Tuesday, January 7, 2014

Coral me pink

After some videos it's finally time for a simple swatch, of a simple polish, but in it's simplicity it's still pretty. One of my favorite shades of pink, soft, corally, great for summer but wearable anytime, everywhere.

Nakon videa konačno je vrijeme za jedan jednostavan swatch, jednostavnog laka, ali koji je ipak lijep u svojoj jednostavnosti. Ovo je jedna od mojih omiljenih nijansi roze, nježna, malo vuče na koraljnu, divna za ljeto, ali nosiva bilo gdje i bilo kad.

gabrini 380 lak za nokte

This is Gabrini 380 from the Multivitamin line. On both pictures there are two coats and if I remember well without top coat in the shade of course. With this line of Gabrini nailpolishes you get 13 mL for 10-12 kn which is super cheap. They have a standard straight brush, drying time of this shade is average.

Ovo je Gabrini 380 iz Multivitamin linije. Na obje slike su dva sloja i ako me sjećanje dobro služi bez top coata, ova je naravno u sjeni. Sa ovom linijom Gabrini lakova dobije se 13 mL za 10-12 kn što je superjeftino. Imaju standardnu ravnu četkicu, a vrijeme sušenja je prosječno kod ove nijanse.

gabrini multivitamin koraljni lak za nokte

And this is in the sun. This shade applies well and stays on nicely without chipping. My biggest problem with it is the smell, it smells bad but I try to apply it with an open window.  How do you like this one? Do you have any Gabrini nail polishes?

I ovo je na suncu. Ova nijansa se lijepo nanosi i dobro she drži bez da se okrhne. Najveći problem koji imam je miris, stvarno grozno mirišu pa se trudim ih lakirat s otvorenim prozorom. Kako vam se sviđa ovaj lak? Imate li ijedan Gabrini lak?

22 comments:

  1. Predivan lak, više pink nego coral , ali mi se jako sviđa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da je fali mu jos narancaste da bude koraljni, ali baca mrvicu :)

      Delete
  2. It looks so pretty! I haven't try Gabrini nail polishes :)

    ReplyDelete
  3. Ljeto, ljetoooo :))
    Nemam nijedan njihov lak, nisu me baš nikad privlačili, a još i kad kažeš da tako smrdi...neću se ni okušati da ne bi letio kroz prozor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nemoj ni pokusavat onda :D Kod mene jos nijedan lak koliko god me zivcirao nije zasluzio bacanje kroz prozor

      Delete
  4. Baš je lijepa nijansa i meni nekako vrišti na ljeto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat cu je nosit ovih dana, tu nam je taman ljetno vrijeme :)

      Delete
  5. Ne verujem da bih bacila neki lak zbog loseg mirisa, mislim da se na kraju posle crtanja po njemu i top coat-a taj los miris izgubi... :-) Boja mi se dopada i iako je bez top coat-a bas se lepo sija na ovoj fotografiji u senci :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne bi ni ja al bi bilo bolje da ne smrdi, ali da to je samo dok lakira, da smrdi i kad se osusi ne bi se nasao u nicijoj postavi XD

      Delete
  6. da imam ovu boju, tebi bih ju poklonila, nekako baš i nije moj đir ;)
    je da gabrini malo smrduckaju, ali kad mi se svidi bojica baš me briga za to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da stvarno ne vidi te se puno s rozom, ja sam se nesto pomalo uhvatila i tih girly boja :D Ali da i ovi Gabrinici koje imam do sad su mi super boje tako da mi ne smeta, da su zeleni letili bi ^_^

      Delete
  7. Nemam ni jedan Gabrini lak, a ovaj mi izgleda super, imam sličnu Bourjois nijansu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da znam na koju mislis i da je i ja imam :D

      Delete
  8. Divna je nijansa. Nemam ovu, ali inace imam dosta Gabrini lakova. Za miris, sta znam, danas gotovo da svaki lak bar malo smrducka. Bilo da je to lak od 80 dinara ili 5 puta skuplji. Najvise se iznerviram kad potrosim mnogo vise para na neku "marku" misleci da je njihov lak dugotrajniji i da ne smrdi, a na kraju se ispostavi da nije nista bolji od Gabrini lakova. Tako da meni to ne smeta preterano, i dalje cu kupovati Gabrini lakove kad mi se svidi boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam totalno otupila na miris ovih standardnih lakova XD i na odstranjivace XD tako da samo primjetim ove smrdljivce koji nisu cesti, ali da nastavit cu kupovat i ovakve kad mi se svide boje (cesto su mi vec vidjene stvari) A i da meni je rijetko koji lak bas dugotrajan tako da mi se ni ne isplati davat previse love za to

      Delete
  9. Ova nijansa ti bas pristaje ručicama :) Jako mi se dopada!

    ReplyDelete
  10. Uf, ovo je baš jedan lijepi ljetni lak :) Zimi ipak više volim klasiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa meni je ovo i zimi nekakva klasika, sto si ti sad na bezastima i sivima ili nesto drugo?

      Delete
  11. meni su njihovi lakovi odlični :D u osijeku ih ima za 8kn, a nijanse su krasne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih u Zagerbu dosad nalazila za 12 ili 2 za 20 sto je ok i da svasta lijepog se nadje :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)