Wednesday, December 4, 2013

Naobay Oxygenating Cream Moisturizing (+Calming face toner)

On Kozmo event before the summer I got this Naobay Oxygenating Cream Moisturizing to try out and after a really thorough use during four months I decided it's time to write a review. 

Na Kozmo eventu još prije ljeta sam dobila ovu Naobay Oxygenating cream moisturizing, pa sam je zadnja četiri mjeseca detaljno isprobavala i mislim da je vrijeme i da napišem recenziju o njoj. 

naobay oxygenating cream moisturizing krema za lice

Cream comes in this carton packaging where you find this. You get 50 mL for 140 kn, which is at least for my wallet on the expensive side. Face creams generally last me a long time, but they would have to be really spectacular for me to spend that much money on them. I've used this one practically every night and most of the times in the morning before make up and it's a nice thing to use under foundation. Also Naobay is a cruelty free brand if that is important to you.

Krema dolazi u kartonskom pakiranju koje vidite na slici. Krema sadrži 50 mL i košta 140 kn, što je moram priznat za moj novčanik malo skupo. Kreme za lice mi traju stvarno dugo, ali da potrošim toliko novca bi trebale biti stvarno spektakularne. Koristila sam ovu skoro svaku večer i vrlo često i ujutro prije stavljanja make up-a i zgodna je za koristiti je ispod podloge.  Također Naobay ne testira svoje proizvode na životinjama.

naobay oxygenating krema za lice

I love the look of the wooden packaging it looks very nice and it's very sturdy which is great if you are sometimes clumsy like me and drop things, this one won't break easily. The bad thing about the packaging is that you don't know how much of the product you have left and you can only guess, which is a little bit annoying because I don't want to just run out one day.

Sviđa mi se izgled ovog drvenog pakiranja, koje je baš čvrsto i izdržljivo, što je sjajno ako ste ponekad kao ja nespretni i padaju vam stvari, ovo se neće tako lako razbiti. Loša strana ovakvog pakiranja je da ne znate koliko vam je proizvoda ostalo i možete samo pretpostavljati, što je pomalo iritantno, ne želim jedan dan iznenadno ostati bez kreme za lice.

naobay cream for combination skin

As you can see this cream has a pump which I think is great because ingredients are better preserved like that and contaminants are kept out :) Texture of the cream is soft, smooth and I'd say it's medium rich. I think that all skin types could use this cream, depending only on the amount used. For those with the oilier skin just a little bit is enough and for those with dry skin it would be better to use more. My combination skin was quite satisfied with it, it wasn't too much on the T-zone and it wasn't too little on my cheeks. 

Kao što vidite ova krema ima pumpicu što je po mom mišljenju sjajno jer se tako bolje čuvaju sastojci i manja je kontaminacija same kreme :) Tekstura kreme je glatka i nedje srednje gustoće. Mislim da svi tipovi kože bi mogli koristiti ovu kremu, samo ovisno o tipu kože prilagodit količinu kreme koju koriste. Za one s masnom kožom nešto manje kreme, a oni sa suhom nešto više kreme. Moja mješovita koža je prilično zadovoljna s njom, nije mi previše na T-zoni niti mi je premalo na obrazima.

naobay oxygenating cream moisturizing sastojci

Here are the ingredients, you can see there are a lot of oils; rose hip, avocado, almond oil, chamomile and aloe vera extract and shea butter. If you are looking for organic ingredients and go for "natural" ingredients this would be a good cream to try, because in the end you can't know how something suits you until you try.  
Ovdje su i sastojci, kao što vidite sadrži mnoga ulja kao šipkovo, avokadovo, bademovo, ekstrakt kamilice, aloe vere i karite maslac. Za nekoga tko traži organske sastojke i više voli "prirodne" sirovine bi ova krema bila vrlo zgodna za probati, jer na kraju krajeva dok nešto ne probamo ne možemo znati kako će nam odgovarati.

naobay krema za sve tipove koze

This is the average amount of cream that I use every night, this is enough for my face and most of my neck (I add more if I want to cover my whole neck). I apply it by spreading it between my hands and then massage it onto my whole face, it's the quickest and easiest way for me. All in all I'm very satisfied with this cream and I will definitely use it up entirely but repurchase will be determined depending on my financial state in the future :)

Ovo je neka prosječna količina kreme koju koristim svaku večer, ovo mi je dovoljno za lice i većinu vrata (dodam još malo ako želim pokriti i cijeli vrat). Nanosim je tako da je protrljam među rukama i onda umasiram na čitavo lice, tako mi je najbrže i najjednostavnije. Sve u svemu jako sam zadovoljna ovom kremom i definitivno je nastavljam koristiti dok je ne potrošim, o ponovnoj kupovini ću odlučiti ovisno o financijskom stanju u budućnosti. :)

naobay tonik za lice

We also got this small sample of Calming Face toner but I can't write a proper review about it because I used it only three times when I realized it's breaking me out so I stopped using it. 

