Tuesday, January 28, 2014

Avon Naked truth

I still have few Avon nail polishes to show you so today I decided to show you this soft nude nail polish that looks great in every occasion, from job interviews to a night out of course with some added glitter in that case :D

Ostao mi je još pokoji Avon lakić za pokazat sam se danas odlučila da vam pokažem ovaj nježni njudasti lak koji je prikladan za sve prilike, od razgovora za posao čak i do večernjih prilika uz naravno obavezni glitter preko u tom slučaju :D 

avon nailwear pro+ lak za nokte

This is Avon Naked truth, the color is a little hard to describe it's a light pinky, brown color, I would say nude with rosy undertone and it will probably look better on those with cooler undertones, but I would say it's ok on me ( I'm neutral).

Ovo je Avon Naked truth, boja je malo teža za opisati, ovo je svijetla rozo smeđa boja, rekla bih njudasta s rozim podtonom i vjerojatno će bolje stajati onima malo hladnijeg podtona, ali ja bih rekla da prolazi i na meni neutralnoj. 

avon nail polish 2014

What do you think? This is shot in the shade, two coats without top coat. First layer is sometimes patchy and I have to be careful when applying it, but the second layer usually evens it out. It dries pretty quickly and as you can see it's really shiny.

Što vi kažete? Ovo je slika s dva sloja bez top coata u hladu. Prvi sloj mi je ponekad malo streaky i moram paziti kako ga nanosim, ali drugi uobičajeno izravna sve probleme. Prilično se brzo suši i kao što vidite lijepo se sjaji. 

lak za nokte 2014

And here it is in the sun. Lasting power as far as I've tested is good, if there is a little bit tipwear it's not very noticeable because of the shade. You get 12 mL for 35 kn in this C2 campaign. What do you think about it? I know that some would very much like to use it in nail art, I'll have to try a bit. :D
I evo ga i na suncu. Trajnost mu je koliko sam testirala prilično dobra, ako se i malo izliže na vrhovima nije toliko primjetno radi nijanse. I kod ovog dobijete 12 mL trenutno za 35 kn u kampanji C2. I što kažete na ovog malca, znam da bi ga neke dobro iskoristile za nail art, morat ću i ja pokušat malo :D


Rest of the Avon swatches/Ostali Avon swatchevi Midnight greenMandarin magicGolden Vision and Magnetic metal.

Disclaimer: I did not buy this product, it was sent to me by Avon Hrvatska for review. Every opinion stated in this post is honest and my own.
Proizvod mi je ustupljen od strane Avona Hrvatska za recenziju. Svako mišljenje izrečeno u ovom postu je iskreno i samo moje. 


22 comments:

  1. malo za odmorit oči dobro dođe ;)
    zgodna nijansa, ja nemam ništa protiv nudaća... ali da znaš da sad čekam nail art :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf uf bit ce nekad morat cu se uhvatit stampanja il tako neceg :D

      Delete
  2. Lijepi je, iako ga nebi kupila. Golaca imam jednog i dosta mi je. Vise volim zivlje i zanimljivije boje, finise, topere... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da ne treba njih puno, al treba pokoji u kolekciji za one prilike kad se ne moze imat nesto sto se puno istice

      Delete
  3. Svidja mi se, pogodan je za razne prilike :-) Naravno, ne bih odolela, morala bih mu nesto dodati... :-) ali nesto najverovatnije belo... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... samo ti zezaj... :-) Pa, mogle bi da dodju u obzir i bele tackice, malo vece, a u njima tamnije braon tackice :-)

      Delete
    2. Tockice bi mozda i mogla napravit, cvjetici su out of my league :D

      Delete
  4. Oba boja je za mene idealna...obožavam nude lakove boje kave s mlijekom....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovaj ima malo vise roze od boje bijele kave, al ako si neutralna ili hladna moze proc svakako :D

      Delete
  5. ajme ljepote, obožavam nude lakove, i avonove općenito.

    ReplyDelete
  6. Iako lijepo izgleda na noktima, ne bi ga nikad kupila, tu nude nijanse mi nisu baš po guštu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njudaci su za one koji ih vole ili one koji moraju na posao s ovako necim ili za one dane kad ne zelis da se primijeti tipwear

      Delete
  7. Izgledao je kao puder na prvoj fotki, fakat sam mislila da je puder u pitanju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha u tu svrhu ga ipak necu probat upotrebljavat XD

      Delete
    2. taman sam tila napisat da je baš puderast! :D

      Delete
    3. Eh da je meni ta rijec pala na pamet dok sam pisala ovo, stalno mi je njudast u glavi XD

      Delete
  8. I think its a good nude for your skin tone :) and you are right about nail art, I think it can be paired with some white laces or yes, like you said, with glitter gradient. I'll be waiting to see what you will decorate this nude with :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do have one combo already in mind but there are some other posts that need to go out first :) As for the shade I prefer those a little bit on the yellow side but this one is also nice :D

      Delete
  9. Replies
    1. Hehe mogla sam pretpostaviti da će se ovakav tebi svidjet :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)