Wednesday, December 18, 2013

Essence Silky touch blush Adorable

Update July 2014. they changed the formulation of this blush and the new version isn't so pigmented and look for newer swatches these are not accurate anymore :(

Ispravak srpanj 2014. promijenili su formulaciju ovoj nijansi rumenila i nova verzija nije toliko pigmentirana, potražite novije swatcheve jer ovi više nisu točni :(

I've been planning this post for a year if not more, but finally it's here. If you need a subtle everyday blush that you can just apply and not be afraid of overdoing it an looking like a clown just keep on reading. 

Ovaj post planiram već godinu dana, ako ne i više, ali eto konačno je ovdje. Ako vam treba suptilno svakodnevno rumenilo koje možete samo staviti bez straha da ćete pretjerati i završiti kao klaun samo nastavite s čitanjem.

essence adorable rumenilo

This is Essence Adorable and this is an old picture in the sun, now I've already hit the pan :) This is the part of Silky touch line of blushes and you get 5 g of blush for if I remember correctly somewhere around 22 kn. 

Ovo je Essence Adorable i ovo je stara slika na suncu, sad sam već dotaknula dno ambalaže na rumenilu :) Ovo je dio Silky touch linije rumenila i dobijete 5 g za ako me sjećanje dobro služi negdje oko 22 kn.

essence swatch rumenila silkz touch blush

Here are the swatches, left is in the shade and right is in the sun. On the individual pictures the swatch on the left is blended and on the right is heavily applied but as you can see it's so light that there is not much difference between them. I would say you can't get overboard with this blush. The only problem with this shade is that on darker complexions it will be invisible or look too light. 

Evo swatcheva, na lijevoj strani u hladu, na desnoj na suncu. Na pojedinačnim slikama na lijevoj strani je izbledano rumenilo, a na desnoj intenzivniji nanos, ali kako vidite ovo rumenilo je toliko lagano da se ne vidi neka razlika među njima. Rekla bih kako se s ovim rumenilom ne može pretjerat. Jedini problem s ovakvom nijansom je da na osobama tamnije puti će biti neprimjetna ili će izgledati presvijetlo. 

adorable lagana aplikacija rumenila

This is how it looks on my cheek, this first picture is light application. The blush is soft and easily blended,  it's a soft light pink with small shimmery golden particles, nothing to visible or in your face but it gives a fresh look, so it's not a matte blush.

I ovdje je kako izgleda na meni, prva slika je lagana aplikacija. Rumenilo je mekano i lako se blenda, ovo je nježna ružićasta sa malim zlatnim shimmerom, ali ništa što je vidljivo na licu, nego se samo primjeti jedan svježi izgled, tako da ovo nije mat rumenilo.

adorable intenzivniji nanos

And this one is heavier application. Since the color is so light it doesn't last too long, since if it fades a little it's not visible that much anymore, but of you have a good base and don't touch your face it will last a few hours for sure. I still haven't bought any of the other shades from this line but I'm planning on it, but for now I have enough blushes :) What do you think about Adorable, do you maybe have one of the Silky touch blushes? 

I ovdje je intenzivnija aplikacija. Budući da je ovo tako svijetla boja, ne traje jako dugo jer čim malo izblijedi ne vidi se više toliko, ali ako imate dobru bazu i ne dirate često lice potraje i nekoliko sati. Nisam još probala nijednu od ostalih nijansi i ove linije, ali imam i to u planu. Doduše ne još jer zasad imam dovoljno rumenila :) Što mislite o Adorable rumenilu, imate li vi možda neko od Silky touch rumenila?

10 comments:

  1. imam 3 essence rumenila i sva 3 su me razočarala. imam i ovaj i na meni jedva da se vidi - na tebi se stvarno kuži. previše se truse, baš mi se ne sviđaju....i shimmer je katastrofa. i ja sam uslikala fotke ovih rumenila davno, nikako da postam hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ja sam jako svijetla pa se vidi na meni, da sam nesto tamnija ne bi bilo nista od toga, meni su dobra, a ti postaj svoje da vidim kakve su druge nijanse :D

      Delete
  2. Čudovit odtenek, nevem zakaj sem do zdaj vedno ignorirala te blushe, bom morala it v Müller pogledat :) Ponavadi kupujem tiste iz limited editions, samo tale je pa res must have :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ja cesce kupujem LE nekako tamo imaju bolje stvari, ali me ova nijansa bas zainteresirala :D

      Delete
  3. sviđa mi se bojica :D
    nisam probala nijedno essence rumenilo, shame on me :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strasno, al bolje da ti ne dodajem na listu stvari koje ti trebaju :D

      Delete
  4. Čini mi se kao nešto što bih ja voljela :) Svakako će doći u obzir pri idućoj kupovini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj mozda ti se svidi, ja bi rekla da ova nijansa pristaje svim podtonovima :)

      Delete
  5. Vrlo suptilno, meni se i ovo sviđa. Nemam konkretno njihova rumenila, ali imam neka stara silk touch od Artdecoa koja još uvijek puno volim... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za AD stalno govorim da moram kupit neko za probu pa stalno promasim a cula sam svasta dobro o njima :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)