Saturday, December 21, 2013

Favoriti 2013: Dekorativna kozmetika

Dosadašnjih godina nisam radila favorite, ali eto ove godine sam uspjela se natjerat i odabrat proizvode koje sam najviše koristila. Nekako mi je bilo lakše ih raditi u video obliku nego pisano, pa vam eto video. Ovaj put sam se natjerala da bude puno kraći od nekih :)

Favoriti 2013

Klik na play za video :)


Imate li vi neke dekorativne favorite ove godine ili ste koristile sve i svašta pa ne možete odabrati? Stay tuned za ostale favorite, bit će još preparativa i lakovi, a ako posnimim i spomenuti nekozmetički favoriti. 

12 comments:

  1. Bas mi se svidja kvalitet videa! :) Dobar ton i jasna slika! Zao mi je sto kod nas ne uvoze ni 51 ni 52 hm serum. :( Isto se nadam da ce necime nadomestiti Essence gel lajner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja bi rado bar da je HD kvaliteta, ali to ce morat pricekat novi fotoaparat ima vremena. Ta 51 je meni bila divota, al sad ga vise nigdje ne mogu nac. Nadam se da ce od ovog novog uvozit nijansu 50 koja bi mi mozda mogla odgovarat

      Delete
  2. Sad peso spava kraj mene pa ne mogu gledati, ali me raduje unaprijed što si uspjela ispod 10 minuta ga stisnuti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nemoj ga budit, pa kad pogledas javi dojmove :D

      Delete
  3. Odlični favoriti i još bolji look! Crvena usta, crveni nokti, naušnice... Ludilo, odlično!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D ovo mi je naj bozicni look ove godine do sad :) ne znam je li se primjeti zlatni glitter liner na videu :)

      Delete
  4. Vidiš, sad kad je kraći pogledam te do kraja :D Nema lakova?!? Šok i nevjerica!
    Ja čekam ne-kozmetičke favorite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekoh maksimalno cu skratit jer ce me inace svi ubit :) A ne brini se za lakove oni će dobit svoj posebni video :D Nekozmeticke jos moram posnimit njih sam ostavila za kraj

      Delete
  5. baš si mi se prigodno našminkala, krasan make up :D
    mislila sam da će biti puno hrabrijih boja među favoritima, aj dobro bilo je nešto među ruževima ;)
    ali ženo di su lakići, očekivala sam barem tri :P
    nemoj radit dulje videe od ovog, ovo je taman ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ove godine sam prilicno dosadna sto se ocnog make upa tice pa i favoriti odrazavaju to, zato sam izabrala koji dodatni ruz da vidite sto sam najvise nosila. A svi se brinete za lakove, nemate zasto oni dobivaju svoj poseban video :D Da potrudit cu se i ostale zgurat u deset minuta :D

      Delete
  6. Jaz tudi že razmišljam o najboljši izdelkih, ki sem ji preizkusila to leto, ampak je izbira res zelo zelo težka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ih uspijes izabrat svakako nam ih pokazi :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)