Wednesday, December 25, 2013

Merry Christmas + a nail polish


Hello everyone I hope you are having a wonderful Christmas and enjoying yourselves with your families. I just wanted to pop in and say hello and show you my choice of color for Christmas Eve and part of today and of course for later I'll be putting on Ruby Pumps like most nail polish lovers in the world :D

Zdravo :D Nadam se da vam Božić prolaz lijepo i da uživate sa svojim obiteljima. Ja sam samo vas došla pozdravit i pokazat vam lak koji sam nosila na Badnjak i danas, naravno kasnije ću nositi Ruby pumps kao većna lakoholičarki :D

essence plavi lak za nokte

And this is it the most Christmas blue I have, it's Essence The boy next door two coats without top coat shot in the shade. Everything else about this shade is the same as rest of the regular range 8 mL, 13 kn, wider round cut brush. Nice consistency, can drip sometimes but overall nice application. 

Ovo je baš najbožićnija plava koju imam, Essence The boy next door, ovo su dva sloja bez top coata u sjeni. Kod ove nijanse sve je isto kao i kod ostatka ove linije 8 mL, 13 kn,šira ovalno rezana četkica. Dobra konzistencija iako nekad zna kapati, ali se lijepo nanosi. 

essence plavi bozicni nokti

And this one is in the sunshine. Lasting time is not the best it chips on me the next day which is not nice, but for this color I forgive it :) So go back to your cookies and chilling out, celebrate with your family and wish them a happy and merry Christmas from me :) 

I ova je na suncu. Trajnost mu nije jača strana, chippao mi se idući dan, što nije lijepo, al ovakvim bojama uvijek opraštam :) A sad se vratite kolačima i odmaranju, proslavite s obitelji i poželite im sretan Božić i od mene :)

20 comments:

  1. Sretan Božić!
    Lak je božanstven!

    ReplyDelete
  2. Sretan Božić!!! Molim fotku na Fejsu kasnije s Ruby pumps!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala takodjer :) a Rubica bi se mogla ukazat ili danas ili u nedjelju u projektu jos cu vidjet :)

      Delete
  3. Sretan Božić a lak je divan kao i svi koje stavis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala i sve najbolje i tebi :)

      Delete
  4. Sretan ti Božić!! :))
    Lak je super, obožavam plave nijanse!

    ReplyDelete
  5. Srecan Bozic tebi i tvojoj porodici, sve najbolje! :-)
    Svidja mi se izbor boje za Bozic, mada sam sigurna da ce i Ruby Pumps da te uveseli! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga takodjer :) I Ruby pumps je dobro sluzio, sad se razmisljam sto je danas na redu :)

      Delete
  6. Merry Christmas!
    P.S. Love this polish :)

    ReplyDelete
  7. sretan božić i tebi i tvojima :*
    dragi mi je kupio ovaj lakić, a ja pošizila jer ga već imam... i gle čuda, onaj koji imam i ovaj koji sam sad dobila imaju isto ime ali nisu niti slični, jednom ih već budem pokazala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga takodjer :) a bas sam se mislila spomenut kako ima vise verzija pod istim imenom, ali nemam te stare pa nisam, ali ti svakako pokazi :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)