Thursday, January 2, 2014

Catrice Rosewood forest

In the newest Catrice product range change this one will be going away so I think it's high time that I show you a swatch of it so you can buy it while it's still available :) 

U najnovijoj najavljenoj Catrice promjeni asortimana, ovo rumenilo će biti izbačeno tako da mislim da je krajnje vrijeme da vam pokažem moj swatch da ga još možete dohvatiti dok je dostupno :)

catrice rosewood forest rumenilo

It's Catrice Defining blush in Rosewood forest, on the left is the picture in the shade and on the right is in the sun. With these blushes you get 5 g for 29 kn, but since this will be discontinued it will surely be discounted before it leaves. 

Ovo je Catrice Defining blush Rosewood forest, s lijeve strane su slike u hladu, s desne na suncu. Kod ovih rumenila dobijete 5 g za 29 kn, ali budući da će ga izbacit iz prodaje sigurna sam da će ga i snizit nekad prije toga.


On the swatches left side is blended and on the right it's heavily applied, as you can see it's a medium rosey brown. It's nicely pigmented not too little, not too much it doesn't dust too much, for the price these are great blushes. 

Na swatchevima lijevo je izblendano, a na desnoj strani je jače naneseno, kao što vidite ovo rumenilo je nekakve ružičasto smeđe boje. Dobro je pigmentirano, ali baš taman, ni previše ni premalo, za ovu cijenu su meni ovo sjajna rumenila.

catrice rumenilo

Light application on my cheek, it gives me a pretty natural flush in the cheeks and goes well with my berry lipsticks or natural looks. Staying power is nice but still it fades away after some time.

Ovo je laganije nanešeno rumenilo, daje mi prirodnu boju obraza i dobro se slaže s mojim berry ruževima i prirodnim lookovima. Dobro traje na licu, ali ipak izblijedi nakon nekog vremena.

catrice blush heavily applied

Heavy application on my cheek for the days when I want it to stay longer or I want to accentuate my cheeks :) It's not comedogenic to me and it doesn't have shimmer in so I use it on the days I want a matte look, but if you aren't into matte looks you can always use highlighter. Do you have this blush or will you let it slide and go for something else? 

I ovo je intenzivnije naneseno na obraze za one dane kad želim da mi dulje traje ili želim naglasiti obraze :) Meni ovo rumenilo nije komedogeno i nema shimmer, tako da ga koristim u dane kad želim mat look, ali ako vam to ne odgovara uvijek možete staviti highlighter. Imate li ovo rumenilo ili će te ga pustiti da prođe i kupiti nešto drugo?

18 comments:

  1. Baš sam nedavno kupila ovo rumenilo i zadovoljna sam :) Još ljepše mi izgleda uz highlighter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da ti se svidja, ja nekad stavim highlighter, nekad ne sve ovisi kakav je ostatak lica

      Delete
  2. ne znam, baš, ak bude jako sniženo, uzmem ga...ak ne, nek uzme netko drugi...ja ganjam limited editions hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene su LE malo umorile pa onda istrazujem i ovu standardnu postavu, iako s ovakvim izbacivanja i to je skoro LE

      Delete
  3. Ja sam valjda jedina koja nema nijedno Catrice rumenilo. :D
    Sva su mi divna, ali nikad mi ne padne na pamet da kupim. Uzmem uvijek neko Essence LE. xD
    :brukica:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ih nepravedno zanemarujes, ima krasnih nijansi, kad bude malo vise sunca bit ce kod mene jos swatcheva pa mozda padnes na koje :D

      Delete
  4. Obožavam ga! morati ću napraviti zalihe! :) Tereza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja necu radit zalihu jer ih fakat ima puno i ne trose se tako brzo, ali ako ne mozes zivjet bez njega definitivno stock up :)

      Delete
  5. imam ovo rumenilo, i zaista je predivno :D

    ReplyDelete
  6. Imam isto takvo rumenilo ali malo jace nijanse... Jedno od najdražih mi je :) i ovo je lijepa nijansa :)

    ReplyDelete
  7. Hmmm...interesting! I think I wanna give it a try. It seems like a great product to try out. It looks so natural on cheeks.

    ReplyDelete
  8. I was a little skeptical when I saw it in the pan, but it worked out great on the cheeks :)

    ReplyDelete
  9. Izgleda lijepo, volim ta "prljava" rumenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je prljavo je prava rijec za njega, al se tako divno transformira na licu da nema vise pomisli na to :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)