Sunday, December 1, 2013

Project 365: Day 329-335

So week 48 :) Today we entered into December, well winter inspired everything is around :) Hope you enjoy :) 

snijeg na trgu bana jelacica

Day 329. First snow in Zagreb

kinder cokolade

Day 330. Kinder chocolate nomz :D

od crne do bijele

Day 331. From black to white

snijezni zimski izlog

Day 332. Winter window display

zrcaljenje

Day 333. Mirroring

bijeli glitter samo na vrhovima noktiju

Day 334. Another take on the snow inspired manicure

ugao

Day 335. Corner

16 comments:

  1. Zakon! Čokoladice & nokti su ludilo! :D

    ReplyDelete
  2. Corner :D Jel to negdje u Gajevoj? Hahahhahahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi dvije napasti, nije Gajeva, jos nema potrebe za njom, al ako mi kolekcija nastavi rast trebat ce to isfinancirat XD

      Delete
  3. divne fotke! ova sa kinderom i percima mi je savrsena <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D joj pernati izlog mi je super, odma mi je zaplijenio paznju kad sam ga skuzila

      Delete
  4. Same lepe fotke. Kje si pa kupila to Kinder čokolado? Jaz je pri nas nisem nikjer opazila, ampak mi je pakiranje tako luštno. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Kindericu nisam ja kupila nego Persa tako da ne znam gdje ih ima, ako ih skuzim javim :D

      Delete
  5. Imam i ja onu veliku Kinder čokoladu, baš je fora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za moju je bolje rec imala sam cokoladu XD al taman je za bozicni ugodjaj :)

      Delete
  6. Winter window display je bas fina! :-) Kinder chocolate nomz ne moze da mi se ne svidi, toliki sam sladokusac! :-) A posto mi se dopadaju "cudne" fotografije, iz cudnih uglova, ili sa cudnim efektima, onda izdvajam i Corner :-)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)