Wednesday, January 29, 2014

Catwalk pink

I'd call this one a blast from the past, since I'm pretty sure it's not available anymore, but I'll show it to you since today I don't feel like writing too much and this doesn't have to be that much in depth as for some of the other things I'm planning to write in future posts.

Evo jednog koji je davno izbačen iz asortimana, ali sam vam ga odlučila pokazati jer mi se ne da previše pisati, a ovakav swatch može biti nešto kraći od onih koje planiram napisati za neke buduće postove. 


So this is Essence Catwalk pink, two coats without top coat shot in the shade. It's a strange shade it's darker fuchsia color with blue shimmer. It's not the first thing that I would combine but I like the result. 

Ovo je Essence Catwalk pink, dva sloja bez top coata u sjeni. Ovo mi je malo čudna nijansa, tamnija boja fuksije sa plavim shimmerom. Nije baš prva kombinacija koju bi iskombinirala, ali sviđa mi se rezultat.


And in the sun :) This Show your feet line is really good although of the new ones I only have (and adore)  Electric blue. What do you think about this color?

I jedna na suncu :) Ovo je lak uz Show zour feet linije koja je jako dobra, iako od novih imam ( i obožavam) samo  Electric blue. što vi mislite o ovoj nijansi?

14 comments:

  1. Nesto slicno imaju i s.he i maybelline u ponudi, imam takve lakove i nisam sigurna dali ih volim ili ne. Koristim ih samo za nailart, nikada kao manikuru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce da, nisam isla detaljno gledat ostatak ponude za usporedbu

      Delete
  2. meni super... ali nikako se dočepat electric blue :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oces da ti ja probam uhvatit elektricnog :D

      Delete
  3. Divna je boja,mislim da sam ga vidjela u drogeriji u korpi gdje su lakovi i ruzevi koji su izasli iz asortimana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerojatno se da jos jedino tako moze nac, ali dobro srecom ima i novosti za koje mi je drago da su dosle :D

      Delete
  4. Skroz čudna boja, ali mi se sviđa :) priziva ljetooooo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da zato je ja i "cuvam" za ljeto ove godine, a i to ce valjda uskoro doc :D

      Delete
  5. Replies
    1. Haha meni su u glavi za nekakve rave partye vise nekakve neonske boje, al kad bolje razmislim i ovo bi mozda moglo proc :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)