Sunday, December 15, 2013

Project 365: Day 343-349

Don't you think I forgot about this, kind of late, but still it's Sunday, week 50 :D my god only two and a half weeks left :O

fontana s plavim svjetlima

Day 343. Follow the path

john green greska je u nasim zvijezdama

Day 344. Currently reading

smaug torta

Day 345. Smaug cake by Darko and Charmpam

zvijezda i svijece

Day 346. Star

svjetlo u magli

Day 347. Light in a fog

bozicne dekoracije

Day 348. Christmas track

razna kozmetika

Day 349. Packing, packing...

18 comments:

  1. Dobre slike :) Drugače pa sem prebrala knjigo, ki jo bereš in mi je super :) Priporočam pa Me before you, Jojo Moyes, ki sem jo prebrala pred knjigo Greška u našim zvijezdama in mi je za malenkost boljša :)

    xo
    Sabina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledat cu je li mogu tu nac kad zavrsim s ovom :D

      Delete
  2. Ooo, John Green! Obožavam, nadam se da če i tebi biti toliko dobra, ja sam sad luda za Greenom. :D I torta je 1A. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se i ja, citala sam do sad samo Will Grayson, Will Grayson koji je pisao u suradnji s Levithanom, to mi se svidjelo, pa se nadam da ce i ova :)

      Delete
  3. Replies
    1. Je i fina je bila :D cudo od 13 kila :D

      Delete
  4. Kakva je knjiga?! Ima u knjižnicama ili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. S knjigom sam tek pocela pa ne mogu sudit, nikako da stanem s mirom par sati i procitam, ali cu ovih dana se uhvatit. Knjigu mi je posudila rodica, ona ju je kupila, tako da ne znam kakvo je stanje u knjiznicama, mozda ako zagreb ima neku jako azurnu knjiznicu jer je ovo nedavno tek prevedeno

      Delete
  5. Najvise mi se dopadaju Christmas track i Star :-) A torta je... torta je... uhhh... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je Star favorit ovog tjedna :D

      Delete
  6. Tosta izgleda super, upam, da je bila tudi okusna. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je, ticino gore je prilicno sladak, ali je ispod bila dobos torta koja je bila super :D

      Delete
  7. smaug torta *.*
    plava staza mi super izgleda :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)