Sunday, December 15, 2013

Matching manicures: Nimbus

This is what I'm selling as nimbus manicure even though I know it isn't true to the original ( I still have to work to achieve the original look it would be better if I had pure acetone though). But I hope you enjoy it none the less :) This manicure was invented by The nailasaurus and she has a tutorial on it on her blog. 

Ovo je ono što prodajem pod nimbus manikuru iako znam da nije vjerna originalu (još mi treba vremena da poradim na tome, a i bilo bi bolje da imam čisti aceton). Ali svjedno se nadam da će vam se svidjeti. :) Ovu manikuru je smislila The nailasaurus i ako želite ovo izraditi na njenoj stranici ima tutorial u slikama.


Both pictures are in artificial light. I know here should have been a light color on top but I quite like it like this :) Nail polishes used as a base Golden Rose Milky way and on top Essence Electric blue and Ultimate pink, Flormar 417 and Rimmel Urban purple

Obje slike su na umjetnom svjetlu i znam da je ovdje trebala ići još svjetlija boja preko svega, ali moram priznat sviđa mi se i ovako :) Ovdje sam koristila kao bazu Golden Rose Milky way, a preko toga Essence Electric blue i Ultimate pinkFlormar 417 i Rimmel Urban purple.

 crno crveno narancasti nimbus

And this is my first try, much blurrier and maybe truer to the original, I wore it for a day but I think I can do better. This post is short and sweet I hope because I lack some time. Polishes used are Essence Watch out as a base and on top Back to the 50's and Catrice Back to black. And in the Inlinkz are rest of the girls with their manicures :)

Ovo je bio prvi pokušaj, puno zamućenije i možda vjernije originalu, nosila sam je jedan dan, ali mislim da mi može i bolje ispasti. Ovaj post je kratak i sladak (nadam se ) jer mi pomalo vremena fali, a i dobit ćete još jedan post danas. Lakovi koje sam koristila su slijedeći Essence Watch out kao bazu i preko Back to the 50's i Catrice Back to black. U Inlinkzima možete naći što su ostale cure napravile

40 comments:

  1. Ovi crveni mi se čak više sviđaju, nekako se boje lijepo stapaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj je nekako blize originalu istina, ali htjedoh napravit i nesto drugacije da nisam u slicnim bojama stalno zadnjih dana

      Delete
  2. Meni je super manikir sa prve slike. Bas mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  3. Crveni dizajn ti je super ispao, bas mi se svidja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) bas mi je fora cut kome se sto vise svidja

      Delete
  4. Fora su oba,ali crveni mi je bolji ;)

    ReplyDelete
  5. ovo još nisam probala, moram priznati da zanimljivo izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam tek neki dan se osvijestila da ovo postoji, vidjela sam kod Sam to odavno al onda mi nije padalo na pamet da isprobam, morat cu jos koji put radit da se ispraksiram

      Delete
  6. Lijepe su mi obje manikure, iako mi je ova druga veća fora zbog preklapanja boja :)

    ReplyDelete
  7. Moram priznati da nikad nisam čula za ovu manikuru i totalno mi čudno izgleda, ne mogu se odlučiti sviđa li mi se ili ne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ovo je jedna od onih na koje se treba naviknut :D pogotovo u ovoj prvoj varijanti

      Delete
  8. Nikad je nisam probala i deluje kao nesto sto samo treba malo vezbe. Sto se tice tvojih manikira oba mi se svidjaju, posebno drugi, jako su neobicni =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Da svakako treba vjezbe, morat cu se primit stapica i acetona :D

      Delete
  9. super je ispalo,meni zato nikako ali eto zato su pingvini tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala : Bitno je da se nesto radi :D

      Delete
  10. Vise mi odgovaraju boje na prvoj manicuri. Druga mi je bas neobicna ali mi se i ona dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D gore sam isla bit malo kreativnija pa sam na kraju zapela jer nisam znala koju najsvjetliju bi preko

      Delete
  11. Oba manikira su lepa i posebna, svaki na svoj način! Izdvojila bih drugi kao za nijansu lepši.

    ReplyDelete
  12. Hmmm kod prve mi se sviđaju boje - jakooo, a kod druge mi je bolja izvedba :)
    Sjedi 5 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nije bas za pet moglo je i bolje, ali hvala ti :D

      Delete
  13. Čini mi se kao malo definiranija verzija watercolor manikure koju jako volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zapravo je tako negdje, samo watercolor jos nisam probala, morat cu i to jednom

      Delete
  14. Divno su ti ispala oba manikira ali mi se za nijansu više sviđa prvi, nekako mi je veći kontrast boja :)
    Lidija

    ReplyDelete
  15. ooooooo, meni je ova crvena fantastična *.*

    ReplyDelete
  16. Ja prvi put čujem za ovu manikuru... Crvena mi nije neki hit, a prva šarena mi je bolja jer me podsjeća na igranje vodenim bojama. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A je i negdje ovaj tip manikure inspiriran vodenim bojama, morat cu isprobat u jos nekim varijantama :D

      Delete
  17. Ovog puta mi se vise dopada drugi manikir, mozda zato sto se sve malo bolje "stopilo" :-) Videla sam nekoliko ovakvih manikira kod The Nailasaurus, ali jos uvek nisam probala :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat ces se i ti upustit u to :D ne mozes bas samo crtat :P

      Delete
  18. Meni je ova prva slika fantastična! Znam da je druga bliža originalu, ali prva mi je baš baš super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj put je puno razlicitih misljenja, drago mi je da sam na kraju objavila obje :D

      Delete
  19. The second one looks like lava! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are right it does look like lava :D

      Delete
  20. Druga mi je lepša, ker mi bolj barve skup pašejo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U prvoj je namjera bila kontrast, morat cu drugi put izabrat bliskije boje moglo bi bolje ispast :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)