Wednesday, December 11, 2013

Fire manicure/ Smaug inspired

Chu-chu! Nail art train seems to be going over here :D This manicure I shamelessly ripped off from Nail crazy who is a master at doing fire manicures (she has at least four versions :D). I followed her tutorial and this is my first try at doing the fire manicure. 

Ču-ču! Izgleda da se ovaj nail art vlakić kod mene fino pokrenuo :D Ovu manikuru sam besramno maznula od Nail crazy koja je već majstor ovakvih manikura (ima bar četiri verzije ove manikure na blogu :D). Slijedila sam njezin tutorial i ovo je moj prvi pokušaj izrade vatrene manikure.

vatrena manikura, hobit, smaugova pustos

Why today, well The Hobbit of course, you might remember my excitement, manicure and make up from last year, well this year is no different. In honor to my favorite dragon Smaug I decided to bring a little fire with me to the projection :D

Zašto baš danas? Pa zbog Hobbita naravno, možda se sjećate uzbuđenja, manikure i make upa od prošle godine. Naravno ove godine nije ništa drugačije. U čast mom omiljenom zmaju Smaugu odlučila sam ponijeti malo vatre sa sobom na projekciju :D

vatrena manikura

And here are the pictures, it didn't come out as awesome Nail crazy's did, but I'm quite satisfied for the first time, with some nails I'm more satisfied than the others but I will proudly wear this tonight :) 

I evo slike, nije ispala tako sjajna kao od Nail crazy, ali sam prilično zadovoljna za prvi pokušaj, neki nokti mi se više sviđaju od drugih, ali ću svejedno ovo ponosno nositi večeras :)

smaugova vatrica

And a sunny picture :) I used China Glaze Ruby pumps ( swatch still pending ^_^), Essence Grand-plie in black, Oriflame Passion red, Essence Watch out and Avon Lemon sugar* (swatch will be coming soon :)). This was fun and not so very time consuming to do, but fast drying top coat is a must because it ends up quite thick. I will be trying something like this again :) Are you going to The Hobbit? I'm so very excited I can't wait for tonight :D If I do something special with the make up you'll hear about that tomorrow :D 

I sunčana sličica :) Koristila sam China Glaze Ruby pumps ( swatch je još u nastanku ^_^), Essence Grand-plie in blackOriflame Passion redEssence Watch out i Avon Lemon sugar* (swatch uskoro :)). Ovo je bilo zabavno za izrađivanje i nije mi trebalo puno vremena, ali brzosušeći top coat je esencijalan jer manikura izađe malo deblja pa da se to sve lijepo posuši. Definitivno imam namjeru ovo pokušat još koji put :) Idete li vi na Hobita? Ja sam vrlo uzbuđena i ne mogu dočekati večeras :D Ako budem radila štogod posebno s make upom, to ćete onda vidjeti sutra :D

*PR Sample

19 comments:

  1. Uuuuuuuuuuuuuuu, zabavi se! Ja idem u nedjelju :D A od manikure mi je jako toplo, mogu misli kako tebi gori pod prstima negdje :D

    ReplyDelete
  2. Lepo! :-) Ja jos nisam probala da napravim vatricu... :-) E sada da sacekamo kakav ce sud o ovoj vatrici da da Nail Crazy :-)

    ReplyDelete
  3. Smaug inspired = awesomness!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS: I manikura je fantastična, ali ideja za Hobita pobjedi - znaš da obožavam Tolkiena. :D

      Delete
    2. Hvala i znam da si Tolkien fan <3 nadam se da ce ti se film svidjet kad ga pogledas, ja sam mrvicu razocarana

      Delete
  4. evo sjedim doma, leđa me ubijaju već danima i ne mogu siiiiiiidit i gledat film :(
    manikura ti je odlično ispala, drago mi je da te nail art ide, sad jedva čekam novi uradak :D
    nemoj mi reć da si razočarana, ja ne mogu dočekat malo mirnije dane da ga pogledam :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf nadam se da ce ta ledja brzo proc. A nemoj sad ocekivat previse tek pocinjem, drago mi je da se tebi svidja :) A Hobit, nazalost jesam razocarana, ali mozda ce tebi bit bolje

      Delete
  5. Krasna je. Jaz po moje tega dela ne bom šla gledat v kino, tako da bom še morala počakati en čas na ogled.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sad nakon sto sam odgledala ne bi stvarno bila tragedija da sam cekala

      Delete
  6. Very cool mani! I plan to go to watch the movie next weekend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks I hope you like it more than I do :)

      Delete
  7. Jao super! Ne idem jer još nisam niti prvoga pogledala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sto nisi bas od Tolkiena ili se bojis da ce ti pokvarit knjigu?

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)