Sunday, December 1, 2013

Matching manicures: Snow inspired

So this will be another two post Sunday, today we are doing snow inspired manicure, at first I thought about snow flakes and similar stuff but then I remembered I have this Avon colortrend white glitter* and decided to go for simplicity. 

Ovo će biti još jedna od nedjelja s dva posta, danas radimo sniježnu manikuru. Prvo su mi na pamet pale pahuljice i slične stvari, ali sam se onda sjetila da imam ovaj Avon colortrend white glitter*  i odlučila se za jednostavnost. 

avon volortrend bijeli glitter

Here it is how the glitter looks in the pot, I'm so sorry that none of the pictures do it justice and show how sparkly this is, it's not only white, it shines green, orange, yellow, blue depending on the lighting.  

Ovdje je slika glittera u teglici, nažalost nijedna od slika ne pokazuje koliko je sjajan, i nije samo čisto bijeli glitter nego se presijava zeleno, žuto, narančasto, plavo, ovisno o kutu svjetla.

manikura s bijelim glitterom

I've put two coats of Golden Rose Milky way and just dipped my nails into the glitter and removed the extra glitter, if you do this be careful, glitter may go all over the place :D But then again it's festive season right now so glitter is very acceptable everywhere :D If you leave it like this it has rough texture and it reminds me of freshly fallen snow and sparkles like crazy.

Stavila sam dva sloja Golden Rose Milky way i samo umočila nokte u glitter i uklonila višak glittera, kad ovo radite budite pažljivi jer glittera može bit svuda :D Ali ipak je počela sezona praznika pa je i glitter poželjan svuda :D Ako ovu manikuru ostavite ovako, onda ona ima hrapavu teksturu i podsjeća me na snijeg koji je svježe napadao i svjetluca se kao luda. 

snijezna manikura s top coatom

And here it is drowned in two coats of top coat :D

I ovdje je sa dva sloja top coata :D


And here is me trying to show you how it sparkles, this is the version with top coat  :) Tell me how do zou like it?

I ovdje je jedan video da vam pokušam dočarat kako se sjaji, ovo je sa top coatom. :) Recite mi kako vam se sviđa?

*PR Sample

50 comments:

  1. I ja sam razmišljala da uradim nešto slično ovom, jako jednostavno a lepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ja sam uvijek vise za jednostavnost, bolj mi izgleda :D

      Delete
  2. Veoma lepo i uverljivo viđenje snega na noktima.

    ReplyDelete
  3. Jako lepo! I svidjaju mi se te sljokice, jel znas, jel ih ima jos u prodaji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bas sam isla gledat ima ih u katalogu 17 i to crne, bijele i srebrne i koliko vidim snizene su na 19 kn

      Delete
  4. Super mi je ovo, jednostavno a efektno :)
    Iako više volim hrapavi finiš ovo mi je ljepše i urednije sa top coatom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da super je hrapav, al onda ostavlja glitterasti trag svuda :) Ovako s top coatom se moze nosit dulje :D

      Delete
  5. It looks really like snow! Perfect for the first day of winter! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) It was sunny over here today but we already had snow so it's quite appropriate :)

      Delete
  6. Podsjeca me na snjezno jutro, divne su sljokice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da dok jos snijeg je frisko napadan i nije uprljan nicim :)

      Delete
  7. Krasna manikura, šljokice su odlične.
    Znaš možda da li ih ima još uvijek u Avonu i da li se mogu stavljati i npr. na oči? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih u ovom katalogu c17 i snizene su na 19 kn, na njima pise da je glitter za nokte, po tome a i po velicini samih sljokica bi rekla da bolje da je dalje od ociju jer ne bi bilo zgodno da ti koja sljoka upadne u oko, za make up bolje nadji neke sljoke na kojima pise da su sigurne za nosenje na ocima

      Delete
  8. S top coatom mi je zelo všeč. :)

    ReplyDelete
  9. Ful lepa manikura :) Taka snežna, decemberska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Je mislim da cu je ponovit opet jedan dan kad bas bude i snijega :D

      Delete
  10. Tako jednostavno, a opet apsolutno savrseno <3

    ReplyDelete
  11. Za ovu snježnu manikuru mi je baš bilo žao što nemam takav glitter :) Jako lijepo i precizno, efekt snijega na noktima je definitivno postignut :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bas bilo drago kad sam ga se sjetila :) Mozes nesto slicno i manje blijestavo probat sa secerom, sjecam se da su neke blogerice i to radile, al ne znam koliko je friendly za nosenje

      Delete
  12. look je stvarno super, podsjeća me na ledenu kraljicu iz narnije. ruke ti izgledaju stvarno super, vidi se da su njegovane. ;) ljubomora me puca, jer ja sad muku mučim sa suhom kožom, ispucalim noktima, a kutikulu da i ne spominjem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Joj ja moram pojacat njegu sad kad je zahladilo, al najvaznija ti je hidratacija i hidratacija, za zanoktice ulje, a onda nakon toga krema za ruke i sve fino umasiravat, bar jednom dnevno, a kremu za ruke pozeljno i vise :D

      Delete
  13. kod tebe snjeg svjetluca i stvara dojam zimske čarolije

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bila ideja, nadam se da je i uspjelo :)

      Delete
  14. Imam slican glitter i prelep je. Znam koliko je uzivo lepsi. Bas me podseca na sneg kada se presijava na dnevnom svetlu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je :D A bitno je da je uzivo lijep, jednom ce valjda doc i kvalitetnije slike :)

      Delete
  15. Jaaaako mi se sviđa, savršeno je! :) Moram si nabaviti bijeli lak, baš sam danas gledala po DM-u i nije ga nigdje bilo šmrc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ne znam sto da ti iz DMa preporucim, navodno da je Mac Factorov bijeli dobar, al nisam probala, ovaj GR mi je do sad favorit

      Delete
  16. I meni je palo na pamet nesto slicno,ali sam se ipak odlucila na crtkanje ;)
    Obozavam ovakve "ciste" i jednostavnoefektne manikure :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za crtanje meni bome jos treba puno vjezbe, tako da sam radije isla na nesto ovako jednostavnije, ali je i ultra efektno :)

      Delete
  17. ajmeeeeee *.*
    ovo fenomenalno izgleda <3
    da znaš da su i meni šljokice pale na pamet, i onda sa stravom konstatirala da nemam bijele, sramota :P
    pao mi je i šećer na pamet, ali to sam već radila... i nemam bijele šljokice, sramota :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :* Jao jao moras to ispravit :D iako do nedavno ih nisam ni ja imala ^_^

      Delete
  18. Totalno snježna manikura ;) Baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  19. Ovo je najlipša zimska manikura IKAD!!! I ja želim ovakve nokte! :D Imam neke bijele glittere, štajaznam... Mogla bih probat jednom?! Ako se okuražim! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ikad wow hvala :D Ma nemas se sto hrabrit ako ne uspije uvijek ima acetona :D ako ti ne uspije doc cu ti ja davat upute :D

      Delete
  20. Super ideja s glitterom, skroz efektno izgleda :)

    ReplyDelete
  21. Odusevljena sam ovim sljokicama. Bas se presijavaju kao sneg. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je, mrvicu su bljestavije od snijega, al to nikad nikome nije smetalo :D

      Delete
  22. Jao suuuper mi je ovo! Super, super! Samo bih ja definitivno ostavila teksturizirano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D te preference ocito kako kome i kako kad :D al mogla bi je za bozic ponovit ili bar nesto slicno pa ostavit hrapavo dok sam doma :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)