Friday, December 6, 2013

Only purple matters

Aaand back to the nails :D This is another one of the beauty's that Persa got me and the one I've promised to show you in this post, where I swatched Baby, baby, ooh! which I'm wearing as a base for this manicure. 

I evo me nazad s noktima ponovno :D Ovo je još jedan od onih koje sam dobila od Perse i onaj kojeg sam vam obećala pokazati u ovom postu, gdje sam swatchala Baby, baby, ooh! koji sam upotrijebila kao baznu boju kod ove manikure.

essence special effect glitter topper

Over the purple is one coat of Essence Only purple matters and this is with top coat and in the shade. Pictures don't show how amazing this manicure is in person. It's rich and sparkly and wonderful to wear. Only purple matters consists of small purple glitter and bigger round pink glitter suspended in clear base. 

Preko te ljubičaste sam nanijela jedan sloj essence Only purple matters i ovo su slike sa top coatom, prva je slikana u sjeni. Na slikama se ne vidi koliko je ova manikura uživo prekrasna. Boja je baš bogata i sve je glatko i sjajno i baš divno za nositi. Only purple matters se sastoji od sitnijeg ljubičastog glittera i nešto većeg rozog okruglog glittera koji su raspršeni u prozirnoj bazi.

essence top coat sa sljokama

This is the same manicure in the sun, it shows a little more but still not everything. These special effect toppers contain 8 mL and I'm quite fond of the whole range, I know I need blue version of this or otherwise known as new version of Glorious aquarius (which was amazing in the original version too). So do you have this baby too? How do you like overall manicure?

I ovo je ista manikura na suncu, gdje možete više vidjet kako se sjaji, ali to još nije ono potpuno. Ovi special effects topperi imaju po 8 mL i volim tu liniju, već znam da mi treba plava vrezija ovakvog laka ilitiga nova verzija Glorious aquarius-a (koji je bio divan i u originalu). I onda imate li ovog ljepotana? Kako vam se općenito sviđa ova manikura?

22 comments:

  1. Jako mi se sviđa, prelijep je :))

    ReplyDelete
  2. Prekrasan je. Bas pase na bazni lak.

    ReplyDelete
  3. me like, odlično si pogodila šta treba ići ispod a da se ne primjeti :D

    ReplyDelete
  4. Ovaj topper je apsolutno savršen! I jako si lepo uklopila sa lakom ispod, baš je došao do izražaja :)

    ReplyDelete
  5. Videla sam ga u haul videu i jedva sam čekala swatch. Izgleda mnogo bolje nego što sam očekivala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno bolja solucija nego da je obratno :D

      Delete
  6. Novogodišnji đir totalno! Odlična manikura!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjet cemo sto ce se nosit na novu godinu pa cu vidjet oce li se ovo mozda ponovit :D

      Delete
  7. Tale mi je bil lep, ampak mi je moder lepši, se še pa nisem odločila za nakup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ako imas plavog mogla bi ga pokazat :D

      Delete
  8. Lijepa mi je iako ja sama vrlo rijetko nosim šljokice na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je li to radi skidanja :D Ili ne volis sljokice?

      Delete