Sunday, December 8, 2013

Project 365: Day 336-342

Week 49 :D Only three weeks left, Christmas spirit everywhere :D We are almost done :D

bozicno drvce

Day 336. First Christmas tree

pita od borovnica

Day 337. Blueberry pie

svjetla na traci

Day 338. Faerie lights

zamucena linija svjetla

Day 339. Blurred lines

3d pokloni manikura

Day 340. First idea was that presents would be 3D but it wasn't really impressive

plava i crvena make up look

Day 341. Is blue eyes and red lips slightly weird or just right?

bozicno drvce od boca

Day 342. Bottle Christmas tree, this looks so awesome from afar :D

16 comments:

  1. 3d manikura me odusevila! A bozicna drvca <3 ovo od boca izgleda zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se nije bas svidjela 3d izvedva bar uzivo ovako na slici jos dobro izgleda :)

      Delete
  2. Gdje su te boce?! Genijalno!
    I ova svjetla po sobi, to mi je uvijek bilo divno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispred arena centra je drvo :D a svjetla nazalost nisu u mojoj sobi nego u history-u :)

      Delete
  3. 3d manikura je cool, trebala si tako ostavit bar jedan dan :D
    stablo od boca ludnica izgleda, svjećice *.*
    blue eyes i red lipstick skroz dobro izgledaju, možeš ti to iznosit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to sam samo na ovom noktu, nije mi imalo smisla dalje kad mi se nije svidjelo. A nosila sam look do trgovine, nisam dobila cudne poglede pa je valjda ok :D

      Delete
  4. Svidja se mi blog, možemo se pratiti?

    Pozdrav iz Slovenije ;)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
  5. Baš je fora ovo drvo od boca, super ideja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalno, ne znam tko ga je postavio, ali super izgleda, a i bar nisu odrezali pravo drvo :)

      Delete
  6. Moje omiljene ove nedelje su Faerie lights i Bottle Christmas tree :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se nekako ovaj tjedan ne mogu odlucit za favorite, previse mi ih se svidja :)

      Delete