Također smo dobili ovaj mali sample Calming Face tonera, ali za njega ne mogu napisati recenziju jer sam ga koristila samo tri puta kad sam shvatila da mi je izazvao hrpu sitnih prištića po licu pa sam ga prestala koristiti. 

sastojci naobay calming face toner

Here are the ingredients of the toner and it's strange that's breaking me out  because they are pretty simple, so I'm not sure why. It only might be Centella extract because all the other ingredients I've already used and they weren't problematic. In full sized product you get 200 mL for 70 kn. Maybe you'll have better luck with it. 

Evo i sastojaka tonera, mislim da je vrlo čudno što mi izaziva prištiće jer ima stvarno jednostavne sastojke koji ne bi trebali raditi probleme. Jedino što mi pada na pamet je ovaj ekstrakt gotu kole budući da sam sve druge sastojke do sad koristila i nisam imala problema s njima. Kod pune veličine proizvoda dobijete 200 mL za 70 kn. Ako ga probate, nadam se da će te imati više sreće s njim. 


Disclaimer: Products in this post were given to me by Kozmo store which is the seller of Naobay products, all opinions stated in this post are honest and my own.

Proizvodi u ovom postu su mi ustupljeni od strane Kozmo drogerije koja prodaje Naobay proizvode. Unatoč tome sva izrečena mišljenja u postu su iskrena i samo moja. 

14 comments:

  1. Ajme, drveno pakiranje je divno! Sviđaju mi se sastojci, šteta što je tako skupa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i meni, ali zadnjih dana imam neku dobitnu iako prilicno skupu kombinaciju koja mi se bas svidja sto mi radi na kozi, jao meni kad dodje vrijeme kupovanja XD Iako imam tendenciju probavat nove stvari pa cemo vidjet sto ce bit dalje :)

      Delete
  2. meni osobno se ne sviđa drveno pakiranje, zato sam i zaobilazila ovu marku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ide uz cijelu tu njihovu prirodnu filozofiju, a i ono vaznije mi je sto je unutra nego kakvo je pakiranje

      Delete
  3. Eto ugledao post svjetlo dana :D :D I meni je 140 kn stvarno puno, i to što kažeš, da dam toliko para krema bi morala biti oglašena na sva zvona kao dobra - od provjereno dobrih blogerica naravno :D I još da imaju moj tip kože, jel' :D
    Meni se baš sviđa što je drveno pakiranje, ali to što kažeš, kod takvih neprozirnih pakiranja je iritantno što ne vidiš koliko još kreme imaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam nakuckala sam ga konacno :D Meni je recimo krema dovoljno dobra da ako budem imala love i nista pametnije za isprobat cu je kupit ponovno, al opet ako ne budem imala love necu toliko zalit jer imam i jeftiniju alternativu o kojoj shame on me nisam pisala XD

      Delete
  4. ambalaža kreme zbilja dobro izgleda :D
    kako nisi napisala recenziju tonika, rekla si što ti je napravio ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zapravo imas pravo, al ono recenzija mi je nekako bas kad detaljno napises sve o proizvodu ovo mi je nekako prolazna primjedba jer ga nisam mogla koristit

      Delete
  5. Amazing post !Would you like to follow each other ?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I don't do followbacks just for the sake of it, if you'd like to follow me you are welcome to do so, if you do't want to then don't follow me :)

      Delete
  6. Meni to drveno pakiranje totalno ne ide uz prirodnu filozofiju jer, objektivno, troše vrijedne resurse na pizdariju, imidž, jel. Osim toga, preskupo mi je to u ovom periodu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nesto je prica kao da je drvo samo iz ostataka od drvne industrije pa ne znam kako se to poklapa, al valjda ne rezu drva samo za pakiranja. Al da cijena je problem

      Delete
  7. Pakiranje je ludilo! :D Ja dobila tester ove kreme isto na lito i tad mi nikako nije odgovarao, možda radi ljetnih vrućina, ne znam... Ali drago mi je da se tebi sviđa! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce da je do ljeta pogotovo ako ti je koza nesto masnija. Ja sam recimo prvi put stavila malo previse kreme pa mi je uz to i vrucinu prosijalo lice za pet minuta, ali kasnije kad sam naucila regulirat kolicinu i sad mi je super

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)