Sunday, December 22, 2013

Project 365: Day 350-356

Week 51 only a little bit left and now I realized that back in September I didn't see that I counted one day twice (with the same number), now I'm going back and replacing all the days with the right numbers XD I hate that this happened but at least all the pictures are here :) 

svijetla kao ukrasi

Day 350. Light decorations

jos jedno bozicno drvce

Day 351. Christmas tree :) 

spirala prema dolje

Day 352. Spiral down

vijenac od ukrasa za drvce

Day 353. Baubles wreath

u autobusu

Day 354. Bus bus

sunce

Day 355. Sunshine :D :D :D

elektricna svijeca

Day 356. Electric candle

18 comments:

  1. Ja ne razumijem ovu električnu svijeću :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma adventski vijenac je od tih kao elektricnih svijeca, imaju gore taj plasticni plamen, a od dolje svijetli ovo bijelo svjetlo, ako imam pokazem i kako izgleda iz drugog kuta

      Delete
  2. odlične fotke, naročito 352... dobrodošla doma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Je bar me sunce docekalo :D

      Delete
  3. Replies
    1. Je sjaji ovih dana, al nam najavljuju kisu

      Delete
  4. Sviđa mi se ovaj crveni vijenčić :) i jeeeej na završetku projekta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je super mi je to, ja bi jedan za doma :)

      Delete
  5. O bože koji sam ja debil, ne znam kako sam pročitala 365/365 haha
    Odoh se crvenjeti negdje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha a dogadja se :) 356/365 disleksija i tako to XD

      Delete
  6. To se i meni desilo s brojanjem ali ja sam zanemarila jer nije bilo šanse da idem sve ispravljati :D
    Baubles wraith! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sreca nije bilo tako daleko negdje u devetom mjesecu pa sam uspjela opsesivno sve popravit tu i na pinterestu, sad me jedino zivcira sto linkovi ostaju s krivim brojevima i na socijalnim mrezama gdje sam postala, al s tim cu morat prezivjet. E to si promasila u Velvetu, da si bila mogle smo maznut jedan, prevelik je da sama nosim ^_^

      Delete
  7. Moje omiljene su Spiral down i Light decorations :-)

    ReplyDelete
  8. Tole božično drevo je pa res krasno. Pa čestitke, da si vztrajala celo leto s tem izzivom, jaz se ga kar bojim začeti, ker imam občutek, da bom po enem mesecu že zaključila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krznene loptice na drvu su ultra kul :D Eto ima jos dva dana do zavrsetka ne mogu ni ja vjerovat da je gotovo, moram priznat da sam mislila da ce bit teze za izdrzat, ali samo moras nosit fotoaparat svugdje sa sobom i uvijek se nadje nesto za slikat. A sad se razmisljam da li da u 2014 pauziram ili si zadam jos tezi zadatak XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)