Thursday, December 26, 2013

Favoriti 2013: Lakovi za nokte

Favorite nail polishes of 2013,if you are interested, they are listed in the description box (with links to swatches) of the youtube video, video itself unfortunately is only in Croatian.

Vrijeme je za još jedan video o favoritima, ovaj put su na redu lakovi za nokte. Odabrala sam 13 favorita za cijelu 2013 godinu. Izbor je bio težak i neizvjestan, tako da sam se okrenula onima koje sam stvarno jako puno koristila ove godine. 


Koji su se lakovi pronašli na vašoj favorit listi? Imamo li možda nekog zajedničkog?

12 comments:

  1. Probrano društvo :)) Dijelimo Lotus Effect, i to su mi jedni od boljih lakova :)

    ReplyDelete
  2. Mislim da nam je zajednicka ljubav ka plavoj boji :-) Moji omiljeni medju ovim tvojim omiljenim lakovima su: GR Blues in Night, Essence Electric Blue Love, GR Milky Way i L'Oreal Confettis :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim ja da bi ti obozavala i ovog hrapavog Misslynca samo da ga se docepas :D

      Delete
    2. Jao, ne znam kako da prestanem da kupujem hrapavce... :-)

      Delete
    3. Hahaha nikako, nema prestajanja :D

      Delete
  3. Misslyn Royal Blue in Essence Electric Blue bosta definitivno tudi med mojimi favoriti. :)

    ReplyDelete
  4. totalno sam razočarana, nemaš nijednog zelembaća među omiljenima ;)
    ipak se tu provukao jedan mintić, a mint je zelena, ma šta ti mislila o njoj lol
    nije predugo, stani na deset minuta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista ove godine, mozda u 2014. ^_^ Ovaj ima dovoljno plave da se ne moze nazivat zelenom :P I cilj mi je za ove favorite bit na 10 min. za ostale videe cemo vidjet XD

      Delete
  5. Odlični su i virujem da nije bilo lako odabrat 13 najboljih! Joj ja obožavam Bourjois lakove, ali mi užasno ide na živce kosa četkica... I ja jaaaaaako volim Rimmel i Manhattan lakove! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije nikako, ove godine ih biram 14 onda XD A da cetkica je losa, bar od onih manjih, one s duguljastim cepom nisam probala

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)