Sunday, December 8, 2013

Matching manicure: Presents

 Another matching manicure Sunday is here and I'm participating again :D I'm quite proud of myself that I tried a little bit of nail art this week. I know that this one is really simple to do, but it's a step forward for me :) We chose birthday/presents manicure since one of the bloggers has a birthday this week and on the 6th it was St.Nicholas who by our tradition brings presents to the kids that were good during the year. 

Danas je vrijeme za još jednu nedjelju u kojoj sparujemo manikure i ja ponovno sudjelujem :D Moram priznat da sam ponosna na sebe što sam konačno isprobala malo nail art-a. Znam da je ovo stvarno jednostavno za napraviti, ali je korak naprijed za mene :) Odabrale smo rođendansku manikuru/poklone jer jedna od blogerica ima rođendan ovaj tjedan, a i šestog je bio sveti Nikola koji donosi poklone za svu dobru djecu ove godine.

plavi pokloni manikura

So of course I chose blue for the presents. In the base I used one of my old baby blue frankens and on top of that I put blue striping tape in the shape of the cross and then to finish it off I used Golden Rose rich color 16 and a tip painter brush to draw a bow around the crossing. 

Naravno da sam ja opet odabrala plavu za raditi manikuru. Kao bazu sam koristila jedan od mojih starih svijetlo plavih frankena i na njega sam nalijepila plavu traku u obliku križa, a onda tamo gdje se trake križaju uzela Golden Rose rich color 16 i tanki kistić i nacrtala mašnice. 

nail art pokloni na noktima

All of the pictures are in the artificial light unfortunately but when I started there was still decent daylight but it was gone by the time I was finished :( I didn't try to do my right hand but I'm planning on that so I can wear it as a full manicure and this would be fun in some other colors too, or maybe a presents skittles :D 

Sve slike su nažalost na umjetnom svjetlu, ali bilo je još danjeg svjetla kad sam počela raditi manikuru, ali ga je nestalo dok sam završila :( Nisam ovaj put pokušavala napraviti desnu ruku, ali imam namjeru tako da ovo mogu nositi i kao čitavu manikuru, a bilo bi zanimljivo probati ovo i u drugim bojama, možda čak i kakav skittles :D

jednostavni nail art za pocetnike

And here is a picture in my "regular" pose where I realized that I drew them on the wrong side XD well at least I can watch them the right way XD Tell me what do you think of my manicure? In the Inlinkz below see what other girls did with this theme :)

 I ovo je slika u "uobičajenom" položaju, pa sam shvatila da sam ih nacrtala na krivoj strani XD ali ajde bar ih ja mogu gledat s prave strane XD Recite mi što mislite o ovoj manikuri? Dolje u Inlinkzu možete vidjeti što su druge cure napravile na ovu temu :)

38 comments:

  1. super uredno. sviđa mi se kombinacija boja. nema veze što su 'naopačke' hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Drugi put moram razmisljat o tome s koje se strane gledaju zapravo XD

      Delete
  2. Ovo je prekrasno! Kako si samo precizno nacrtala mašnice :)

    ReplyDelete
  3. Preslatko :) Svaka ti čast kako si ih precizno uradila. Takođe mislim da bi neki skittle bio presladak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Je samo morat cu skittle sve rucno napravit jer nemam trakice u drugim bojama zasad :)

      Delete
  4. Nice,zato postoje uređivaci slika,da se mogu okretati kada nacrtamo nesto naopacke ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreca da postoje da :D Ma vise me zivcira kako je uzivo nego kako je ispalo na slikama, al drugi put cu se sjetit :)

      Delete
  5. prva liga, trebaš se češće bacit na crtanje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A hocu valjda konacno, evo trudim se malo :)

      Delete
  6. Bravo,odlicno izgleda,samo naprijed s nail artom!

    ReplyDelete
  7. Znas sta, i boje i motiv i manikir su prekrasni za zvanicni pocetak druzenja sa nail art-om! Samo nastavi tako, zeljno ocekujem nove nail art manikire! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat cu morat cu :D Samo da se izvjezbam, imam jednu u planu ovih dana pa ako ispadne dobro bit ce slike :D

      Delete
  8. Divni poklončići. Meni ne bi ovako precizno ispali. I ja najčešće za sve manikire biram plavu boju. Nisam ni znala da je toliko volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam odavno shvatila svoju ljubav prema plavoj :D

      Delete
  9. Jeeeeeee nail art se lagano pokreće! Super je! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram malo, gledanje ostatka cura me motivira da i ja konacno pokrenem to malo :)

      Delete
  10. Kako je savršeno precizno, svaka čast! :D

    ReplyDelete
  11. Preslatki :) Odlično upotrebljene trakice (bar mi se čini da su trakice) :)
    Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu trakice su, a masnica je nacrtana lakom :)

      Delete
  12. Tako jednostavna, a efektna ideja. Baš je slatko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ja sam uvijek nekako za jednostavnost :)

      Delete
  13. What a great idea! And I also love that this mani is in blue colors ;)

    ReplyDelete
  14. puno poklona na tvojim noktima :) odlično si ovo nacrtala

    ReplyDelete
  15. Kako su divni ovi paketici. Bas je dobra ideja kako da se iskoriste trakice na neobican nacin. :)
    Uzgred, nominovala sam te nedavno za Liebster award pa moze pogladati u ovom postu ako zelis. http://searchingforspark.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ReplyDelete
  16. Hvala :D I za komentar i za tag, moram vidjet jesam li vec pisala taj, nesto mi je poznato, ako nisam valjda ce i to stic na repertoar za pisanje :)

    ReplyDelete
  17. Kako je ovo samo slatko <3 Fenomenalna ideja :)

    ReplyDelete