašta će se dat napravit s ovim bojicama *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoce hoce samo se ja moram uhvatit tih boja :D

      Delete
  13. Nisam ni ja od rozih sjenila, zapravo nisam od sjenila uopće :D Al koji ulov!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja s rozom na ocima imam faze, nekad mi je ultra super, a nekad mi je grozno, trenutno sam u pozitivnoj fazi za rozu :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)