Sunday, December 22, 2013

Matching manicures: Santa hats

It's another Matching manicure Sunday and this week we decided to do a Christmas theme, to be more precise Santa hats and this is my try at them. They are not super neat but I think they are cute and I'm wearing them as a full manicure today :D 

Evo još jedne nedjelje gdje sparujemo manikure, ovaj put smo se odlučile za Božićnu tematiku, točnije kapice Djeda Mraza i ovo je moj pokušaj. Nisu super uredne, ali meni su slatke i danas ih nosim kao čitavu manikuru :D

božićne kapice manikura

Here are my hats :) I used Avon Golden vision* as a base, Essence Back to the 50's for the hat and on top of it Smart girls get more 109 red glitter and for the white part Golden Rose Milky way

Evo mojih kapica koristila sam Avon Golden vision* kao bazu, Essence Back to the 50's za kapu i preko njega Smart girls get more 109  crveni glitter i za bijeli dio  Golden Rose Milky way

christmas santa hats on nails

And here is a sunny picture so you can try and see the glitter. So if Santa loses a hat this Christmas I invite him to come and pick one of these up, if he wants to leave some presents I can't say that I would mind ^_^ How do you like my hats? You can see what the other girls did in the Inlinkz below :)

I ovdje je slika na suncu da možete probati vidjeti glitter. Ako Djed Mraz izgubi svoju kapicu ovog Božića nek slobodno dođe uzeti jednu od ovih, ako želi ostaviti neke poklone ne mogu reći da bi se bunila ^_^ Kako vam se sviđaju moje kapice? Možete vidjeti što su ostale cure napravile u Inlinkzima ispod :)

*PR sample

32 comments:

  1. wooooooooooooooooooooooooooow kakva sreća od noktiju!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram i ja obizljezit ovaj bozic nekako :D

      Delete
  2. Slične smo kapice pravile :) Sviđa mi se posebno što si ih radila na zlatnoj pozadini, izgleda još prazničnije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dovumila sam se zlatna ili zelena ali na kraju je izbor pao na zlatnu jer se bolje kapice vide na njoj :)

      Delete
  3. Super manikir! A crveni lak definitivno lepše deluje na noktima kad se dodatno ukrasi crvenim gliterom, zbog toga su mi ove kapice još draže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da svakako, a htjedoh sjajne kapice da vise slice Djeda mrazovim :D

      Delete
  4. Super su ti kapice i najbolja novogodišnja kombinacija crvena i zlatna :) i saavršene su, nemoj da brineš! ;)

    ReplyDelete
  5. Kapice su ti savrsene! Mnogo mi se dopadaju.

    ReplyDelete
  6. Divna kombinacija boja :) I preslatke kapice :)
    Lidija

    ReplyDelete
  7. Gresis, kapice su ti super uredne! :-) Like! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti tako kazes povjerovat cu ti :)

      Delete
    2. Stvarno mislim da je tako, pa ti zato to i kazem! :-)
      Ja inace imam taj obicaj da prvo nacrtam crnom akrilnom bojom sve konture, a onda ispunjavam i farbam ono sto je unutra... tako mi se cini da sve nekako uredno i precizno ispadne, nekako ne mogu bez crne... ali to je nesto moje sto sam umislila, vidis da moze bez problema i bez kontura! :-)

      Delete
    3. Ja nisam bas posvema zadovoljna tako da ima mjesta za napredak :D Ja sam morala ovako jer su samo lakovi, akrilne boje nikako da nabavim, mozda kad se dovoljno ohrabrim s nailartom se upustim i u to :)

      Delete
  8. Joj baš je simpatično :)) super ti je ispalo!

    ReplyDelete
  9. Predivno, i ovaj Avon lak izgleda super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Je bas je njezna zlatna, moram ovih dana i swatch stavit ovo me malo preduhitrilo :)

      Delete
  10. odlične kapice :D
    ja pečem kolače, nema manikure :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A oce li se progurat kakva ovih dana, bar kakav crveni lakic?

      Delete
  11. Odlično mi je ovo, i ideja i izvedba i boje :) Kapice su preslatke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Znaci samo boje nista, ali bozicni motivi mogu :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)