Tuesday, December 10, 2013

Catrice Matt-erial girl lipstick

Psst don't tell anyone but it's another berry lipstick :D My obsession with them this year has really kicked in. Are you maybe interested in a recap of my favorite berry lipsticks in one of the future posts? 

Psst nemojte nikome reći ali evo još jednog berry ruža :D Moja opsesija s ovom bojom je ove godine na vrhuncu, pogotovo s ruževima ove boje. Želite li možda jedan post u kojem bi vam pokazala zajedno neke svoje omiljene ruževe u berry nijansi ili vam takvo nešto nije zanimljivo?

catrice ruz za usne matterial girl

This is Catrice Matt-erial girl and it's among the newest additions to Catrice standard range. This year Catrice came out with few of these matte lipsticks I have only two but I love them both :D 

Ovo je Catrice Matt-erial girl i jedna je od najnovijih nijansi u Catriceovom asortimanu. Ove godine je Catrice izbacio par mat nijansi ruževa, ja imam samo dvije, ali obožavam obje :D

catrice matte berry lipstick

Here is a picture in the shade. Texture is not really a dry matte one, but certainly it's not shiny. It's a comfortable shade to wear it's not drying but it will show off if you have dry spots on your lips. You get 3.8 g of lipstick for 34 kn in this standard range, which is good for a lipstick of this quality. This shade lasts quite long on me, as always if you eat or drink it will fade faster. 

Evo slike na usnama, ova je u sjeni. Tekstura samog ruža nije suha kao kod nekih mat ruževa, a i ovaj ruž nije baš potpuno mat, ali svakako nije ni sjajan. Meni je ovo ugodna nijansa za nošenje i pto mi je važno ne isušuje mi usne, ali ako imate već suha područja na usnama, ovaj ruž će ih ipak istaknuti. Kod ovog ruža dobijete 3,8 grama proizvoda za negdje oko 34 kn, što je super za proizvod ove kvalitete. Ova nijansa traje prilično dugo na meni, ali kao i uvijek ako jedete i pijete brže će izblijediti s usana.

catrice mat ruzevitamna crvenoroza nijansa

And this is the picture in the sun. I know I will get a lot of wear out of this one it's not too dark so it can be worn in so many occasions. What is your experience with Catrice lipsticks? Do you have a favorite? 

I ovo je slika na suncu. Znam da ću ovu nijansu dobro iznositi (već i jesam) jer nije pretamna i može se nositi u jako puno prilika. Kakva su vaša iskustva s Catrice ruževima? Imate li neku omiljenu nijansu?

22 comments:

  1. I love the bright colored lipstick!

    ReplyDelete
  2. Takođe volim berry ruževe. Ovaj je dosta lep, mada možda vuče na roze malo više nego što bih želela. Navijam za post o omiljenim ruževima u berry nijansi, apsolutno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da cak naginje na tamnu fuksiju, a mislim da ce bit kakav postic kad se odlucim kako numerirat top listu :D

      Delete
  3. Meni malo isusuje usne, ali moje usne su posebno mimozaste :D
    Svakako jedno veliko ZA za grupni post o ruzevima, moze i o svim ruzevima, podjeljeni u nijanse :) volim takve postove

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf o svim tesko, mozda iza nove godine, ali i to ovisi, al ovaj o berry ruzevima ce mislim ic uskoro :)

      Delete
  4. joj mjerkam ovu nijansu već sto godina....mislim da ću je ipak uzeti...ono, da se nađe...inače se trudim uzeti sve catrice mat ruževe. fulala sam oba iz rocking royals kolekcije jer je jedan bio isti ovaj, a drugi je bio prekričav....jedino mi je bed što sam fulala josephine's joy iz ove zadnje feathers and pearls kolekcije....mislim da ću i ovaj nabaviti...ajoj, tvoj blog je opasan za moj novčanik....a taman sam si rekla da mi ovaj ne treba.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uopce nisam kriva ^_^ I meni je moj blog opasan za novcanik XD Ja si sve ponavljam da mi onaj mat crveni ne treba, al tko zna ^_^

      Delete
  5. Odlična je nijansa, baš mi se sviđa :) sad mi se već čini da imaš i poprilično impresivnu kolekciju ruževa, a ne samo lakova :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A skupilo ih se :D Ne volim pricat o tome, jos sam u denialu XD

      Delete
  6. Predivan :) Totalno drugačiji na usnama nego na prvoj fotki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj trebala sam pripomenut da je ta prva na umjetnom svjetlu pa zato izgleda toliko drugacije, to je zato jer uvijek bude prekasno kad dodjem doma s novim stvarcicama a ne mogu se suzdrzat do jutra da poslikam pa probam XD

      Delete
  7. U tubi izgleda kao vise boja vina, nego neki berry ton koji jeste. Divno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je jer je slika na umjetnom svjetlu, puno su realnije slike na usnama i hvala :D

      Delete
  8. nice nice :D
    daj ih složi sve zajedno jednom, to bi bilo zanimljivo vidjeti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ocu ocu cim uhvatim malo vremena, ovi dani su mi busy

      Delete
  9. Ludilo ti stoji! I naravno, može cila kolekcija! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nece cijela tako skoro :) hvala :)

      Delete
  10. Tale je ena mojih najljubših, se mi zdi popolna za jesen in zimo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je definitivno jedna od drazih D

      Delete
  11. Jako je lijep! I vjerujem da ti super stoji na ton kože :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, pa nadam se da da :D Morat cu poslikat kakav look s njim pa da vidite

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)