Saturday, January 18, 2014

Eyebrows: Pencil vs. eyeshadow

 I've never really talked about eyebrows much over here so I thought I could do it today. I don't have an extensive routine or do very much to them  but I wanted to share what I use. I pluck the odd hairs every once in a while and try to keep them in the similar shape all the time. I have pretty light hairs, luckily they became a little bit darker, mostly trough my high school they looked non existent. XD

Nisam vam do sada pisala o obrvama, pa sam mislila kako bi to bilo baš zgodno napisati danas. Nemam neku posebnu rutinu ili da im radim neke specijalne stvari, ali sam htjela podijeliti s vama što koristim. Tu i tamo čupnem dlačicu koja se ne uklapa i trudim se uvijek ih čupat u sličnom obliku. Imam prilično svijetle dlačice, srećom s vremenom su postale nešto tamnije jer su tokom srednje škole izgledale kao da ih nemam. XD

catrice olovka i sjenilo za obrve

Here are the swatches, on the left is in the shade, on the right is in the sun. Here are the eyeshadow Catrice Starlight expresso on the left over the eyeshadow base (if you want to use it as an eyeshadow), in the middle is the same eyeshadow applied straight on the skin, you can see it's not extremely pigmented which makes it nice for the eyebrows because it's harder to go over board. Eyeshadow is a little chalky and does have a little fallout so be sure that you clean up under the eye when you finish with it. And on the right is the eyebrow pencil Catrice Date with ashton, which you've already seen in probably every one of my looks.

Evo i swatcheva, lijeva strana je u sjeni, desna strana je na suncu. Na lijevoj strani je sjenilo Catrice Starlight expresso preko baze za sjenila (za slučaj da ga želite upotrijebiti i kao sjenilo), u sredini je isto sjenilo na goloj koži i kao što možete vidjeti nije izuzetno pigmentirano što ga čini super kandidatom za obrve jer je teže pretjerati. Sjenilo je malo kredasto i praši tako da pripazite da počistite područje ispod oka nakon upotrebe. I na desnoj strani je olovka za obrve Catrice Date with Ashton koju ste do sad vjerojatno vidjeli u svim mojim lookovima.

olovka ili sjenilo za obrve

And here are both products in action, on the left now is the Date with Ashton pencil and on the right is the Starlight expresso eyeshadow. For my eyebrows Starlight expresso is a little bit too ashy but it works sometimes if I'm doing an overall cooler look. Which side do you prefer? I must say I prefer the pencil, the result is more defined and stands out more. If you want really bold brows (which I don't think suits me) you can first fill them in with the pencil and then use the eyeshadow on top. 

I evo proizvoda u akciji, na lijevoj strani je Date with Ashton olovka, a na desnoj strani je Starlight expresso sjenilo. Za moje obrve je Starlight expresso male presivkast, ali funkcionira ako želim sveukupno neki hladniji look. Koja strana se vama više sviđa? Meni se više sviđa olovka jer je rezultat definiraniji i više se ističe. Ako želite jako istaknute obrve (što mislim da meni ne pristaje) možete ih prvo popuniti olovkom pa onda preko toga još staviti sjenilo. 

lendoxia istaknute obrve

For example :) This was done for fun a while back and I don't even have a proper picture but here you go as bold as they can get ^_^

Kao na primjer :) Ovo je rađeno za zabavu prije nekog vremena, pa nemam ni poštenu sliku, ali evo ih intenzivnije ne mogu bit ^_^

20 comments:

  1. Replies
    1. Da prakticnije su nekako, ali treba ponekad malo i promijenit :)

      Delete
  2. Ja sam koristila oboje, ali sjene su mi se definitivno pokazale boljima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih nekako manje koristim, ali morat cu se malo vise pozabavit i s njima :)

      Delete
  3. Obrvi, te so pri meni zgodba zase. Jaz trenutno precej eksperimentiram z njimi, včasih uporabim svinčnik, včasih senčilo, imam pa zelo temne obrvi in čudno obliko, tako da je polnjenje obrvi pri lookih zame vedno izziv. :p
    Jaz pa moram priznati, da se mi na prvi fotki zdi, da ti senčilo bolj paše, but that's just me. Sem ga pa poguglala in se mi zdi, da bi bilo popolno zame, tako da ga moram preizkusiti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj probaj, srecom jos ga nisu izbacili iz prodaje :D Znaci i ti kazes sjenilo, a meni se nekako vise sivjda olovka, morat cu izgleda malo vise eksperimentirat :)

      Delete
  4. meni su sjenila draža jer mi djeluju nekako prirodnije... ali ni inaće ne volim kad su mi obrve na licu prvo što mi upadne u kadar ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih nekad volim istaknut, ali najcesce usne preuzmu vodstvo pa se obrve ni ne primjete toliko :D

      Delete
  5. Vise mi se dopada strana na kojoj si upotrebila olovku :-) A na poslednjoj fotografiji, nikako mi se ne dopadaju obrve, cini mi se da su bas preterane i nekako te cine starijom, mislim ne samo tebe nego bi i sve nas ostale cinile starijima... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne samo starijom nego potpuno neprirodno izgledaju, to je bilo cisto za zabavu a i ovako je onda lakse provjerit jel ima jos koja dlacica za pocupat :)

      Delete
  6. Ja preferiram senke za popunjavanje obrva, jer nemam baš najnežniji dodir pa znam da prejako pritisnem olovku i onda izgledam kao drag queen. Ali se meni više dopada strana na kojoj si popunjavala olovkom, izgleda prirodnije i daje neki ,,lift''.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobre olovke za obrve zapravno nisu ni jako pigmentirane, ali da treba imat malo "laksu ruku: :D

      Delete
  7. Ja nikad nisam ništa koristila za obrve jer su mi prirodno tamne i guste pa im ništa ne treba osim tu i tamo kojeg čupkanja da sve bude fino i uredno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je super :D al se bome ne bunim na obrve jer to sto su one svijetle je povezano i s genetikom pa su mi i dlacice na nogama svijetle sto je sreca najveca <3 XD

      Delete
  8. I guess I'm lucky I have black eyebrows, so I only correct their shape with the tweezers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's great to have one step less in the make up routine but I got used to doing mine and it's not that bad if I don't fill them in :)

      Delete
  9. Ja sam fan sjenila, uvijek koristim tamnosmeđeiako sam svijetle - nekako mi najbolje paše na lice. Inače su mi obrve ful svijetle i rijetke, ne znam kako sam živjela bez crtanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ponekad padne na pamet kako bi bilo dobro da mi je netko uvalio olovku za obrve u ruke negdje u srednjoj, al eto ipak sam je na vrijeme otkrila :D da na svijetlu kosu bolje idu tamnije da istaknu lice, meni je kosa prilicno potamnila pa se vise drzim svjetlijih obrva

      Delete
  10. iako sam više koristila olovke, nekako u zadnje vrijeme više koristim sjenila... Tamne obrve ti stoje ka i meni - nikako! :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)